دیدنی های زاراگوزا

زاراگوزا یکی از شهرهای تاریخی کشور اسپانیا می باشد دیدنی های زاراگوزا از جمله مهمترین دلایلی می باشد که توریست ها و گردشگران را به سوی خود جذب می کند. از دیدنی های زاراگوزا می توان به کاخ بانو ما از ییلار و کلیسا لا سئو شاره نمود. قبل از سفر به این شهر تاریخی پیشنهاد می کنیم اطلاعاتی در مورد جاذبه ها و دیدنی های زاراگوزا به دست آورید در این صورت می توانید از اماکن دیدنی بی شماری در سفرتان به زاراگوزا بازدید کنید.

زاراگوزا

شهر زاراگوزا یکی از شهرهای کشور اسپانیا و زیباترین شهرهای قاره اروپا می باشد. هر ساله تورهای متعددی از سراسر نقاط جهان به زاراگوزا برگزار می شود و از مهمترین دلایلی که این شهر را به یکی از گردشگرپذیر ترین شهرهای اسپانیا تبدیل کرده است وجود جاذبه ها و دیدنی های زاراگوزا می باشد. توجه داشته باشید که شهر زاراگوزا یکی از تاریخی ترین و قدیمی ترین شهرهای اسپانیا بوده و دارای دیدنی ها و جاذبه های بسیار زیادی می باشد و شما با سفر به این شهر تاریخی شاهد قدمت این شهر خواهید شد. اگر عاشق هنر هستید می توانید با مراجعه به موزه هایی که آثار نقاش معروف فرانسیسکو د گویا را در خود نگه داری می کنند از نزدیک مشاهده نمایید. آثار هنرمند معاصر پابلو سروانو و مجسمه ساز معروف از دیگر جاذبه ها و دیدنی های زاراگوزا می باشد. در ادامه مطالب اطلاعاتی در مورد تاریخی و قدمت شهر زاراگوزا و دیدنی های زاراگوزا را برای شما خوانندگان عزیز و علاقه مندان بازنویسی و طراحی نموده ایم امیدواریم با مطالعه ادامه مطلب اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

[caption id="attachment_1237" align="aligncenter" width="800"]دیدنی های زاراگوزا دیدنی های زاراگوزا[/caption]

درباره دیدنیهای زاراگوزا

اگر قصد سفر تفریحی و گردشگری را در سر دارید پیشنهاد می کنیم سفر به زاراگوزا را در اولویت انتخاب های خود قرار دهید تضمین می کنیم بی هیچ عنوان از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد چرا که با ورود به این شهر در همان وهله اول شاهد زیبایی و حال و هوای تاریخی این شهر خواهید شد و حس منحصر به فرد بودن را تجربه خواهید کرد. از دیدنی های زاراگوزا می توان به موزه کلیسای جامع لا سئو، موزه سالن تئاتر رومی، کلیسای سان پابلو، قصر الجعفریه و موزه پابلو سرانو اشاره کرد که تنها تعداد محدودی از دیدنی های زاراگوزا می باشند شما با ورود به این شهر تاریخی می توانید از اماکن دیدنی بیشماری بازدید نمایید. سفر به زاراگوزا چنان برایتان به یاد ماندنی خواهد بود که حتما در سفر های بعدی خود مشتاق سفر دوباره به این شهر خواهید بود.

[caption id="attachment_1238" align="aligncenter" width="800"]درباره دیدنیهای زاراگوزا درباره دیدنیهای زاراگوزا[/caption]

کاخ بانوی ما از پیلار

از اولین جاذبه ها و دیدنی های زاراگوزا می خواهیم کاخ بانوی ما از پیلار را برای شما دوستان معرفی کنیم این کاخ یکی از معروف ترین نمادهای شهر بوده و با دارا بودن برج های پرشور و واقع شدن در کنار رودخانه ابرو، عظمت و شکوه غیر قابل وصفی را به خود اختصاص داده است. این کاخ معروف و باستانی در بین قرن 17 و 18 بنا و ساخته شده است واقع شدن این کاخ در کنار رودخانه چشم انداز بسیار دل انگیزی را به این بنا بخشیده است. همچنین نمای بیرونی کاخ هر فردی را در یک نگاه مجذوب خود می سازد برخی از افراد بر ای باورند که کاخ بانوی ما از پیلار اولین کلیسایی بوده که به مریم مقدس اختصاص داده شده و یکی از مهمترین کلیساهای کشور اسپانیا محسوب می شود.

[caption id="attachment_1239" align="aligncenter" width="800"]کاخ بانوی ما از پیلار کاخ بانوی ما از پیلار[/caption]

موزه کلیسای جامع لا سئو

از دیگر دیدنی های زاراگوزا موزه کلیسای جامع لا سئو می باشد این کلیسا به کلیسای سن سالوادور یا کلیسای د لاسو معروف می باشد و از جمله قدیمی ترین و تاریخی ترین کلیسای های اسپانیا به شمار می آید ساخت این کلیسا به قرن 12 بر می گردد که بعد ها به مسجد بزرگ در دوران موریه تبدیل شد. این کلیسای عظیم با دارا بودن 5 شبستان هنوز هم شخصیت رومی را از دوران قدیم حفظ کرده است. موزه کلیسای جامع لا سئو دارای معماری و طراحی بسیار جالب و منحصر به فردی می باشد و این طراحی خاص باعث زیبایی و شکوه بیش از حد این بنا شده است. در سفر به زاراگوزا حتما بازدید از این کلیسا را میان بازدید از دیدنی های زاراگوزا قرار دهید.

[caption id="attachment_1240" align="aligncenter" width="800"]موزه کلیسای جامع لا سئو موزه کلیسای جامع لا سئو[/caption]

کلیسای سان پابلو

کلیسای سان پابلو نمونه مهمی از سبک آراگون بوده و به دلیل دارا بودن معماری ارزشمند و تاریخ آن به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. کلیسای سان پابلو از برترین دیدنی های زاراگوزا و یکی از قدیمی ترین کلیساهای این شهر می باشد تاریخ ساخت و بنای کلیسای سان پابلو به قرن های 13 و 14 برمی گردد این کلیسا برای جایگزینی یک کلیسای کوچک و قدیمی بنا شد سپس در حومه شهر واقع شد. فضای داخلی و معماری داخلی این کلیسا به نحوی می باشد که باعث تعجب و شگفتی شما خواهد شد. این کلیسا در قرن های 17 و 18 بزرگ تر و گسترده تر شد شما با بازدید از این کلیسا در میان دیدنی های زاراگوزا مشاهده خواهید کرد که به بهتری شکل از این آثار تاریخی حفاظت شده است و تخریب بسیار جزئی در این بنا مشاهده می شود.

[caption id="attachment_1241" align="aligncenter" width="800"]کلیسای سان پابلو کلیسای سان پابلو[/caption]

موزه سالن تئاتر رومی

تئاتر رومی در سال 1972 در سایتهای سزارو آگوستا به کشفیات پیوست و در حال حاضر این سایت در فضای نمایشگاهی واقع شده است. بازدید کنندگان موزه سالن تئاتر رومی روز به روز افزایش و رونق می یابد به همین دلیل این مکان به یکی از پربازدیدترین دیدنی های زاراگوزا تبدیل شده است شما در سفر به این شهر حتما این مکان را در میان بازدید از دیدنی های زاراگوزا قرار دهید چرا که با مشاهده این موزه تئاتر تاریخی خود را در زمان باستان احساس خواهید کرد. در این موزه می توانید معماری های مربوط به رومی ها را مشاهده کنید که از جذابیت و زیبایی بسیار خاصی برخوردار می باشد. این موزه سالن برنامه ها و جشن های بسیار باشکوهی را به خود دیده است و در زمان های گذشته برنامه های گلادیاتوری و مبارزه های جنگجویان در این سالن اتفاق افتاده است.

[caption id="attachment_1242" align="aligncenter" width="800"]موزه سالن تئاتر رومی موزه سالن تئاتر رومی[/caption]

قصر الجعفریه

از معروف ترین دیدنی های زاراگوزا می توان نام قصر الجعفریه را معرفی کرد. این قصر در قلب شهر زاراگوزا قرار دارد و ساخت این بنا به قرن 11 بر می گردد. در این قصر سازه های دفاعی به خوبی بر جای مانده و حفظ شده است برج های عظیمی که قلعه را به خوبی احاطه کرده هنوز برجای مانده اند. امروزه این کاخ خانه مرکزی پارلمان آراگون بوده و از آوریل تا اکتبر تمام روزها برای بازدید عموم مردم باز می باشد. شما می توانید با رزرو تور زاراگوزا از این قصر تاریخی و قدیمی شهر زاراگوزا دیدن نمایید. شما با مشاهده تمام دیدنی های زاراگوزا از برترین مکان های دیدنی و تاریخی کشور اسپانیا بازدید خواهید کرد.

[caption id="attachment_1243" align="aligncenter" width="800"]قصر الجعفریه قصر الجعفریه[/caption]

لونیا د زاراگوزا

هرچه هم از دیدنی های زاراگوزا بگوییم بازهم کم است چرا که این شهر بی نظیر سرشار از اماکن تاریخی و دیدنی می باشد به همین دلیل می توان گفت سومین شهر پربازدید کشور اسپانیا است از دیدنی زاراگوزا می خواهیم در این بخش لونیا د زاراگوزا اشاره کرد این بنای شگفت انگیز از پربازدید ترین دیدنی های زاراگوزا می باشد که در قرن 16 بنا شده است لونیا بازر تاریخی زاراگوزا است که در آن بازرگانان تجارت و معاملات خود را انجام می دهند این مجتمع یی از بهترین نمونه معماری آرژانتین رنسانس می باشد و دارای یک طرح مستطیلی و سردری تزئینی است. این مجتمع باشکوه و بی نظیر توسط خوان د سارینا طراحی شده است.

[caption id="attachment_1244" align="aligncenter" width="800"]لونیا د زاراگوزا لونیا د زاراگوزا[/caption]

موزه پابلو سرانو

از دیگر دیدنی های زاراگوزا می توان موزه پابلو سرانو را معرفی نمود. مجموعه آثار نگهداری شده در این موزه شامل کار پابلو سروانو می باشد که می توان از هنر فیگوراتیو گرفته تا کارهای اکسپرسیونیست او اشاره کرد که تمامی این آثار در این موزه تاریخی نگهداری می شود مسافران و گردشگران بسیاری هر ساله با سفر به این شهر موزه پابلو سرانو را در میان دیدنی های زاراگوزا قرار می دهند و براساس آمار گرفته شده می توان گفت هر ساله افراد بیشماری از این مکان دیدن می کنند و یکی از پرترددترین و شلوغ ترین موزه های شهر زاراگوزا به شمار می آید.

[caption id="attachment_1245" align="aligncenter" width="800"]موزه پابلو سرانو موزه پابلو سرانو[/caption]

باسیلیکا دل پیلار

یکی دیگر از دیدنی های زاراگوزا ساختمان باسیلیکا دل پیلار می باشد. این ساختمان مذهبی از زیباترین و جذاب ترین دیدنی های زاراگوزا می باشد که بازدید از آن برای هر گردشگری که علاقه به آثار باستانی اینچنینی دارد توصیه می شود. این ساختمان مرکز زیارتی مسیحیت می باشد و بر اساس روایت های گفته شده، پایه و ستون ساخت این کلیسا را حضرت مریم بنا کرده است و به همین امر این ساختمان از اهمیت بسیار ویژه ای در میان مسیحیان دارد. گردشگران بسیاری نیز بازدید از این ساختمان را در لیست دیدنی های زاراگوزا خود قرار می دهند. مسیحیان بسیار زیادی برای زیارت از اسپانیا و سایر کشورها به شهر زاراگوزا سفر می کنند. نقاشی ها و طراحی هایی که بر روی دیواره ها و سقف این کلیسا وجود دارد حال و هوای بسیار خاصی را به این کشور بخشیده است. در این کلیسا سالانه جشن ها و مراسم های زیادی برگزار می شود.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱