غذاهای اسپانیا

غذاهای اسپانیا اغلب به عنوان یکی از بهترین خوراک ها در دنیا محسوب می شوند، که سابقه بسیاری از آنها به صدها سال قبل باز می گردد. بسیاری از غذاهای اسپانیا نیز ارزش حداقل یک بار امتحان کردن را دارد. در بسیاری از شهر های معروف اسپانیا شما می توانید رستوران های بسیار معروفی هم چون باسکویی، گالسیان، آستورین و والنسین را پیدا نمایید که در آنها غذاهای باستانی و تجملاتی اسپانیا سرو می شود. در بسیاری از کافه های معروف اسپانیا هم چون کافه ایزابل، کافه راوال و کافه ال ته ندور شما قادر هستید تا از انواع میان وعده های غذایی و نوشیدنی ها مشهور اسپانیا لذت ببرید. در لیست زیر ما تعدادی از بهترین غذاهای اسپانیا را برای شما آماده کرده ایم که اگر زمانی قصد سفر به کشور اسپانیا را داشتید حتما یک بار آنها را امتحان کنید.

[caption id="attachment_677" align="aligncenter" width="780"]غذاهای اسپانیا غذاهای اسپانیا[/caption]

غذاهای مشهور اسپانیا به شرح زیر است.

Croquettes

شما قادر هستیید تا این غذا را در بسیاری از رستوران ها و کافه ها بیابید. این غذای خوشمزه از ترکیبات بسیار عالی هم چون جامون (برشی از ران گوساله) و باکالااو (ماهی اقیانوس اطلس) با سس مخصوص به چامل سرو می شود، که در مراحل پایانی این غذا را با انواع ادویه جات خوش و انواع سبزیجات خوش طعم می کنند.

[caption id="attachment_678" align="aligncenter" width="780"]Croquettes Croquettes[/caption]

Tortilla Espanola

یکی دیگر از غذاهای اسپانیا که در این کشور از شهرت زیادی برخوردار است املت تورتیلا اسپانولا است.این غذا از جمله غذاهای مورد علاقه مردم اسپانیا است، که مردم اسپانیا آن را به شیوه های مختلف درست می کنند. املت تورتیلا اسپانلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای یک میان وعده غذایی مختصر، صبحانه، عصرانه، ناهار و یا شام باشد. شما می توانید این نوع املت را همانند غذایی که در مطلب بالا راجع به آن صحبت کردیم را در بسیاری از کافه ها و رستوران های مشهور اسپانیا بیابید. شیوه درست کردن امات تورتیلا اسپانولا به این شکل است که ابتدا پیاز را با انواع ادویه جات معطر خوش طعم می کنند و سیب زمینی را در روغن زیتون می خوابانند و بعد از آن نیز تخم مرغ را به آن اضافه می کنند که بعدها طی مراحلی این املت به مانند یک کیک تولد در می آید که واقعا جالب توجه است.

[caption id="attachment_679" align="aligncenter" width="780"]Tortilla Espanola Tortilla Espanola[/caption]

Gazpacho or Salmarejo

یکی دیگر از انواع غذاهای اسپانیا سوپ گوجه فلفلی گاذپاچو یا سالمارجو است که در بسیاری از سوپر مارکت های شهرهای اسپانیا و در منوی غذایی بسیاری از رستوران های جهان جایگاه ویژه ای دارد. این غذا معمولا به عنوان پیش غذا استفاده می شود و گاهی اوقات نیز از آن به عنوان یک وعده غذایی مفصل نیز استفاده می کنند. این سوپ غلیظ که از بهترین غذاهای اسپانیا به حساب می آید، با استفاده از برش های ضخیم گوجه فرنگی تازه، فلفل سبز، خیار، سیر، پیاز، سرکه و شاخ و برگ گیاهان سرو می شود. این سوپ می تواند یکی از بهترین غذاهای اسپانیا برای تعطیلات تابستانی باشد. ضمن اینکه که این در لیست یکی از سالمترین غذاهای اسپانیا قرار می گیرد که از کالری یسیار کمی برخوردار است.

[caption id="attachment_680" align="aligncenter" width="780"]Gazpacho or Salmarejo Gazpacho or Salmarejo[/caption]

Pisto-Spanish ratatouille

یکی دیگر از غذاهای معروف اسپانیا که با استفاده از انواع سبزیجان معطر سرو می شود پیستو است که در اسپانیا طرفداران زیادی را دارد. این غذا جزوء یکی از سالمترین غذاهای اسپانیا محسوب می شود که برای تمامی سنین مناسب مناسب می باشد.از این غذا به عنوان دسر و یا یک میان وعده غذایی مختصر در کنار غذاهای اصلی استفاده می شود. این غذا را با استفاده از انواع از فلفل های رنگی، انواع ماکرونی های شکل دار، پیاز، سیر و روغن زیتون سرو می کنند. شما می توانید این غذا را در بسیاری از رستوران های اسپانیا و به خصوص شهرک های اطراف لا ما نچا که در جنوب اسپانیا واقع شده اند امتحان کنید.

لوبیا ها و سالاد های مشهور اسپانیا

کشور اسپانیا از جمله کشور هایی در قاره اروپا است که سالاد ها و لوبیا های منحصر به فرد و بسیار خوشمزه ای دارد و مناطق مختلفی در اسپانیا وجود دارند که غذا های مختلفی را با انواع سالادها و لوبیاها سرو می کند.لوبیا های اسپانیا هم چنین سالاد های منحصر به فردی دارند که از ترکیبات بسیار عالی هم چون روغن زیتون، سرکه و برش عظیمی از سیر تشکیل شده است که عطر و طعم بسیار ویژه ای به این سالاد ها بخشیده است.

[caption id="attachment_681" align="aligncenter" width="780"]لوبیا ها و سالاد های مشهور اسپانیا لوبیا ها و سالاد های مشهور اسپانیا[/caption]

Paela

پاعه لا یکی از مشهورترین و خوشمزه ترین غذاهای اسپانیا که همراه با برنج سرو می شود و از غذاهای بین المللی این کشور به حساب می آید اما بسیاری آن را بع عنوان غذای بین المللی والنسیا می دانند. برای پخت این غذا روش های مختلفی وجود دارد، که رایجترین آن پختش با گوشت خرگوش و مرغ، لوبیای سفید و سبز و دیگر سبزیجات است. این ها لیست نمونه ای از بهترین غذاهای اسپانیا است که به شما پیشنهاد می کنیم حتما در هنگام اقامتتان در اسپانیا یک بار آنها را امتحان کنید.

Pisto-Spanish ratatouille

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱