ویزای اسپانیا

۲۳ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

درباره ایبیزا

درباره ایبیزا

جزیره های مختلفی در سرتاسر جهان وجود دارند اما برخی از این جزیره ها مانند ایبیزا هر ساله مسافران بیشتری را از اقصی نقاط جهان به خود جذب می کنند. برای سفر به ایبیزا باید با اطلاعات مهمی درباره ایبیزا آشنا شوید. با ما همراه باشید تا شما را با اطلاعاتی اساسی و مهم برای سفر به ایبیزا آشنا کنیم.

راهنمای سفر به ایبیزا

ایبیزا یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری است که افراد زیادی آن را هدف خود قرار می دهند. برای سفر به ایبیزا باید از قبل آشنایی کاملی با این جزیره داشته باشید. اگر شما هم جزء طرفداران سفر به ایبیزا هستید بهتر است این مطلب را با دقت مطالعه کنید. ایبیزا یکی از جزایر واقع در کشور اسپانیا است که در دریای مدیترانه قرار دارد. ایبیزا یکی از جزایر گردشگری جهان به شمار می رود که در طول سال گردشگران مختلفی را از تمام نقاط جهان به خود جذب می کند. اگر قصد سفر به اسپانیا را داشتید بازدید از این جزیره را در اولویت سفر خود قرار دهید.

[caption id="attachment_740" align="aligncenter" width="780"]درباره ایبیزا درباره ایبیزا[/caption]

جزیره ایبیزا

درباره ایبیزا باید گفت سفر به جزیره همیشه هیجان انگیز است مخصوصا زمانی که انتخاب شما سفر به ایبیزا باشد. دلیل اصلی انتخاب این جزیره تنوع بالای جاذبه های گردشگری و سواحل زیبای آن هستند. جزیره ایبیزا دارای سواحلی نیلگون و بسیار زیبا است که می تواند هر کسی را مجذوب خود کند. ایبیزا جز جزایر بالئارس است. طول جزیره ایبیزا در بیشترین مقدار ممکن آن به چهل و دو کیلومتر می رسد. همانطور که گفتیم گردشگری در جزیره ایبیزا بسیار زیاد است و گردشگران زیادی در سفر به اسپانیا از این جزیره هم دیدن می کنند به همین دلیل در آمد اصلی و صنعت مهمی که در این کشور رواج دارد صنعت گردشگری است که باعث شده هزینه اصلی جزیره از این روش تامین شود. در این جزیره هیجان زیادی وجود دارد و شب های بسیار پرنشاطی در انتظار گردشگران هستند.

[caption id="attachment_741" align="aligncenter" width="780"]جزیره ایبیزا جزیره ایبیزا[/caption]

آب و هوا در سفر به ایبیزا

یکی از مهم ترین نکات در سفر به ایبیزا آشنایی با شرایط آب و هوایی این جزیره است. مسلما کسانی که قصد سفر به این جزیره زیبا را دارند به دنبال بهترین زمان سفر به ایبیزا هستند بنابراین بهتر است قبل از سفر خود حتما با شرایط آب و هوایی ایبیزا در فصل های مختلف سال آشنا شوید درباره ایبیزا تا در زمان سفر با مشکلی رو به رو نشوید. تابستان ها در جزیره ایبیزا هوا بسیار معتدل است و به طور کلی میانگین دمای هوا از 20 تا 30 درجه سانتی گراد متغیر است البته این دما مربوط به روز است و در ساعات شب میانگین دمای هوا تا 22 درجه سانتی گراد می رسد و رو به خنکی می رود. معمولا تابستان یکی از بهترین زمان ها برای سفر به این جزیره است. در فصل زمستان دمای هوا کاهش پیدا می کند و همین عامل سبب می شود که آمار گردشگران در این فصل کاهش پیدا کند. میانگین دمای هوا در این فصل تا 14 درجه سانتی گراد هم می رسد و با بارش های پراکنده برف و باران رو به رو می شوید.

[caption id="attachment_742" align="aligncenter" width="780"]آب و هوا در سفر به ایبیزا آب و هوا در سفر به ایبیزا[/caption]

جاذبه های گردشگری در سفر به ایبیزا

یکی از جذاب ترین قسمت های سفر بازدید از جاذبه های دیدنی آن منطقه است. اگر به ایبیزا سفر کردید و می خواهید درباره ایبیزا بیشتر بدانید حتما از جاذبه های گردشگری متنوع این شهر دیدن کنید مسلما یکی از مهم ترین انگیزه های سفر به ایبیزا دیدن جاذبه های تفریحی و گردشگری است زیرا این جزیره جزء جزایر تفریحی دنیا به شمار می رود که طرفداران زیادی هم دارد. یکی از مهم ترین جاذبه ها در این جزیره سواحل زیبای آن هستند که برخی از آنها به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند. در ادامه این مطلب با مهم ترین مکان های تفریحی و جاذبه های توریستی ایبیزا آشنا می شویم تا در هنگام سفر به ایبیزا از این اطلاعات استفاده کنید.

[caption id="attachment_743" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری در سفر به ایبیزا جاذبه های گردشگری در سفر به ایبیزا[/caption]

ورزش های آبی

یکی از جذاب ترین قسمت های سفر به ایبیزا ورزش های آبی متنوعی هستند که برای گردشگران در نظر گرفته شده است. درباره ایبیزا جالب است بدانید جزایر ایبیزا دارای سواحلی با آب های شفاف و زیبا هستند که نگاه کردن به آنها هم آرامش بخش است. برای استفاده از تفریحات آبی می توانید متناسب با سلیقه خود از آنها استفاده کنید زیرا در این جزیره بازی های آبی زیادی در نظر گرفته شده است. هیجان انگیزترین تفریحات آبی در جزیره ایبیزا شامل جت اسکی، پاراسیلینگ، کایاک سواری، ماهی گیری، ویندسرفینگ، ویک و اسنور کلینگ هستند. این بازی ها برای سنین مختلفی قابل استفاده هستند و از آنجایی که عمق آب در نزدیکی ساحل کم است کودکان نیز با خیال آسوده می توانند از ورزش های آبی و یا شنا کردن استفاده کنند.

[caption id="attachment_744" align="aligncenter" width="780"]ورزش های آبی ورزش های آبی[/caption]

سواحل ایبیزا

قطعا اصلی ترین دلیل برای سفر به ایبیزا لذت بردن از سواحل این جزیره بی نظیر است. سواحل این جزیره بسیار زیبا هستند و معمولا اولویت گردشگران قرار می گیرند. حس آرامشی که از دیدن سواحل ایبیزا دریافت می کنید با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نخواهد بود. درباره ایبیزا چالب است بدانید که به طور کلی در ایبیزا نزدیک به چهل ساحل مختلف وجود دارد که هر کدام زیبایی های مخصوص به خود را دارند اما برخی از این سواحل به دلیل جذابیت بیشتر و تفریحاتی که برای گردشگران در نظر گرفته اند دارای طرفداران بیشتری هستند. یکی از بهترین سواحل این جزیره ساحل بنیراس است که دارای شن هایی سخت با آب های آرام و سبز است. در سفر به ایبیزا حتما از سواحل این جزیره دیدن کنید و لذت سفر خود را دو چندان کنید.

[caption id="attachment_745" align="aligncenter" width="780"]سواحل ایبیزا سواحل ایبیزا[/caption]

پارک ملی Sea Salines

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری اسپانیا در سفر به ایبیزا پارک ملی Sea Salines است که بازدیدکنندگان زیادی هم دارد. پارک Sea Salines در جنوب جزیره ایبیزا واقع شده است و دارای تنوع زیادی از گونه های مختلف گیاهی و پرندگان است. گونه هایی که در این پارک نگهداری می شوند را در هیچ کجای دیگر نمی توانید مشاهده کنید بنابراین در سفر به ایبیزا حتما به این پارک هم سری بزنید. این پارک یکی از مناطق مهم و حفاظت شده در دنیا است که جذابیت جزیره ایبیزا را دو چندان کرده است. این پارک جزء میراث جهانی یونسکو می باشد.

Eivissa Dalt Vila

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری ایبیزا Dalt Vila است که از مهم ترین مکان های دیدنی در ایبیزا به شمار می رود. این قسمت در منطقه ای قدیمی در جزیره ایبیزا واقع شده است که دارای قدمت تاریخی زیادی بوده و به همین دلیل جزء مناطق مهم و مورد اهمیت دولت می باشد. این منطقه نیز با توجه به ارزشی که دارد جزء مناطق حفاظت شده شهر به شمار می رود. کلیسای سانتا ماریا دی یکی از کلیساهای معروف جهان است که در Dalt Vila قرار دارد. این کلیسا دارای قدمت تاریخی زیادی بوده و متعلق به قرن 14 ام میلادی می باشد. قبرستان قدیمی شهر نیز در این منطقه قرار دارد.

[caption id="attachment_746" align="aligncenter" width="780"]Eivissa Dalt Vila Eivissa Dalt Vila[/caption]

در سفر به ایبیزا بهتر است ابتدا نسبت به جاذبه های گردشگری شهر اطلاعات کامل بدست آورید سپس به این جزیره زیبا و دوست داشتنی سفر کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۲:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

دیدنی های والنسیا

دیدنی های والنسیا

شهر وانسیا سومین شهر بزرگ اسپانیا، در جوار دریای مدیترانه و در سواحل شرقی شبه جزیره‌ی ایبری قرار دارد و به منظور بازدید از دیدنی های والنسیا سالانه گردشگران زیادی به سمت والنسیا روانه می شوند زیرا در مقایسه با شهرهای بزرگ اسپانیا، والنسیا فضایی بسیار آرام و دلچسب دارد و جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیری را در خود جای داده است. در شهر والنسیا هم بقایای استعمار رومیان در گذشته و هم معماری های خارق العاده و مدرن و امروزی را خواهید دید، به گونه ای که حال و گذشته را با هم تطبیق داده است که این بناها از دیدنی های والنسیا می باشند. اغلب گردشگران بیشتر وقتشان را صرف گشتن در قسمت قدیمی شهر می کنند. شهر والنسیا، این بندر رویایی مدیترانه ای با جاذبه های گردشگری بسیار زیادی که دارد، بهشت روی زمین نامیده شده و حتی به آن شهر نور نیز گفته می شود. در این مقاله تعدادی از جاذبه های گردشگری والنسیا را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.

اُسقف اعظم در والنسیا زندگی می کرده است. این شهر تعدادی دانشگاه و مدرسه ی عالی دارد که برجسته ترین آن ها دانشگاه والنسیا و دانشگاه پلی تکنیک والنسیا هستند. از زمان رومیان در قرن ۱۴، دو دروازه باقی مانده است و از دیگر دیدنی های والنسیا می توان ساختمان های با ارزشی چون کلیسای جامع را ذکر کرد .در خیابان های قدیمی و پیج در پیج شهر والنسیا از دوره ی اعراب و رومیان ساختمان ها و بناهایی وجود دارد. کلیسای جامع شهر نیز بین قرن های ۱۳ و ۱۵ بنا شده است.
بزرگ ترین میدان والنسیا پلاس دو لا جونتامنت است که در این میدان، تالار شهر، رستوران های بزرگ و درجه یک، سینمایی مدرن، کافه هایی سرشار از آرامش و فواره ی زیبای توریا را می بینید. این میدان برای گردشگران بسیار پر اهمیت است و نظر تمامی توریست ها را به خود جلب کرده است. از دیدنی های والنسیا می توان به تعداد زیاد موزه های این شهر اشاره کرد. موزه علوم و هنر، موزه هنرهای مدرن، موزه هنرهای عالی، موزه فالر دو، موزه لارتیستا فالر، موزه تورینو، موزه برنج و موزه کارپس از جمله دیدنی های والنسیا در کشور اسپانیا می باشند.

موزه‌ی ملی آثار سرامیکی از دیدنی های والنسیا

یکی از زیباترین و باشکوه ترین دیدنی های والنسیا موزه‌ی ملی آثار سرامیکی است که در کاخ بزرگی که به قرن پانزدهم میلادی تعلق دارد قرار گرفته است. توصیه می شودکه حتی اگر اهل موزه رفتن نیستید، حتماً از این موزه دیدن کنید. در قرن هجده میلادی به سبک معماری روکو، نمای بیرونی کاخ را با مرمر سفید و کنده کاری های ماهرانه بازسازی کرده اند. مجسمه ی مریم مقدس را هنگام ورود به موزه خواهید دید. در این موزه مجموعه‌ای از آثار سرامیکی یونانی و رومی و عربی و حتی دوران ماقبل تاریخ به همراه آثار مدرن و معاصر مانند چندین آثار پیکاسو را خواهید دید. در این موزه بیش از ۵ هزار نمونه کوزه گری و ظروف سفالین سنتی والنسیا و شهرهای اطراف آن به نمایش گذاشته شده است. به شما پیشنهاد می کنیم در طبقه ی آخر موزه به آشپزخانه‌ی سنتی کاشی‌کاری شده‌ی والنسیا نیز سری بزنید.

[caption id="attachment_726" align="aligncenter" width="780"]دیدنی های والنسیا دیدنی های والنسیا[/caption]

کلیسای جامع والنسیا از مجلل ترین دیدنی های والنسیا

از جمله دیدنی های والنسیا می توان به مجلل ترین و باعظمت ترین کلیسای این شهر اشاره کرد. این بنای شش ضلعی به قرن سیزدهم میلادی تعلق دارد که در طی دو قرن با چندین سبک معماری و تعداد زیادی نقاشی در قرن پانزدهم تزیین شده‌ است. برخی از آن‌ها آثار هنرمندان محلی و برخی دیگر آثار هنرمندان رومی است. با ورود به این کلیسا یک راهنمای صوتی در اختیار شما قرار می دهند تا در مورد تاریخ این بنا اطلاعاتی به دست بیاورید. قلب تپنده‌ی شهر قدیمی والنسیا این کلیساست که در خیابان های قدیمی و کوچک تاریخی این شهر قرار دارد. این کلیسا، کلیسایی شکوهمند به سبک معماری گوتیک می باشد. در نمای بیرونی این بنا ترکیبی از نمونه های معماری باروک، رومی و گوتیک را مشاهده می کنید که در هنگام ظهر از پنجره های دایره ای و رنگی می توانید انعکاس شکوهمندانه ی نور را مشاهده کنید.

[caption id="attachment_727" align="aligncenter" width="780"]کلیسای جامع والنسیا از مجلل ترین دیدنی های والنسیا کلیسای جامع والنسیا از مجلل ترین دیدنی های والنسیا[/caption]

بازار مرکزی از دیدنی های والنسیا

یکی از دیدنی های والنسیا بازار مرکزی این شهر است که بسیار چشم نواز و پر از انرژی و جنب و جوش می باشد و یکی از بزرگ ترین بازارهای اروپاست. این بازار از قدیمی ترین بازارهای والنسیاست که بیشتر از هزار غرفه و مغازه برای خرید دارد. گردشگران می توانند تمام هدایا و سوغاتی ها و خوراکی های مخصوص و مورد نظر خود را از این بازار خریداری کنند. در مرکز بازار کافه هایی وجود دارد که گردشگران می توانند در آنجا استراحت کرده و از آن لذت ببرند. در بازار عمومی، کسب و کار و تجارت رونق زیادی دارد و شش روز در هفته باز و یکشنبه‌ها تعطیل است.

[caption id="attachment_728" align="aligncenter" width="780"]بازار مرکزی از دیدنی های والنسیا بازار مرکزی از دیدنی های والنسیا[/caption]

بنای تاریخی لونخاد لا سدا یکی از دیدنی های والنسیا

رو به روی بازار یکی از مهم ترین دیدنی های والنسیا در قرن پانزده میلادی بنا شده و مرکز اصلی تبادلات ابریشم معروف والنسیا بوده است. این بنای قدیمی از سه قسمت ساخته شده است که شامل ساختمان مرکزی (محلی برای امضای قراردادها)، دادگاه تجاری و سلول‌هایی برای نگهداری بدهکارانی که در دادگاه محکوم می‌شدند، می باشد. این سازه ی زیبا را می توان شبیه به یک قلعه ی قرون وسطایی با برج هایی عظیم دانست. نمای بیرونی این بنای تاریخی شهر والنسیا دارای درب ها و پنجره ها و ناودان های تزیینی بسیار جذابی می باشد. اگر به دیدن این بنا رفتید می توانید از 144 پله ی سنگی مارپیچ برج بالا رفته و نمای بسیار شگفت انگیز شهر را مشاهده کنید. این بنا را می توان از بهترین نمونه های معماری داخلی گوتیک در اروپا دانست. سبک گوتیک و باغ پرتقال متصل به آن این منطقه را به مهم ترین نقطه ی گردشگری تبدیل کرده است. در روزهای یکشنبه از این بنا برای برگزاری نمایشگاه های تمبر و سکه استفاده می شود.

[caption id="attachment_729" align="aligncenter" width="780"]بنای تاریخی لونخاد لا سدا یکی از دیدنی های والنسیا بنای تاریخی لونخاد لا سدا یکی از دیدنی های والنسیا[/caption]

موزه هنرهای زیبا، از دیگر دیدنی های والنسیا

این موزه با این که یکی از مهم‌ترین موزه‌های اسپانیا است، ولی زیاد مورد توجه قرار نگرفته است. این موزه در ساختمانی واقع شده است که قبلاً مرکز یادگیری علوم دینی بوده است و جزء دیدنی های والنسیا می باشد. موزه هنرهای زیبا، مکانی ایده آل برای کشف میراث هنری منطقه والنسیا است. در موزه ی هنرهای زیبا آثاری چون ولاسکز، ال گرکو و هنرمندان زیادی از والنسیا، مانند سورولا وجود دارد که این مجموعه آثار به قرن چهارده تا شانزده میلادی تعلق دارد. بیشترین آثار این موزه متعلق به هنرمندان والنسیا است که از زمان قرون وسطی تا به الآن جمع آوری شده و در معرض دید بازدیدکننده ها قرار گرفته است. در کنار موزه هنرهای زیبا یک باغ بزرگ و خیره کننده وجود دارد که دارای یک فضای بسیار سبز و آرامش بخش می باشد و پر از مجسمه ها و چشمه ها است.

[caption id="attachment_730" align="aligncenter" width="780"]موزه هنرهای زیبا، از دیگر دیدنی های والنسیا موزه هنرهای زیبا، از دیگر دیدنی های والنسیا[/caption]

باغ‌ وحش بیو پارک از دیدنی های والنسیا

باغ‌ وحش بیو پارک از جمله دیدنی های والنسیا به شمار می آید که در سال ۲۰۰۸ ساخته شده‌ است و در باغ‌های توریا قرار دارد. این باغ وحش را می توان نسخه ی قرن بیست و یکمی از یک باغ وحش دانست. بیو پارک روش جدیدی را برای جداسازی زیستگاه گونه های متفاوت ابداع کرده است و به جای جداسازی مردم و حیوانات به وسیله ی میله و قفس، به وسیله ی گودال ها و رودخانه یا سنگ های بزرگ مردم و حیوانات را از هم جدا می کنند. در این باغ وحش حیوانات بسیار زیادی همچون پلنگ، کرگدن، گوریل، اسب آبی و ... وجود دارند که در اکوسیستم های جنگل‌های ماداگاسکار و دشتی وسیع و قسمت استوایی آفریقا نگهداری می شوند.

[caption id="attachment_731" align="aligncenter" width="780"]باغ‌ وحش بیو پارک از دیدنی های والنسیا باغ‌ وحش بیو پارک از دیدنی های والنسیا[/caption]

باغ‌های توریا یکی از اصلی ترین دیدنی های والنسیا

یکی دیگر از دیدنی های والنسیا، مجموعه باغ های توریاست که بزرگ‌ترین باغ‌های شهری اسپانیا محسوب می شوند. رودخانه ی توریا از زمان دهه ی پنجاه میلادی بعد از جاری شدن سیل منحرف و به سمت شهر کشیده شد و بستر رودخانه ی قبلی به باغ تبدیل شد. این باغ ها علاوه بر زیبایی های خیره کننده، دارای جاذبه های گردشگری مانند زمین‌های ورزشی، صفحه‌های شطرنج بزرگ، زمین‌های اسکیت و آب‌نماهای بسیاری است.

[caption id="attachment_732" align="aligncenter" width="780"]باغ‌های توریا یکی از اصلی ترین دیدنی های والنسیا باغ‌های توریا یکی از اصلی ترین دیدنی های والنسیا[/caption]

آکواریوم اقیانوس‌شناسی از جالب ترین دیدنی های والنسیا

جذاب‌ترین بخش شهر علوم و هنر والنسیا دارای جالب ترین دیدنی های والنسیا یعنی آکواریوم اقیانوس‌شناسی می باشد که با ظرفیت ۴۲ میلیون لیتر آب و ۴۵ هزار قطعه از ۵۰۰ گونه‌ی متفاوت آب‌زیان، بزرگ‌ ترین آکواریوم اروپا نیز محسوب می شود و برای دلفین ها و کوسه ها و ... بخش هایی جدا در نظر گرفته شده است. قسمت جالب این است که طراحی این آکواریوم بر حسب مناطق جغرافیایی از قطب شمال تا استوا به ده قسمت تقسیم شده است.

[caption id="attachment_733" align="aligncenter" width="780"]آکواریوم اقیانوس‌شناسی از جالب ترین دیدنی های والنسیا آکواریوم اقیانوس‌شناسی از جالب ترین دیدنی های والنسیا[/caption]

جشنواره های والنسیا از دیدنی های والنسیا می باشد!

از جمله دیدنی های والنسیا جشنواره مشهور و محلی لاس فالاس بوده که در ماه اسفند برگزار می شود. برگزاری نمایشگاه هایی پر از هیجان و هنر از برنامه های خاص شهر والنسیا است. به طور مثال لباس های قدیمی با بافت ظریف زیبا و نمایش سفالینه های قدیمی والنسیا و نیز نمایش آثار معماری نوین از برنامه های جذاب آن است.

[caption id="attachment_734" align="aligncenter" width="780"]جشنواره های والنسیا از دیدنی های والنسیا می باشد! جشنواره های والنسیا از دیدنی های والنسیا می باشد![/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۳:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

راهنمای سفر به تنریف

راهنمای سفر به تنریف

تنریف یکی از بهترین مقاصد گردشگری است که می تواند گزینه ی مناسبی برای یک سفر هیجان انگیز و آرامش بخش باشد. برای سفر به تنریف یا همان جزایر قناری باید با این جزیره ی بی نظیر و پرهیجان آشنا شوید. با راهنمای سفر به تنریف همراه ما باشید تا شما را با اطلاعات مهمی درباره جزیره تنریف آشنا کنیم.

تنریف

سفر به تنریف یکی از جالب ترین سفرهایی است که احتمالاً تا به حال با آن رو به رو شده اید. این جزیره جاذبه های فوق العاده ای دارد که می تواند شما را مدت ها مشغول و مجذوب خود کند بنابراین اگر برای گذراندن تعطیلات خود به دنبال سفری منحصر به فرد هستید، سفر به تنریف پیشنهاد هیجان انگیزی است. این جزیره ی آب و هوای بسیار مناسبی دارد و برای سفر در تمام فصل های سال مناسب است. سواحل زیبای جزیره تنریف در کنار دیدنی ها و مناظر چشم نواز، شرایطی را فراهم می کنند تا تعطیلات خود را به بهترین شکل سپری کنید. ضمناً این جزیره از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار است و در طول سفر به تنریف می توانید با خیال آسوده از این امکانات و خدمات بهره مند شوید. هر ساله مسافران زیادی با تورهای مختلف تفریحی به تنریف سفر می کنند تا با جاذبه های این جزیره زیبا آشنا شوند. اگر شما هم جزء کسانی هستید که عاشق ساحل و چشم انداز دریا هستید، سفر به تنریف بهترین گزینه برای شما می باشد. در این سواحل بازی های مختلفی مانند موج سواری وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. در ادامه ی این مقاله بیشتر با جزیره تنریف آشنا می شویم تا کسانی که قصد سفر به تنریف را دارند با اطلاعات کامل سفر کنند.

[caption id="attachment_708" align="aligncenter" width="780"]راهنمای سفر به تنریف راهنمای سفر به تنریف[/caption]

موقعیت جغرافیایی تنریف

احتمالاً در راهنمای سفر به تنریف درباره جزیره تنریف زیاد شنیده باشید. این جزیره که یکی از مناطق گردشگری بکر شناخته می شود در اقیانوس اطلس قرار دارد و معمولاً با نام جزایر قناری شناخته می شود. این جزیره با توجه به جذابیت و طبیعت زیبایی که دارد یکی از مناطق گردشگری کم نظیری است که هر آنچه از یک جزیره ی بکر انتظار دارید را در اختیار شما قرار می دهد. از آنجایی که جزیره تنریف در اسپانیا قرار دارد مردم ساکن در آن به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. این جزیره شامل هفت شهر است که یکی از معروف ترین و مورد توجه ترین شهرهای آن سانتاکروز است. جزیره تنریف دارای دو فرودگاه است که جا به جایی مسافران را آسان کرده است.

آب و هوا در سفر به تنریف

یکی از مهم ترین نکات راهنمای سفر به تنریف در سفر به تنریف در کشور اسپانیا توجه به شرایط آب و هوایی این جزیره است. به طور کلی تنریف دارای آب و هوایی بهاری بوده و در تمام طول سال شرایط خوبی دارد. در فصل تابستان میانگین دمای هوا تا 25 درجه سانتی گراد هم می رسد در حالی که این دما در زمستان ها حدود 18 درجه سانتی گراد است.

[caption id="attachment_710" align="aligncenter" width="780"]آب و هوا در سفر به تنریف آب و هوا در سفر به تنریف[/caption]

بهترین زمان سفر به تنریف

کسانی که قصد سفر به تنریف در اسپانیا را دارند مسلماً به دنبال فصلی با بهترین شرایط آب و هوایی هستند. همانطور که گفتیم این جزیره در تمام طول سال دارای آب و هوایی بهاری و معتدل است به همین دلیل گردشگران در هر فصلی از سال می توانند با خیال آسوده به تنریف سفر کنند. معمولاً در مناطق مرتفع دمای هوا پایین تر بوده و بهتر است لباس های گرم به همراه داشته باشید.

[caption id="attachment_711" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به تنریف بهترین زمان سفر به تنریف[/caption]

فرهنگ غذایی در سفر به تنریف

یکی از جذاب ترین قسمت ها در هر سفر آشنایی با غذاهای آن منطقه یا شهر است. برای سفر به تنریف هم بهتر است با تنوع غذایی مردم این جزیره آشنا شوید. به طور کلی سبک غذایی در این منطقه بیشتر برگرفته از از غذاهای آفریقایی و اسپانیایی است. در این جزیره می توانید از غذاهای دریایی متنوعی استفاده کنید. در راهنمای سفر به تنریف آمده که یکی از معروف ترین غذاهای این منطقه ماهی سانکوچو کاناریوست است که همراه با سس مخصوصی سرو می شود و در بین اهالی این منطقه محبوبیت زیادی دارد. تاپاس یکی دیگر از غذاهای معروف این جزیره است که طرفداران زیادی دارد و معمولاً در کنار آن از نوشیدنی های سرد استفاده می شود. در سفر به تنریف حتماً از استیک تن، پینتوسریال سیب زمینی سیاه و همچنین همبرگر خرگوش تست کنید.

فرهنگ غذایی در سفر به تنریف

جاذبه های گردشگری در سفر به تنریف

مسلماً یکی از جالب ترین قسمت ها در سفر به تنریف لذت بردن از سواحل نیلگون آن است اما این جزیره در کنار سواحل زیبایی که دارد دارای جاذبه های دیدنی دیگری نیز هست. یکی از مهم ترین جاذبه های این جزیره که اهمیت زیادی در تاریخ شهر دارد، موزه ی انسان و طبیعت است که تاریخ رشد این جزیره را نشان می دهد. در راهنمای سفر به تنریف آمده است که در این جزیره با مومیایی هایی رو به رو می شوید که مربوط به نخستین ساکنان جزیره تنریف بودند. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری در سفر به تنریف ساختمانی در مجاورت موزه ی انسان و طبیعت است که دارای منظره ای خیره کننده می باشد. این ساختمان معماری منحصر به فردی دارد و با نمای هندسی توجه هر کسی را به خود جلب می کند. در این ساختمان می توانید نمای زیبایی از مناظر جزیره و شهر را ببینید و همزمان استراحت کنید.

در این جزیره آتشفشانی فعال به نام آل تیده وجود دارد که از میراث جهانی یونسکو می باشد. در دامنه ی این کوه آتشفشان جاذبه های زیادی نظیر چشمه های آب معدنی وجود دارند که برای بازدیدکنندگان مخصوصاً کسانی که به دنبال سلامتی خود هستند اهمیت زیادی دارد. در سفر به تنریف بازدید از پارک لوروی را فراموش نکنید.

[caption id="attachment_713" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری در سفر به تنریف جاذبه های گردشگری در سفر به تنریف[/caption]

اقامت در تنریف

یکی از نکات قابل توجه در سفر به تنریف پیدا کردن یک محل اقامت خوب و با کیفیت است. این جزیره با توجه به طرفداران زیادی که دارد دارای هتل ها و مراکز اقامتی متنوعی است. اکثر کسانی که به تنریف سفر می کنند تمایل دارند در هتل های کنار ساحل اقات کنند تا بتوانند از منظره دریا لذت ببرند. تفریحگاه کوستا آدج با داشتن هتل های متنوع و شیک بهترین شرایط را برای اقامت گردشگران در هتل های ساحلی فراهم می کند. این هتل ها بیشتر برای کسانی مناسب هستند که به دنبال سفری پر زرق و برق هستند اما اگر برای سفر به تنریف به دنبال آرامش هستید بهتر است در هتل های کوچک و ساحلی اقامت کنید تا از شلوغی های شهر دور بمانید.

[caption id="attachment_715" align="aligncenter" width="780"]اقامت در تنریف اقامت در تنریف[/caption]

خرید در سفر به تنریف

یکی دیگر از جذابیت های هر سفر خرید در بوتیک ها و فروشگاه های شهر است. لذت خرید می تواند تکمیل کننده ی لذت سفر شما باشد البته به شرطی که با فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر آن شهر آشنایی داشته باشید. اگر به تنریف سفر کردید حتماً از بازار نوسترا سینیورا دیدن کنید. در راهنمای سفر به تنریف آمده است که  این بازار یکی از بهترین قسمت های جزیره تنریف است که در خیابان کاستیو قرار دارد. اکثر مردم این بازار را مرکز و قطب خرید شهر می دانند. محصولاتی که در بازار نوسترا سینیورا به فروش می رسند شامل میوه های جدید و متنوع، لباس و پوشاک، خوراکی های مختلف و محصولات محلی هستند.

[caption id="attachment_716" align="aligncenter" width="780"]خرید در سفر به تنریف خرید در سفر به تنریف[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۸ آبان ۹۷ ، ۱۲:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

دین مردم اسپانیا

دین مردم اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهای جنوب غربی اروپا بوده که در این مبحث می خواهیم در مورد دین مردم اسپانیا مطالبی بیان کنیم و بررسی کنیم ببینیم مذهب مردم این کشور چه می باشد از این رو اگر شما هم در این مورد نیاز به کسب اطلاعاتی دارید با ما همراه باشید تا بیشتر با دین مردم اسپانیا آشنا شوید.

زمانی طولانی ، اصلی ترین دین مردم اسپانیا که به صورت رسمی شناخته می شد، مسیحیت کاتولیک بود اما اکنون دیگر بر اساس قانون هیچ دینی جایگاه رسمی در این کشور ندارد با این وجود هنوز هم مذهب کاتولیک تنها مذهبی است که به طور رسمی در آموزشکده‌های اسپانیا، آموزش داده می شود. مرکز پژوهش های جامعه شناسی، دین مردم اسپانیا  را به صورتی بیان کردند که حدود ۷۱ درصد از مردم این کشور مسیحی بوده ۲۴ درصد آنها بی دین هستند و دو درصد آنها سایر مذاهب را به خود اختصاص داده اند. نکته جالب در مورد دین مردم اسپانیا این است که بیشتر این مردم به طور منظم در مراسم های مذهبی شرکت نمی کنند و تنها ۵۹ درصد کسانی که خود را مذهبی می‌دانند به ندرت در کلیساها رفت و آمد دارند. ۱۵ درصد این مردم در سال تنها چند بار به کلیسا رفته، ۸ درصد آنها چند روز در ماه و ۱۴ درصد دیگر هر یکشنبه و چند بار در هفته در کلیسا حاضر می شوند.

[caption id="attachment_700" align="aligncenter" width="780"]دین مردم اسپانیا دین مردم اسپانیا[/caption]

مذهب مردم اسپانیا

همانطور که گفته شد در حال حاضر بر اساس قانون اساسی اسپانیا هیچ مذهب و دین رسمی در این کشور نمی باشد و می توان گفت دین مردم اسپانیا بنا به میل قلبی آنها ایجاد می شود که این آزادی مذهبی تا حدودی توانسته نظم اجتماعی را در این کشور برقرار کند. در مذهب مسیحیت اسپانیا، کلیسای پروتستان نیز اهمیت بالایی در دین مردم اسپانیا دارد، همچنین کلیسای عیسی مسیح نیز دارای ۴۶ هزار پیرو می باشد. با توجه به موج جدید مهاجرت به اسپانیا باعث افزایش جمعیت مسلمانان، بودایی ها، هندی ها و سیکا ها در این کشور شده است. یهودیان پس از اخراج شان در سال ۱۹۹۲ تا حدود قرن نوزدهم در اسپانیا حضور نداشتند و مذهب یهودی دیگر در بین دین مردم اسپانیا دیده نمی شده است. پس از قرن نوزدهم که به یهودیان اجازه اقامت در این کشور داده شد موجب شده است که  اکنون حدود ۱۴ درصد از جمعیت اسپانیا را یهودیان اشغال کنند.

[caption id="attachment_701" align="aligncenter" width="780"]مذهب مردم اسپانیا مذهب مردم اسپانیا[/caption]

اسلام در اسپانیا

می توان گفت دین مردم اسپانیا پس از مسیحیت به سوی اسلام شیوع پیدا کرده زیرا در سال ۷۱۱ مسلمانان، کشور اسپانیا را تصرف کردند که این امر موجب شد آنها چندین بخش وسیع از شبه جزیره ایبریا را تحت کنترل خود داشته باشند و بازتاب آشکار فرهنگی اسلامی در سراسر کشور اسپانیا در قرن دهم نمایان شد. مسلمانانی که در این کشور زندگی می کردند سیستم موثر آبیاری و محصولات جدیدی به اسپانیا وارد کردند و موجب رونق و تجارت و بازرگانی در این کشور شدند؛ همچنین فلسفه، ریاضی و پزشکی در زمان تسلط مسلمانان در این کشور شکوفا شد ولی در انتها در قرن یازدهم مسیحیان شمال این کشور را تحت حکومت خود درآورده و این امر موجب شد که در این قرن دین مردم اسپانیا به مسیحیت تغییر کند. اکنون بر اساس مطالعاتی که انجام شده حدود یک میلیون و ۷۰۰ نفر در کشور اسپانیا مسلمان هستند که بخش اعظمی از این مسلمانان را مهاجران مراکشی تشکیل می دهند.

[caption id="attachment_702" align="aligncenter" width="780"]اسلام در اسپانیا اسلام در اسپانیا[/caption]

شیعیان کشور اسپانیا

نسبت فراوانی جمعیت شیعیان به مسلمانانی که در کشور اسپانیا وجود دارند نابرابر است زیرا حدود یک میلیون نفر مسلمان در این کشور وجود داشته که تنها 50 هزار نفر آنها شیعه هستند. 10 هزار این افراد ایرانی هستند و تعدادی دیگر عراقی، پاکستانی و لبنانی بوده که از دیگر کشورهای اسلامی به این کشور مهاجرت کرده اند. پاکستانیها حدود ۲ هزار نفر شیعه می باشند که در بارسلون زندگی می‌کنند و تعداد لبنانی ها و عراقی های شیعه که در مادرید زندگی می کنند حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر می‌باشد. جعفر گنزالس یکی از شخصیت های معروف اسپانیا بوده که به مذهب شیعه روی آورده است. ایشان با خواندن کتاب پیغمبر برای آشنایی بیشتر با مکتب اهل بیت راهی کشور ایران شده و در سن ۴۰ سالگی علوم اسلامی را در حوزه علمیه قم آغاز کرده است. می توان گفت که شیعه نیز در دین مردم اسپانیا جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا در بیشتر شهرهای مهم اسپانیا مرکز فرهنگی امام علی شعبه داشت همچنین تعداد زیادی حسینیه در شهرهای مهم این کشور دیده می‌شود.

[caption id="attachment_703" align="aligncenter" width="780"]شیعیان کشور اسپانیا شیعیان کشور اسپانیا[/caption]

مسیحیان اسپانیا

همانطور که گفته شد مهمترین دین مردم اسپانیا مسیحی می باشد که حدود 71 درصد جمعیت این کشور را تشکیل داده اند. با توجه به شیوع مسیحیت در دین مردم اسپانیا می توان گفت این کشور بعد از ایتالیا که مقر استقرار پاپ است، بیشترین میزان کاتولیک ها را در خود جای داده است. کشور اسپانیا به یازده قلمرو سر اسقف نشین و ۵۲ قلم روی دستیار اسقف نشین تقسیم می شود. حوزه های سقفی شهر مادرید و بارسلونا با واتیکان در ارتباط بوده است. با توجه به حضور کمرنگ اسپانیا در کلیسا بسیاری از افراد بر طبق آمار بیان کرده اند که اسپانیایی ها خیلی هم کاتولیک نیستند بلکه تنها خود را کاتولیک معرفی کرده اما حضور پررنگی در مراسم مذهبی ندارند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۶:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

راهنمای سفر به اسپانیا

راهنمای سفر به اسپانیا

اسپانیا کشور مستقل و یکی از اعضای اتحادیه ی اروپا می باشد و مطابق با آمار سرشماری سال 2016 حدود 46 میلیون نفر جمعیت دارد. اسپانیا از جمله کشورهای زیبای اروپایی محسوب می شود. سفر به اسپانیا با توجه به جاذبه های گردشگری و تفریحی و طبیعت بکری که دارد یکی از سفرهای توریستی پرطرفدار به شمار می آید. اگر تا به حال به اسپانیا سفر نکرده اید و قصد سفر خارج از کشور را دارید، سفر به اسپانیا را به شما پیشنهاد می کنیم. کشور اسپانیا از آرامش بسیار زیادی برخوردار است که این نکته باعث جذب توریست های زیادی به این کشور شده است. توریست ها می توانند در سفر به اسپانیا از این آرامش خاطر لذت کافی را ببرند. اسپانیا کشور فوق العاده زیبا و سرگرم کننده ایست همچنین با استفاده از راهنمای سفر به اسپانیا سفری ایمن و راحت را تجربه کنند.

آب و هوای اسپانیا

با خبر شدن از وضعیت آب و هوایی کشور اسپانیا با استفاده از راهنمای سفر به اسپانیا قطعاً به شما کمک خواهد کرد که در سفر به اسپانیا با مشکلات جوی رو به رو نشوید و بهترین زمان را برای سفر به اسپانیا انتخاب کنید. جالب است بدانید یکی از عوامل جذب توریست ها به سفر به اسپانیا، آب و هوای این کشور می باشد. در کرانه های جنوب و جنوب شرقی مدیترانه، آب و هوایی عالی و معتدل وجود دارد. برای سفر به اسپانیا باید خاطر نشان کنیم که اسپانیا آب و هوای به نسبت متغیری دارد و هر نقطه از این کشور، آب و هوای مختص خود را دارد. در راهنمای سفر به اسپانیا آمده است برخی از نقاط اسپانیا آب و هوای مدیترانه ای همراه با تابستان های داغ و زمستان های معتدل دارد و نقطه ای دیگر آب و هوای اقیانوسی و کوهستانی را دارا می باشد که تابستان های خنکی دارد. مناطق خشک مرکزی اسپانیا نیز تابستان های گرم و داغ و زمستان های سرد و خشک دارند.

[caption id="attachment_687" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای اسپانیا آب و هوای اسپانیا[/caption]

تنوع منظره های طبیعی اسپانیا

در سفر به اسپانیا با مناظر بسیار دیدنی و چشمگیری مواجه خواهید شد. علاقه مندان به طبیعت مات منظره های خاص این کشور می شوند. گردشگران می توانند برای پیاده روی و کوه نوردی از مناطق مرتفع و کوهستانی اسپانیا استفاده کنند و با مطالعه راهنمای سفر به اسپانیا سفری ایمن را تجربه کنند. اسپانیا سرزمین آفتاب و معماری شگفت انگیز است. در سفر به اسپانیا می توانید از سواحل صخره ای با آب و هوای مدیترانه ای لذت برده و از دهکده های قدیمی اسپانیا که حالت سنتی و پنهانی در دل دره ها دارند، دیدن کنید. لاپالما، ناحیه ی کانتابریا، جزیره ی تنزیف، ایالت استوریاس، منورکا از جمله مناظر خیره کننده ی اسپانیا می باشند.

[caption id="attachment_689" align="aligncenter" width="780"]تنوع منظره های طبیعی اسپانیا تنوع منظره های طبیعی اسپانیا[/caption]

آثار معماری و تاریخی اسپانیا

اسپانیا آثار معماری و تاریخی جذاب و خیره کننده ای دارد که در اروپا بی مثال است. در راهنمای سفر به اسپانیا آمده که در سفر به اسپانیا با استقبال گرم مردم این کشور رو به رو خواهید شد. در سفر به اسپانیا مشاهده خواهید کرد که مردم اسپانیا به خوردن غذاهای خوب و تفریح با نزدیکان و دوستان خود در پارک ها و فضاهای سبز علاقه ی بسیاری دارند. از جمله مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری اسپانیا می توان موزه دل پرادو، ساحل بارسلونتا، باغ ریل هاردین، پارک بوئن رتیرو، پلدزا مایور، قصر موسیقی کاتالادن اسپانیا و ... را نام برد.

[caption id="attachment_690" align="aligncenter" width="780"]آثار معماری و تاریخی اسپانیا آثار معماری و تاریخی اسپانیا[/caption]

رستوران های اسپانیایی

در راهنمای سفر به اسپانیا آمده است که غذاهای اسپانیایی بسیار متنوع می باشند. در سفر به اسپانیا حتماً غذای فوق العاده ی دریایی به نام پائلا را تجربه کنید که یکی از بهترین غذاهای اسپانیایی محسوب می شود. در غذاهای اسپانیایی بیشتر از مواد اولیه ای چون: میگو، انواع سبزیجات، زیتون و پنیر زیاد استفاده می شود. شهر بارسلونا پر از رستوران ها و کافه های مختلف است به همین خاطر هر جای شهر که باشید به غذا دسترسی خواهید داشت. رستوران الکیمیا یکی از بهترین و محبوب ترین رستوران های این کشور است و یکی از برترین و بزرگ ترین آشپزهای دنیا آنجا را اداره می کند. رستوران کن سوله یکی دیگر از رستوران های مشهور اسپانیاست که منوی این رستوران شامل غذاهای دریایی، مدیترانه ای و اسپانیایی است. علاوه بر مواردی که ذکر شد، کشور اسپانیا غنی از رستوران های بزرگی چون رستوران حواس پنج گانه، رستوران چهار گربه، رستوران ست پورتس و ... می باشد.

[caption id="attachment_692" align="aligncenter" width="780"]رستوران های اسپانیایی رستوران های اسپانیایی[/caption]

هتل های اسپانیا

در هنگام سفر به اسپانیا، داشتن اقامتگاهی خوب و مناسب می تواند بسیار موضوع مهمی باشد. برای این منظور هتل سیلکن گران هاوانا از بهترین هاست که از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. کلیه ی اتاق های این هتل تمیز و راحت می باشند و کارکنانی مهربان و وظیفه شناس دارد. این هتل دارای 145 اتاق می باشد.

هتل گراند سنترال در بارسلونا با چشم اندازی از استخر بزرگ بام به بافت قدیمی شهر، دارای اتاق های شیک و به سبک مدرن می باشد و همینطور هتل های زیبای دیگری از جمله هتل رجینا، هتل آپارتمان آنتی بارسلونا، هتل ملیا کاستیلا و ... که اکثراً در شهر بارسلونا واقع هستند، از دیگر هتل های این کشور است که شما در هنگام سفر به اسپانیا می توانید از آن ها بهره ببرید.

هزینه های سفر به اسپانیا

مسلماً پس از آن که شهر یا کشور مورد نظر خود را برای سفر انتخاب کردید، برآورد هزینه های سفر، اولویت دوم محسوب می شود. در راهنمای سفر به اسپانیا آمده که سفر به اسپانیا لازم نیست که هزینه های گزاف و زیادی پرداخت کنید. باید بدانید که با توجه به جاذبه های گونان و تنوع فرهنگی و معماری خاص این کشور، اسپانیا از بسیاری از کشورهای اروپایی ارزان تر است و مقصدی خوب و دلچسب برای شما خواهد بود.

بهترین راه برای سفر به اسپانیا چیست؟

بهترین راه برای سفر به اسپانیا خط هوایی ملی اسپانیا ایبریا می باشد. از بزرگ ترین فرودگاه های بین المللی اسپانیا می توان مادرید، بارسلونا، پالمادو مالورکا، سویل و والنسیا و بیلبائو را نام برد. در اسپانیا استفاده از قطار سریع السیر برای جا به جایی بسیار هزینه بر است. قیمت بلیط قطار در اسپانیا نسبتاً بالا می باشد زیرا سیستم حمل و نقل ریلی در اسپانیا بسیار مدرن و مطمئن می باشد. قطارهای سریع السیر می توانند در کم تر از سه ساعت مسافران را از یک مکان گردشگری به مقصدی دیگر منتقل کنند. برای سفر به اسپانیا از طریق هوایی، اغلب آژانس های هواپیمایی بی شک هر هفته دو پرواز مستقیم از تهران به بارسلونا دارند.

[caption id="attachment_693" align="aligncenter" width="780"]بهترین راه برای سفر به اسپانیا چیست؟ بهترین راه برای سفر به اسپانیا چیست؟[/caption]

بهترین زمان برای سفر به اسپانیا

طبق راهنمای سفر به اسپانیا فصل بهار و پاییز بهترین موقع برای سفر به اسپانیا و بازدید از تمام مناطق زیبا و دیدنی این کشور است. در ماه های اکتبر و نوامبر در سواحل اقیانوس اطلس شاهد باران شدیدی خواهید بود. در اصل، ماه های می و اکتبر از لحاظ آب و هوایی و خلوت بودن مکان های تفریحی و گردشگری و دور بودن از همهمه ی دیگر توریست ها، بهترین ماه ها برای سفر به اسپانیا هستند.

[caption id="attachment_694" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان برای سفر به اسپانیا بهترین زمان برای سفر به اسپانیا[/caption]

اطلاعاتی ضروری برای سفر به اسپانیا

در سفر به اسپانیا باید مختصر اطلاعاتی راجع به کشور اسپانیا بدانید که بهترین گینه راهنمای سفر به اسپانیا می باشد. به طور مثال واحد پول اسپانیا یورو می باشد. زبان رسمی مردم این کشور اسپانیایی است و در رابطه با اختلاف زمانی اسپانیا با ایران باید بدانید که اسپانیا یک ساعت از ایران جلوتر است. شماره تماس های ضروری در کشور اسپانیا از جمله آمبولانس و پلیس و آتش نشانی، شماره 112 می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۳ آبان ۹۷ ، ۱۳:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

تاریخ اسپانیا

تاریخ اسپانیا

در این پست ما قصد داریم تا به طور مختصر شما را با تاریخ اسپانیا از گذشته تا به امروز آشنا کنیم. اما فبل از انکه بخواهیم در مورد تاریخ اسپانیا صحبت کنیم لازم است که ابتدا کمی شما را با این کشور آشنا کنیم.

[caption id="attachment_667" align="aligncenter" width="780"]تاریخ اسپانیا تاریخ اسپانیا[/caption]

کشور اسپانیا

اسپانیا کشوری در قاره اروپا است که در جنوبی ترین قسمت از این قاره قرار گرفته و از سمت غرب با کشور پرتغال و از سمت شمال و شمال شرقی با کشورهای فرانسه و آندورا مرز مشترک دارد. مساحت این کشور بیش از 505 هزار کیلومتر است و از نظر مساحت به عنوان سی امین کشور بزرگ دنیا محسوب می شود. پایتخت کشور اسپانیا شهر مادرید است که بزرگترین شهر این کشور می باشد. جمعیت این کشور 47 میلیون نفر می باشد که 29 امین کشور پرجمعیت دنیا به حساب می آید. واحد پول این کشور یورو است که در سال 2002 به عنوان واحد پول اصلی این کشور شناخته شد.دین مردم اسپانیا مسیحی و از شاخه کاتولیک است که 91 درصد از جمعیت این کشور را تشکیل می دهد. نوع سیستم حکومت کشور اسپانیا پادشاهی است که فیلیپ چهارم پادشاه فعلی آن است. تاریخ اسپانیا در زمان باستان مربوط به 900 سال پیش از میلاد مسیح است. در این زمان تعداد زیادی دریانورد از قوم عبری زبان که از سرزمین لبنان می آمدند شروع به داد و ستد با مردمی که امروزه به آنها اسپانیایی گفته می شود کردند. این قوم عبری زبان تعداد زیادی عمارت گاه را در امتداد سواحل دریا و شبه جزیره ها یافتند. ساکنان اهل شبه جزیره ایبری به مردم عبری زبان قوم فونیسین تعداد زیادی سکه ائتا کردند و به عنوان پاداش از آنها روغن زیتون و جواهرات زینتی دریافت کردند.

[caption id="attachment_668" align="aligncenter" width="780"]کشور اسپانیا کشور اسپانیا[/caption]

تاریخ اسپانیا در قرن 16 میلادی

تاریخ اسپانیا در قرن 16 میلادی عصری طلایی در این کشور به حساب می آمد. دلیل آن هم این بود که این کشور جزوء یکی از ثروتمندترین کشورهای قاره اروپا به حساب می آمد و به دست امپراطوری بسیار قدرتمند هدایت می شد. ضمن این که تاریخ اسپانیا در این زمان رونق بسیار زیادی داشت و همین مسئله سبب گسترش داد و ستد و کشاورزی شد. البته همه چیز به آرامی و خوبی و خوشی پیش نرفت.
دلیل آن هم درگذشت پادشاه فعلی اسپانیا یعنی فردیناند بود. بعد از مرگ این پادشاه پسر بزرگش چارلز اول (1516-1556) جانشین او شد.او در حال حاضر حکمران کشورهای بلژیک و هلند و از او به عنوان شخصیتی بسیار مهم و برجسته در بسیاری از کشورهای اروپایی یاد می شد.

تاریخ اسپانیا در قرن 17 میلادی

تاریخ اسپانیا در قرن 17 میلادی دچار تغییر و تحولات فراوانی شد. در اواخر این قرن فیلیپ سوم (1598-1621) تصمیم گرفت تا فردی از دربار خود به نام موریکاس را که از دین اسلام به مسیحیت روی آورده بود، هرگز اجازه ندارد به اجتماع مردم اسپانیا وارد شود. از این رو فلیپ سوم در سال 1609 میلادی فرمان اخراج این فرد از اسپانیا را صادر کرد. تاریخ اسپانیا در طول این دوره از قدرت بسیار زیادی برخوردار بوده، اما دلایل زیادی منجر به شکست خوردن و ضعیف شدن امپراطوری این کشور شد. یکی از مهمترین دلایل آن شکست خوردن اسپانیا به هلند در نبردهای کشتی رانی در سال 1639 بود. با پایان این نبرد در سال 1648 اسپانیا سرانجام حاضر شد که کشور هلند و امپراطوری آن را به رسمیت بشناسد. در سال 1640 پرتغال علیه کشور پرتغال دست به قیام زد. در این دوره از تاریخ اسپانیا میان کشور پرتغال و اسپانیا جنگ های زیادی در گرفت و با پایان یافتن این جنگها در سال 1668، اسپانیا سرانجام حاضر شد تا کشور پرتغال را به عنوان کشوری مستغل و خود مختار بشناسد.

[caption id="attachment_672" align="aligncenter" width="780"]تاریخ اسپانیا در قرن 17 میلادی تاریخ اسپانیا در قرن 17 میلادی[/caption]

تاریخ اسپانیا در قرن 18 میلادی

تاریخ اسپانیا در قرن 18 میلادی فراز و نشیب های زیادی داشت. یکی از مهمترین آنها در گذشت شاه کارلوس دوم در سال 1700 بود. با در گذشت شاه کارلوس دوم، سلطنت و تاج و تخت به فردی به نام فیلیپ از آنجو سپرده شد. هر چند دیگر کشورهای قدرتمند اروپایی حاضر نبودند آن را بپذیرند. همین مسئله سبب ایجاد روابط بسیار قدرتمند میان اسپانیا و فرانسه شد.

تاریخ اسپانیا در قرن 19 میلادی

تاریخ اسپانیا با آغاز قرن 19 میلادی وارد مرحله جدیدی شده بود. به عنوان نمونه در سال 1808 میلادی ناپالئون بناپارت پادشاه وقت اسپانیا را مجبور به استفاء دادن کرد و او نیز برادرش جوزف را به عنوان پادشاه اسپانیا انتخاب کرد. البته بسیاری از مردم اسپانیا حاضر نبودند این فرد را به عنوان پادشاه بپذیرند، زیرا بسیاری او را فردی خود کامه و ستمگر می دانستند. اما با تمام این اوصاف در سال 1808 میلادی ناپلئون بناپارت ارتش بزرگی را به کشور اسپانیا منتقل کرد و سرانجام موفق شد در ماه دسامبر شهر مادرید را به تصرف خود در آورد.

[caption id="attachment_671" align="aligncenter" width="780"]تاریخ اسپانیا در قرن 19 میلادی تاریخ اسپانیا در قرن 19 میلادی[/caption]

تاریخ اسپانیا در قرن 21 میلادی

تاریخ اسپانیا در قرن 21 میلادی پیشرفت های زیادی کرد اما در کنارش از سختی ها و مشقت های فراوانی برخوردار بود.  یکی از این پیشرفت ها پیوستن کشور اسپانیا به اتحادیه یورو در سال 1999 بود که در اقتصاد این کشور نقش بسیار مهمی داشت. البته تاریخ اسپانیا در کنار این پیشرفت ها، سختی ها و بحران های فراوانی در عرصه اقتصادی تجربه کرد. برای مثال سال 2008 میلادی این کشور از نرخ بیکاری بسیار بالایی رنج می برد. در سال 2013 میلادی بیکاری در کشور اسپانیا به مرز بسیار خطرناکی رسیده بود، طوری که نزدیک به 26 درصد از مردم این کشور فاقد شغل بودند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۷:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

غذاهای اسپانیا

غذاهای اسپانیا

غذاهای اسپانیا اغلب به عنوان یکی از بهترین خوراک ها در دنیا محسوب می شوند، که سابقه بسیاری از آنها به صدها سال قبل باز می گردد. بسیاری از غذاهای اسپانیا نیز ارزش حداقل یک بار امتحان کردن را دارد. در بسیاری از شهر های معروف اسپانیا شما می توانید رستوران های بسیار معروفی هم چون باسکویی، گالسیان، آستورین و والنسین را پیدا نمایید که در آنها غذاهای باستانی و تجملاتی اسپانیا سرو می شود. در بسیاری از کافه های معروف اسپانیا هم چون کافه ایزابل، کافه راوال و کافه ال ته ندور شما قادر هستید تا از انواع میان وعده های غذایی و نوشیدنی ها مشهور اسپانیا لذت ببرید. در لیست زیر ما تعدادی از بهترین غذاهای اسپانیا را برای شما آماده کرده ایم که اگر زمانی قصد سفر به کشور اسپانیا را داشتید حتما یک بار آنها را امتحان کنید.

[caption id="attachment_677" align="aligncenter" width="780"]غذاهای اسپانیا غذاهای اسپانیا[/caption]

غذاهای مشهور اسپانیا به شرح زیر است.

Croquettes

شما قادر هستیید تا این غذا را در بسیاری از رستوران ها و کافه ها بیابید. این غذای خوشمزه از ترکیبات بسیار عالی هم چون جامون (برشی از ران گوساله) و باکالااو (ماهی اقیانوس اطلس) با سس مخصوص به چامل سرو می شود، که در مراحل پایانی این غذا را با انواع ادویه جات خوش و انواع سبزیجات خوش طعم می کنند.

[caption id="attachment_678" align="aligncenter" width="780"]Croquettes Croquettes[/caption]

Tortilla Espanola

یکی دیگر از غذاهای اسپانیا که در این کشور از شهرت زیادی برخوردار است املت تورتیلا اسپانولا است.این غذا از جمله غذاهای مورد علاقه مردم اسپانیا است، که مردم اسپانیا آن را به شیوه های مختلف درست می کنند. املت تورتیلا اسپانلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای یک میان وعده غذایی مختصر، صبحانه، عصرانه، ناهار و یا شام باشد. شما می توانید این نوع املت را همانند غذایی که در مطلب بالا راجع به آن صحبت کردیم را در بسیاری از کافه ها و رستوران های مشهور اسپانیا بیابید. شیوه درست کردن امات تورتیلا اسپانولا به این شکل است که ابتدا پیاز را با انواع ادویه جات معطر خوش طعم می کنند و سیب زمینی را در روغن زیتون می خوابانند و بعد از آن نیز تخم مرغ را به آن اضافه می کنند که بعدها طی مراحلی این املت به مانند یک کیک تولد در می آید که واقعا جالب توجه است.

[caption id="attachment_679" align="aligncenter" width="780"]Tortilla Espanola Tortilla Espanola[/caption]

Gazpacho or Salmarejo

یکی دیگر از انواع غذاهای اسپانیا سوپ گوجه فلفلی گاذپاچو یا سالمارجو است که در بسیاری از سوپر مارکت های شهرهای اسپانیا و در منوی غذایی بسیاری از رستوران های جهان جایگاه ویژه ای دارد. این غذا معمولا به عنوان پیش غذا استفاده می شود و گاهی اوقات نیز از آن به عنوان یک وعده غذایی مفصل نیز استفاده می کنند. این سوپ غلیظ که از بهترین غذاهای اسپانیا به حساب می آید، با استفاده از برش های ضخیم گوجه فرنگی تازه، فلفل سبز، خیار، سیر، پیاز، سرکه و شاخ و برگ گیاهان سرو می شود. این سوپ می تواند یکی از بهترین غذاهای اسپانیا برای تعطیلات تابستانی باشد. ضمن اینکه که این در لیست یکی از سالمترین غذاهای اسپانیا قرار می گیرد که از کالری یسیار کمی برخوردار است.

[caption id="attachment_680" align="aligncenter" width="780"]Gazpacho or Salmarejo Gazpacho or Salmarejo[/caption]

Pisto-Spanish ratatouille

یکی دیگر از غذاهای معروف اسپانیا که با استفاده از انواع سبزیجان معطر سرو می شود پیستو است که در اسپانیا طرفداران زیادی را دارد. این غذا جزوء یکی از سالمترین غذاهای اسپانیا محسوب می شود که برای تمامی سنین مناسب مناسب می باشد.از این غذا به عنوان دسر و یا یک میان وعده غذایی مختصر در کنار غذاهای اصلی استفاده می شود. این غذا را با استفاده از انواع از فلفل های رنگی، انواع ماکرونی های شکل دار، پیاز، سیر و روغن زیتون سرو می کنند. شما می توانید این غذا را در بسیاری از رستوران های اسپانیا و به خصوص شهرک های اطراف لا ما نچا که در جنوب اسپانیا واقع شده اند امتحان کنید.

لوبیا ها و سالاد های مشهور اسپانیا

کشور اسپانیا از جمله کشور هایی در قاره اروپا است که سالاد ها و لوبیا های منحصر به فرد و بسیار خوشمزه ای دارد و مناطق مختلفی در اسپانیا وجود دارند که غذا های مختلفی را با انواع سالادها و لوبیاها سرو می کند.لوبیا های اسپانیا هم چنین سالاد های منحصر به فردی دارند که از ترکیبات بسیار عالی هم چون روغن زیتون، سرکه و برش عظیمی از سیر تشکیل شده است که عطر و طعم بسیار ویژه ای به این سالاد ها بخشیده است.

[caption id="attachment_681" align="aligncenter" width="780"]لوبیا ها و سالاد های مشهور اسپانیا لوبیا ها و سالاد های مشهور اسپانیا[/caption]

Paela

پاعه لا یکی از مشهورترین و خوشمزه ترین غذاهای اسپانیا که همراه با برنج سرو می شود و از غذاهای بین المللی این کشور به حساب می آید اما بسیاری آن را بع عنوان غذای بین المللی والنسیا می دانند. برای پخت این غذا روش های مختلفی وجود دارد، که رایجترین آن پختش با گوشت خرگوش و مرغ، لوبیای سفید و سبز و دیگر سبزیجات است. این ها لیست نمونه ای از بهترین غذاهای اسپانیا است که به شما پیشنهاد می کنیم حتما در هنگام اقامتتان در اسپانیا یک بار آنها را امتحان کنید.

Pisto-Spanish ratatouille

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۷:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

پارک های والنسیا

پارک های والنسیا

اگر قصد سفر به شهر زیبای والنسیا در کشور اسپانیا را دارید بهتر است بدانید که این شهر دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری متعددی می باشد. پارک های والنسیا یکی از زیباترین مناطق گردشگری این شهر بوده که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. با این وجود در ادامه این مطلب تعدادی از پارک های والنسیا را برای شما توصیف خواهیم کرد تا اگر به این شهر ساحلی سفر کردید به دیدن این پارک ها نیز بروید.

پارک گیاه شناسی والنسیا

یکی از زیباترین مناطق سبز والنسیا که جزو بهترین پارک های والنسیا به شمار میرود باغ گیاه شناسی این شهر می باشد. در این پارک حدود ۴ هزار و ۵۰۰ گونه گیاهی از جمله نخل و گیاهان عجیب و غریب مدیترانه ای وجود دارد که موجب تعجب همگان شده است. توجه داشته باشید که طیف وسیعی از گونه‌های نادر و خطرناک گیاهان در این باغ گیاه شناسی نگهداری می شوند که دیدن آن  خالی از لطف نیست. اهداف آموزشی زیادی در این باغ وجود داشته و همچنین محیط آرام آن موجب شده است که جای مناسبی برای کودکان باشد. از طرفی در این پارک والنسیا رویدادهای فرهنگی مختلفی برای بزرگسالان از جمله دوره ها، نمایشگاه ها و کنفرانس ها هر روز هفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر برگزار می‌شود که می‌توانید با شرکت در این همایش ها اطلاعات بسیار مفیدی از گونه های گیاهی والنسیا به دست آورید. با توجه به این موارد رفتن به پارک های والنسیا نه تنها اهداف گردشگری دارد بلکه از نظر علمی نیز می تواند بسیار مفید باشد.

[caption id="attachment_659" align="aligncenter" width="780"]پارک گیاه شناسی والنسیا پارک گیاه شناسی والنسیا[/caption]

پارک لس جاردینس د مونورته در والنسیا

پارک لس جاردینس یکی دیگر از پارک های والنسیا بوده که فضای سبز کوچک آن می تواند بسیار مناسب برای گذراندن اوقات فراغت باشد. این باغ با الهام از سبک نئوکلاسیک فرانسوی و با لمس معماری مدیترانه ای مخلوط شده است که این امر موجب شده فضای بسیار دل انگیز و زیبایی به وجود بیاید. در ورودی پارک لس جاردینس مجسمه های مختلف وجود داشته که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند؛ همچنین در ابتدای این پارک یک باغ دیده می شود و در طرف دیگر پارک لس جاردینس یک منطقه مجهز به نیمکت هایی بوده که افراد می توانند جهت رفع خستگی در زیر درختان گلدار بر روی آن بنشیند و از کاخ رنگارنگ که در روبه روی آنها وجود دارد لذت ببرند. درختان میوه زیادی نیز در کنار چشمه زیبا این پارک فضای بسیار چشم‌ نوازی به وجود آورده است.

[caption id="attachment_660" align="aligncenter" width="780"]پارک لس جاردینس د مونورته در والنسیا پارک لس جاردینس د مونورته در والنسیا[/caption]

پارک جاردینس والنسیا

از دیگر پارک های والنسیا می توان به پارک جاردینس اشاره کرد که به عنوان یک باغ سلطنتی در حال حاضر شناخته می شود. این پارک از دوران فروپاشی عرب تا سقوط آن در قرن ۱۴ جزو بزرگترین باغ های عمومی والنسیا به شمار می رفته است. پس از این دوران پارک جاردینس بازسازی شده و گسترش چشمگیری یافته است. در پارک جاردینس والنسیا می توانید مناطق جذاب مختلفی از جمله خرابه های کاخ باستانی، حوضچه اردک ها و قو ها و منطقه سبز بزرگ این پارک را مشاهده کرده و از فضای بی‌نظیر آن لذت ببرید؛ همچنین در پارک های والنسیا از جمله پارک جاردینس سالانه روادید و کنسرت های مختلفی برگزار می شود که برای هر گردشگری می‌تواند جالب باشد. در موزه علوم طبیعی این پارک اسکلت های مختلف دایناسورها به نمایش گذاشته می شود که می توانید در این پارک آنها را مشاهده کنید.

پارک جاردینس والنسیا

پارک رامبلا یکی از دیدنی ترین پارک های والنسیا

یکی از پارک های والنسیا که در جنوب این شهر واقع شده است پارک رامبلا می باشد که در حال حاضر به عنوان یکی از سیستم های اصلی آبیاری در این منطقه مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید با رفتن به پارک رامبلا مناطق دیدنی زیادی از جمله باغ های میوه، درختان نخل، باغ های مدیترانه ای و یک باغ آبزی مشاهده کنید و اوقات خوشی را در این پارک سپری نمایید. همچنین این پارک که در زمره دیدنی ترین پارک های والنسیا به شمار می رود، دارای فضای بازی برای کودکان بوده و امکانات ورزشی مختلفی در آن وجود دارد که موجب سرگرمی کودکان و بزرگسالان می‌شود. پارک رامبلا هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ و نیم شب باز بوده و گردشگران عزیز می توانند جهت  گذراندن اوقات فراغت به این پارک بروند.

[caption id="attachment_662" align="aligncenter" width="780"]پارک رامبلا یکی از دیدنی ترین پارک های والنسیا پارک رامبلا یکی از دیدنی ترین پارک های والنسیا[/caption]

پارک کابکرا از زیباترین پارک های والنسیا

در انتهای پارک دل ریو نتوریا یکی دیگر از پارک های والنسیا به  نام پارک کابکرا وجود داشته که در حومه این شهر واقع شده است. با رفتن به پارک کابکرا می توانید از منظره زیبای این پارک لذت ببرید زیرا در کنار این پارک رودخانه ای وجود دارد که موجب زیبایی هرچه تمام تر این پارک شده است. یک استخر بزرگ نیز در داخل پارک واقع شده که قایق های آن به صورت اجاره ای در اختیار گردشگران قرار می گیرد. اگر دوست دارید در پارک های والنسیا گونه های متعددی از حیوانات را نیز ببینید پارک کابکرا انتخاب مناسبی می باشد زیرا در این پارک علاوه بر فضای سبز و وسایل بازی، باغ وحشی وجود داشته که انواع مختلفی از حیوانات در آن زندگی می کنند. اگر قصد سفر به والنسیا را داشتید دیدن پارک کابکرا که آن را از جمله زیباترین پارک های والنسیا می دانند؛را از دست ندهید. برای این امر می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به این محل بروید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۱۹ آبان ۹۷ ، ۱۶:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

بهترین هتل های والنسیا

بهترین هتل های والنسیا

در این مطلب سعی شده است چند مورد از بهترین هتل های والنسیا که در درجه بندی 4 و 5 قرار دارند را برای شما عنوان نماییم. شما عزیزان می توانید هتل های مختلف این شهر اسپانیا را از لحاظ قیمت و کیفیت مورد بررسی قرار دهید و مراحل رزرو را قبل از سفر به انجام برسانید.

Hotel Neptuno از بهترین هتل های والنسیا

اگر بخواهیم فهرستی از بهترین هتل های والنسیا را در اختیار شما عزیزان و گردشگران قرار دهیم مسلما نام Hotel Neptuno در این لیست جای می گیرد. این هتل که دارای موقعیت ساحلی است در زمره هتل های 4 ستاره والنسیا به شمار می رود و از امکانات و خدمات مناسبی برخوردار است. از ویژگی های مهم این هتل می توان به طراحی کلاسیک اتاق های آن که دارای چشم انداز ساحلی می باشند اشاره کرد.

در اتاق های Hotel Neptuno معمولا اینترنت پرسرعت، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و همچنین امکاناتی دیگر در نظر گرفته شده است. از جمله امکانات تفریحی این هتل می توان به دوچرخه سواری در اطراف ساحل، ورزش در باشگاه بدنسازی و تنیس اشاره کرد. شما عزیزان با اقامت چند روزه در یکی از 48 اتاق Hotel Neptuno که از بهترین هتل های والنسیا شناخته می شود می توانید از امکاناتی دیگر از جمله استخر و غواصی نیز برخوردار شوید.

[caption id="attachment_639" align="aligncenter" width="780"]بهترین هتل های والنسیا بهترین هتل های والنسیا[/caption]

Vincci Mercat از بهترین هتل های والنسیا

یکی دیگر از بهترین هتل های والنسیا هتل Vincci Mercat نام دارد. این هتل که از لوکس ترین هتل های والنسیا نیز به شمار می رود در مرکز این شهر واقع شده است. شنا کردن در استخری که در تراس این هتل بنا شده است و همچنین سرو نوشیدنی های اطراف آن از جمله امکاناتی است که با اقامت در هتل Vincci Mercat می توان از آن بهره مند شد.

در اتاق های این هتل می توانید از امکاناتی مانند تلویزیون، اینترنت بی سیم و همچنین تهویه مطبوع برخوردار شوید. طراحی و دکوراسیون این اتاق ها با رنگ های خاکستری و سفید انجام شده اند که چشم اندازی زیبا را برای اقامت کنندگان در آنها فراهم کرده اند. این هتل از 68 اتاق برخوردار است که گردشگران می توانند صبحانه خود را در این هتل نوش جان نمایند و برای گشت و گذار به جاذبه های اطراف مراجعه کنند.

[caption id="attachment_640" align="aligncenter" width="780"]Vincci Mercat از بهترین هتل های والنسیا Vincci Mercat از بهترین هتل های والنسیا[/caption]

Barceló Valencia از بهترین هتل های والنسیا

 Barceló Valencia از هتل های 4 ستاره والنسیا شناخته می شود. این هتل دارای رستوران برای سفارش غذاهای مختلف ملل و مدیترانه ای است که میهمانان علاوه بر آن می توانند کامل ترین صبحانه را نیز در این رستوران ها نوش جان کنند. وجود استخر و همچنین حمام اختصاصی در اتاق های Barceló Valencia از بهترین هتل های والنسیا اقامت در این مکان را لذت بخش تر نموده است.

چشم اندازی از شهر در تراس بزرگ این هتل از ویژگی های معماری آن محسوب می شود که می تواند در اوقات فراغت شما لحظات جذابی را خلق نماید. تنها 20 دقیقه با فرودگاه والنسیا از این هتل فاصله دارید. شما عزیزان همچنین با اقامت در Barceló Valencia از بهترین هتل های والنسیا می توانید به ساحل اطراف آن برای پیاده روی مراجعه نمایید.

[caption id="attachment_641" align="aligncenter" width="780"]Barceló Valencia از بهترین هتل های والنسیا Barceló Valencia از بهترین هتل های والنسیا[/caption]

Primus Valencia از بهترین هتل های والنسیا

بهترین هتل های والنسیا در کشور اسپانیا هر کدام از امکانات خاص و ویژه ای برخوردار هستند که هتل Primus Valencia نیز از این خدمات برای میزبانی گردشگران استفاده می کند. در اتاق های این هتل که جزء 4 ستاره ها محسوب می شود از کفپوش های چوبی استفاده شده است. میز و صندلی نیز در این اتاق ها برای افرادی که به قصد تجارت و کار به این شهر سفر کرده اند فراهم شده است.

 درمان های زیبایی از جمله ماساژ در هتل Primus Valencia در نظر گرفته شده است که عزیزان می توانند به آب گرم و مرکز اسپا این هتل که از بهترین هتل های والنسیا شناخته می شود نیز مراجعه کنند. باغ و استخر در این هتل در فضایی قرار گرفته اند که میهمانان در فصول گرم و خوش آب و هوا بتوانند از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. Primus Valencia دارای 262 اتاق با تمامی امکانات و خدمات می باشد.

[caption id="attachment_642" align="aligncenter" width="780"]Primus Valencia از بهترین هتل های والنسیا Primus Valencia از بهترین هتل های والنسیا[/caption]

Caro Hotel از بهترین هتل های والنسیا

Caro Hotel را می توان یکی از بهترین هتل های والنسیا معرفی کرد. این هتل با دیزاین و طراحی مدرن و کلاسیک در یک کاخ تاریخی که قدمت آن به قرن نوزدهم باز می گردد جای گرفته است. هتل مذکور در مرکزی ترین نقطه شهر واقع شده است. در تمامی اتاق های این هتل لوازم شیک و کلاسیک با طراحی و دکوراسیون خاص در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون تخت و چندین مورد دیگر از امکانات و خدمات هتل Caro Hotel شناخته می شوند.

به مانند بهترین هتل های والنسیا این هتل نیز دارای استخر می باشد که اقامت کنندگان می توانند از شنا کردن در آن لذت ببرند. نوشیدن یک قهوه داغ در کنار دوستان و آشنایان در تراس کوچک این هتل از هیجان خاصی برخوردار است. نگران وعده های غذایی خود نباشید چرا که می توانید در رستوران های Caro Hotel هر نوع غذایی را سفارش دهید.

[caption id="attachment_643" align="aligncenter" width="780"]Caro Hotel از بهترین هتل های والنسیا Caro Hotel از بهترین هتل های والنسیا[/caption]

Hospes Palau de La Mar از بهترین هتل های والنسیا

یکی دیگر از بهترین هتل های والنسیا Hospes Palau de La Mar می باشد. این هتل دارای درجه 5 می باشد و از امکانات مختلفی نیز برخوردار است. پذیرایی توسط کارمندان خوش برخورد از ویژگی های بارز هتل مذکور است. اتاق های مدرن با طراحی ویژه در کنار مرکز اسپا هتل Hospes Palau de La Mar لحظاتی را برای آرامش و آسایش مسافران فراهم می کنند. غذاهای دریایی از جمله انواع ماهی های خوش طعم و لذیذ را می توانید در رستوران این هتل که از بهترین هتل های والنسیا محسوب می شود نوش جان کنید. با 10 دقیقه پیاده روی می توانید خود را به کلیسای جامع این شهر برسانید. این هتل با 66 اتاق هر روز از میهمانان داخلی و خارجی خود میزبانی می کند.

[caption id="attachment_644" align="aligncenter" width="780"]Hospes Palau de La Mar از بهترین هتل های والنسیا Hospes Palau de La Mar از بهترین هتل های والنسیا[/caption]

SH Valencia Palace از بهترین هتل های والنسیا

SH Valencia Palace از هتل های 5 ستاره والنسیا شناخته می شود. هتل مذکور از اتاق های شیک و مدرنی برخوردار است و این موضوع می تواند نظر توریست و گردشگران را برای اقامت چند روزه در این هتل جلب نماید. تمامی امکانات اتاق های این هتل به مانند بهترین هتل های والنسیا در نظر گرفته شده اند که در تمامی 239 اتاق هتل SH Valencia Palace می توانید از آنها بهره مند شوید. وجود رستوران، استخر، اتاق ماساژ و تراس از مهمترین ویژگی های این هتل 5 ستاره در مرکز شهر والنسیا می باشد. تنها 10 دقیقه با فرودگاه والنسیا فاصله دارید اگر در این هتل اقامت کنید.

[caption id="attachment_645" align="aligncenter" width="780"]SH Valencia Palace از بهترین هتل های والنسیا SH Valencia Palace از بهترین هتل های والنسیا[/caption]

Las Arenas Balneario Resort از بهترین هتل های والنسیا

Las Arenas Balneario Resort یکی دیگر از هتل های 5 ستاره والنسیا می باشد که در نزدیکی ساحل و دریا تاسیس شده است. در تمامی اتاق های این هتل از رنگ آمیزی خنثی استفاده شده است که طراحی مدرن آنها در کنار این ویژگی لحظات شادی را برای مسافران فراهم کرده اند. انواع مختلفی از غذاهای محلی را می توان در هتل Las Arenas Balneario Resort از بهترین هتل های والنسیا نوش جان نمود.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۱۵ آبان ۹۷ ، ۱۶:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا

راهنمای سفر به والنسیا

راهنمای سفر به والنسیا

والنسیا سومین شهر بزرگ اسپانیا پس از شهر مادرید و بارسلونا می باشد. سفر به والنسیا با توجه به جاذبه های گردشگری و تفریحی زیادی که دارد یکی از مقاصد مهم گردشگران و توریست ها می باشد. اگر شما هم قصد سفر به والنسیا را دارید بهتر است مقاله راهنمای سفر به والنسیا را مطالعه کرده تا در هنگام سفر به این شهر به مشکلی بر نخورید.

آب و هوای والنسیا

دانستن وضعیت آب و هوایی شهر والنسیا از طریق خواندن راهنمای سفر به والنسیا به شما این امکان را می دهد که در هنگام سفر به والنسیا با مشکلات جوی رو به رو نشوید و بهترین زمان سفر به این شهر را انتخاب کنید. شهر والنسیا آب و هوای مدیترانه ای داشته که با توجه به این موارد می‌توان گفت تابستان های آن بسیار گرم و زمستان در این شهر ملایم می باشد. سفر به والنسیا در ماه آگوست به دلیل گرمای هوا به هیچ عنوان توصیه نمی شود زیرا این ماه گرم ترین ماه سال در شهر والنسیا می باشد. اگر دوست دارید که در خلوت ترین فصل والنسیا به این شهر سفر داشته باشید می توانید از نوامبر تا مارس به والنسیا سفر کنید. در این فصل شهر والنسیا بسیار خلوت و خالی از گردشگر می باشد که به شما این امکان را می دهد تا سفری آرام و به دور از دغدغه را تجربه کنید؛ اما توجه داشته باشید در این فصل احتمالا بعضی از رستوران ها، موزه ها و جاذبه های گردشگری ساعت کاری کمتری داشته و در بعضی روزها به طور کلی تعطیل باشد. اما ماه ژوئن تا اکتبر شلوغ ترین فصل سفر به والنسیا می باشد. توجه داشته باشید که در این فصل به دلیل شلوغی هزینه هتل ها و رستوران ها گران تر است.

[caption id="attachment_650" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای والنسیا آب و هوای والنسیا[/caption]

جاذبه های گردشگری والنسیا

راهنمای سفر به والنسیا توضیح می دهد وجود جاذبه های گردشگری در شهر والنسیا موجب شده است که این شهر ساحلی به یکی از زیباترین مناطق کشور اسپانیا تبدیل شود با توجه به تاریخ غنی این شهر تعداد زیادی کلیسا و بنای تاریخی در هنگام سفر به والنسیا مشاهده می شود همچنین جاذبه های مدرن والنسیا نیز با توجه به گالری های هنر این شهر بسیار زیاد می باشد که در این بین مهمترین جاذبه های گردشگری والنسیا که در هنگام سفر به والنسیا حتماً باید از آن دیدن کنید عبارتند از:

  • شهر علم و هنر والنسیا
  • آکواریوم اقیانوس نمای والنسیا
  •  کلیسای سنت نیکولاس
  • کلیسای سن پدرو
  •  کلیسای جامع والنسیا و پارک والنسیا
  •  مرکز باستان شناسی والنسیا
  •  موزه هنرهای زیبا والنسیا
  • موزه ملی آثار سرامیکی
  •  باغهای توریا
  •  ساحل پلایا دل سالر
[caption id="attachment_651" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری والنسیا جاذبه های گردشگری والنسیا[/caption]

رستوران های والنسیا

صرف یک وعده غذایی لذیذ در هنگام سفر به والنسیا یکی از مواردی است که گردشگران و توریست ها در راهنمای سفر به والنسیا به آن بسیار توجه زیادی می کنند زیرا در شهر والنسیا تعداد متعددی رستوران وجود داشته که هر فرد می‌تواند بنا به سلیقه خود و نوع غذایی که دوست دارد یکی از این رستوران ها را انتخاب کند و در آن خوشمزه ترین غذاهای اسپانیا را میل نماید. بهترین رستوران های والنسیا عبارت اند از:

  • رستوران کاسا مونتانا
  •  رستوران لا پاپاردلا
  •  رستوران فیسول
  •  رستوران ماریسا
  •  رستوران ورتیکال
  •  رستوران کیو دو بارلا
  • رستوران پاپریکا
  • رستوران مرکات
  • رستوران ناوارو
[caption id="attachment_652" align="aligncenter" width="780"]رستوران های والنسیا رستوران های والنسیا[/caption]

بهترین هتل های والنسیا

  • هتل کارو والنسیا: در هنگام سفر به والنسیا داشتن اقامتگاهی مناسب می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد که در این بین هتل کارو والنسیا یکی از هتل های ۵ ستاره و مجلل این شهر بوده که متعلق به قرن نوزدهم می باشد. این هتل دارای امکانات خدماتی رفاهی زیادی بوده که گردشگران می‌توانند در هنگام سفر به والنسیا از آن استفاده کنند.
  • هتل لاس آرناس: از رویایی ترین هتل های والنسیا که در نزدیکی دریای نیلگون این شهر واقع شده است هتل لاس آرناس می باشد. در هنگام سفر به والنسیا می توانید در هتل لاس آرناس اقامت داشته و سفری به یاد ماندنی برای خود ثبت کنید.
  • هتل هسپس پلائو د لا مار: اگر در هنگام سفر به والنسیا دوست داشتید در یکی از مرکزی ترین هتل های والنسیا اقامت داشته باشید هتل هسپس پلائو انتخاب مناسبی است. کارکنان هتل هسپس پلاتو به قدری دوستانه رفتار می کنند که هر فردی در هنگام اقامت در این هتل احساس آرامش و رضایت کامل می‌کند.
  • هتل وستین والنسیا: مجلل ترین هتل والنسیا هتل وستین بوده که موقعیت عالی آن موجب شده است افراد زیادی در هنگام سفر به والنسیا این هتل را جهت اقامت برگزینند. طراحی بی نظیر اتاق ها و محیط عالی این هتل موجب شده است هر ساله نظر گردشگران زیادی به این هتل جذب شود.
[caption id="attachment_653" align="aligncenter" width="780"]بهترین هتل های والنسیا بهترین هتل های والنسیا[/caption]

مراکز خرید والنسیا

یکی از موارد مهم در راهنمای سفر به والنسیا مبحث خرید می باشد که اگر گردشگران بهترین مراکز خرید والنسیا را بشناسند می‌توانند به راحتی اجناس مورد نظر خود را با قیمت مناسبی تهیه کنند. در این بین مهمترین و بهترین مراکز خرید این شهر عبارتند از:

  • مرکز خرید آکوا والنسیا: یکی از مدرن ترین و شیک ترین مراکز خرید والنسیا در انتهای رودخانه توریا می باشد.
  •  مرکز خرید آرنا: مرکز خرید آرن آدرس جدید ترین مراکز خرید شهر والنسیا بوده که خلوت بودن این مرکز خرید مهمترین ویژگی آن می‌باشد.
  •  مرکز خرید گرند توریا: گرند تور یا یک مرکز خرید در حومه شهر والنسیا بوده که می توانید با اتوبوس به آن جا بروید.
  • مرکز خرید mn4 : این مرکز خرید مجموعه ای از فروشگاه های متعدد بوده که محصولات زیادی در آن ارائه می شود.
۱۵ آبان ۹۷ ، ۱۶:۰۰ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اسپانیا ویزا