رستوران های زاراگوزا

رستوران های زاراگوزای اسپانیا با ارائه بهترین خدمات و عالی ترین منوی غذایی آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. حتما در طول سفر خود در این شهر از رستوران های زاراگوزا دیدن کنید و بهترین وعده های غذایی را امتحان کنید. در ادامه مطلب  به معرفی برخی از رستوران های زاراگوزا پرداخته ایم تا شما در صورت سفر به این شهر با آنها بیشتر آشنا شوید.

 گردشگران بسیاری زاراگوزا را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند . به همین دلیل در همه نقاط این شهر امکانات رفاهی بسیاری برای گردشگران فراهم می باشد. رستوران های زاراگوزا نیز با بهترین منوهای غذایی آماده پذیرایی از مهمانان می باشند. در این قسمت تعدادی از مهمترین رستوران های لازاراگوزا را برای شما معرفی می کنیم. بهتر است قبل از سفر به طور کلی شناختی از رستوران های زاراگوزا داشته باشید تا در طول سفر غذاهای بی نظیر این شهر را امتحان کنید.

رستوران LA PILARA

 رستوران LA PILARA از مشهورترین رستوران های زاراگوزا می باشد و  منوی حاکم بر رستوران LA PILARA به طور روزانه تغییر می کند و هر روز دسرهای گوناگونی را برای مهمانان خود تهیه می کنند. از آشپزهای بسیار ماهری برای تهیه انواع غذاهای مختلف در این رستوران استفاده شده است.  کارکنانی که در این رستوران مشغول به سرو می باشند بسیار صمیمی با مهمانان برخورد می کنند و همچنین منوی  هر روز به محض باز شدن رستوران بر روی برد کوچکی با گچ یادداشت می شود و در برخی از روزها دسرهای ویژه ای را تهیه  می کنند که معمولا به صورت رایگان مهمانان می توانند آنها را سفارش دهند. از مهمترین ویژگی های دیگر این رستوران این است که شما می توانید منوی غذایی خود را  سفارش دهید تا در محل اقامت خود دریافت کنید.

[caption id="attachment_1290" align="aligncenter" width="800"]رستوران های زاراگوزا رستوران های زاراگوزا[/caption]

رستوران CELEBRIS

رستوران CELEBRIS از مهمترین  رستوران های زاراگوزا  می باشد که به خاطر برگزاری بیشتر مراسم ها و جشن ها در این رستوران شهرت دارد و معمولا جشن های تولد خاصی در این رستوران برگزار می باشد. برای برگزاری چنین مراسم هایی در بین رستوران های زاراگوزا  معمولا در اولویت قرار می گیرد. رستوران CELEBRIS در بازه های زمانی 13 بعد از ظهر تا 12 شب آماده پذیرایی از مهمانان خود است. قیمت انواع غذاها نیز از 19 یورو تا 39 یورو می باشد. معمولا  این قیمت ها  با توجه به کیفیت غذاهای ارائه شده، معقول در نظر گرفته شده اند.

[caption id="attachment_1291" align="aligncenter" width="800"]رستوران CELEBRIS رستوران CELEBRIS[/caption]

رستوران MONTAL ALIMENTACIÓN

رستوران MONTAL ALIMENTACIÓN از دیگر رستوران های زاراگوزا است که اتمسفر حاکم بر رستوران MONTAL ALIMENTACIÓN معمولا برای یک وعده شام فوق العاده  مناسب است. وعده غذایی شام، تنها وعده غذایی است که در این رستوران در بین بازه های زمانی 9 تا 11 شب سرو می گردد. فضای داخلی رستوران یک فضای بسته نیست بلکه به محوطه بسیار شیکی باز می شود به گونه ای که شما وعده غذایی خود را در یک محیط شیک و باز میل خواهید نمود. در بین غذاهای تهیه شده در این رستوران می توانید انواع مختلفی از مواد اولیه بین المللی از جمله گوشت ها و پنیرهای گوناگون را پیدا کند.

[caption id="attachment_1292" align="aligncenter" width="800"]رستوران MONTAL ALIMENTACIÓN رستوران MONTAL ALIMENTACIÓN[/caption]

رستوران CASA LAC

رستوران CASA LAC  از رستوران های زاراگوزا به سبک سنتی است که وعده های غذایی ناهار و شام در این رستوران سرو می گردد. رستوران CASA LAC از قدیمی ترین رستوران های زاراگوزا و اسپانیا به شمار می آید که در سال 1825 احداث گردیده است و به دلیل قدمت فراوان آن همواره بین اهالی زاراگوزا و همچنین گردشگران شهرت خاصی یافته است و معمولا در بین اولویت های اول تمام مهمانان قرار می گیرد. از ظروف بسیار سنتی و شیک برای سرو غذا در این رستوران استفاده می شود. اگر به دنبال مکانی تاریخی هستید و می خواهید یک وعده غذایی را با سفر به دوران گذشته در فضای سنتی میل کنید این رستوران بهترین مکان برای این امر است. امروزه این رستوران توسط شف ریچاردو گیل اداره می شود و در نظر دارند با افزایش امکانات بیشتر بر محبوبیت آن اضافه کنند به گونه ای که روزی مهمترین رستوران اسپانیا گردد.

[caption id="attachment_1293" align="aligncenter" width="800"]رستوران CASA LAC رستوران CASA LAC[/caption]

رستوران RESTAURANTE LA MIGUERÍA

رستوران RESTAURANTE LA MIGUERÍA  و غذای مگاس ایسچنتا از مشهورترین غذاهای تهیه شده در این ستوران می باشد. میگاس یک نوع ماهی است که در اطراف دریاهای جنوبی اسپانیا صید می شود و آشپزهای ماهر غذایی به یادماندنی را با این ماهی تهیه می کنند که معمولا تمام افراد طعم آن را دوست دارند. برای تهیه این وعده غذایی لذیذ از ادویه های ویژه ای استفاده می شود که این ادویه ها طعم فوق العاده ای را به غذا می دهند. البته ناگفته نماند این غذا به عنوان دسر بین اهالی زاراگوزا شهرت دارد.  رستوران RESTAURANTE LA MIGUERÍA   از بهترین رستوران های زاراگوزا می باشد.  در بین همه رستوران های زاراگوزا نیز شهرت ویژه ای به خاطر دسرها و غذاها و نوشیدنی خاص خود دارد. به همین دلیل  در بازه های زمانی مختلف نیز  همواره شلوغ می باشد.

[caption id="attachment_1294" align="aligncenter" width="800"]رستوران RESTAURANTE LA MIGUERÍA رستوران RESTAURANTE LA MIGUERÍA[/caption]

رستوران LOS XARMIENTOS

رستوران LOS XARMIENTOS از رستوران های زاراگوزای مدرن می باشد که در بازه های زمانی ساعت 1 بعد از ظهر تا 11 شب آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشد. در این رستوران بیشتر غذاهای کبابی آماده و تهیه می شود به گونه ای که اگر شما نیز علاقه مند به این نوع غذاها هستید می توانید رستوران LOS XARMIENTOS را در اولویت خود قرار دهید. فضای درونی این رستوران همواره مورد توجه هر مهمانی قرار می گیرد زیرا از مجسمه های بسیار شیک و مختلفی برای تزیین سقف رستوران  استفاده شده است. بیشتر دسرهای خانگی در این رستوران سرو می شود که از جمله مهمترین آنها دسر تریجا می باشد که مخلوطی از یک دسر فرانسوی و اسپانیایی است و طعم فوق العاده ای دارد. به شما توصیه می کنیم حتما در سفر خود به زاراگوزا این دسر را امتحان کنید.

[caption id="attachment_1295" align="aligncenter" width="800"]رستوران LOS XARMIENTOS رستوران LOS XARMIENTOS[/caption]

رستوران CAFÉ NOLASCO

رستوران CAFÉ NOLASCO از دیگر رستوران های زاراگوزا می باشد که بیشتر به دلیل رعایت اصول بهداشتی شدید در آن بین مردم زاراگوزا و گردشگران شهرت یافته است. اصول بهداشتی بسیار بالایی در این رستوران حاکم است به صورتی که نظارت های سخت گیرانه ای برای این مورد صورت می گیرد. اگر شما به دنبال یک رستوران با عالی ترین حد اصول بهداشتی هستید می توانید در طول سفر خود به زاراگوزا وعده های غذایی خود را بدون هیچ نگرانی در این رستوران میل بفرمایید. در بازه زمانی 7 صبح تا 12 شب وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام در این رستوران سرو می گردد. از ویژگی های بسیار مهم  رستوران CAFÉ NOLASCO  این است که شما می توانید لیستی از غذاهای دریایی را نیز به صورت متنوع در منوی غذایی این رستوران پیدا کنید.

رستوران BAR HERMANOS TERESA

رستوران BAR HERMANOS TERESA  نیز از دیگر رستوران های زاراگوزا می باشد که طرح و معماری ویژه ای برای ساخت فضای درونی و بیرونی این رستوران در نظر گرفته شده است به طوری که سفال های سفید رگ در کنار پنجره های آن برای ایجاد فضای دلنشین قرار داده شده است. دسرهای این رستوران در بین گردشگران و اهالی زاراگوزا شهرت فراوانی دارد. منوی غذایی این رستوران نیز بسیار زیاد می باشد و معمولا با سلیقه هر فردی، می توان غذای خوشمزه ای در این رستوران پیدا کرد.  در ساعت 1 بعد از ظهر تا 11 شب این رستوران باز می باشد. قابل ذکر است رستوران BAR HERMANOS TERESA   از رستوران های زاراگوزا مدرن است و بیشتر به دلیل شیک و باکلاس بودن مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. البته از مهمترین ویژگی های این رستوران این است که شما  در صورتی که وجترین( گیاهخوار) بودید می توانید غذاهای گوشتی را بدون گوشت سفارش دهید.

[caption id="attachment_1297" align="aligncenter" width="800"]رستوران BAR HERMANOS TERESA رستوران BAR HERMANOS TERESA[/caption]

رستوران CASA UNAI

رستوران CASA UNAI که در نزدیکی مرکز زاراگوزا واقع شده است یکی از مشهورترین رستوران های زاراگوزا برای گردشگران می باشد در این رستوران بیشتر غذاهای سنتی سرو می گردد. به همین دلیل رستوران CASA UNAI از  رستوران های زاراگوزا  سنتی به شمار می آید. با توجه به این که در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است و به بسیاری از اقامتگاه های گردشگران نزدیک می باشد معمولا توریست ها ترجیح می دهند با یک پیاده روی کوتاه، یک وعده غذایی به یادماندنی را در این رستوران میل کنند. در طول سفر خود در زاراگوزا حتما سعی کنید از این رستوران سنتی دیدن کنید و از طعم های بی نظیر سرو شده در آن امتحان کنید. تپاس مشهورترین غذایی است که در این محل تهیه می شود که معمولا بین مردم زاراگوزا نیز غذای بسیار محبوبی است.  وعده های غذایی ناهار و صبحانه در بین ساعات 7 صبح تا 11 شب در رستوران سرو می گردد. شما می توانید همچنین از قبل میز خود را رزرو کنید زیرا در فصل هایی که توریست های بسیاری به این شهر سفر می کنند امکان پر شدن سریع میزها وجود دارد. فضای داخلی و خارجی رستوران CASA UNAI همانطور که قبلا اشاره شده به حالت سنتی ساخته شده است .

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱