ویزای تجاری اسپانیا

یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهانی در عرصه ی تجارت و تولید مواد اولیه، کشور اسپانیا می باشد. از این رو بسیاری از افراد در سراسر جهان نسبت به اخذ ویزای تجاری اسپانیا اقدام می کنند و تاجران ایرانی نیز هر ساله برای گسترش کسب و کار خود به این کشور سفر می کنند. ما در این مقاله سعی کرده ایم در مورد ویزای تجاری اسپانیا توضیحات لازم را بیان کنیم.

[caption id="attachment_34" align="aligncenter" width="700"]ویزای تجاری اسپانیا ویزای تجاری اسپانیا[/caption]

اقلیم کشور اسپانیا

چنانچه قرار است نسبت به اخذ ویزای تجاری اسپانیا اقدام کنید، بد نیست که کمی ار شرایط جوی و اقلیمی این کشور آگاهی به دست آورید. ضروری است که بدانید تابستان های قسمتی از این کشور گرم و خشک بوده و شمال اسپانیا برخلاف اقلیم مدیترانه ای، دارای زمستان ها و تابستان های تحت تأثیر اقیانوس بوده و هیچ فصل خشکی ندارد. از این رو بهتر است در هنگام مسافرت به این کشور توجه داشته باشید که می خواهید به کدام شهر آن بروید و با توجه به آب و هوای آن لباس و پوشاک خود را انتخاب کنیم. از نظر فرهنگی این کشور کاملاً غربی بوده و مذهب بیشتر آن ها کاتولیک می باشد.

[caption id="attachment_56" align="aligncenter" width="700"]اقلیم کشور اسپانیا اقلیم کشور اسپانیا[/caption]

انواع ویزای اسپانیا

در واقع ویزا یا روادید، سند یا مدرکی می باشد که به افراد اجازه ی ورود به مقصد خاصی را می دهد. داشتن این سند برای سفر به کشورهای خارجی الزامی می باشد. از این رو افرادی که می خواهند به کشورهایی نظیر اسپانیا سفر کنند، چند روز قبل از سفر باید به دنبال تهیه ی این مدرک باشند. ویزای اسپانیا دارای انواع مختلفی است؛ به عنوان مثال دانشجویان و دانش آموزانی که می خواهند برای ادامه تحصیل به اسپانیا بروند باید ویزای تحصیلی تهیه کرده و تجار نیز باید ویزای تجاری اسپانیا را اخذ کنند. انواع دیگر این ویزاها شامل ویزای درمانی، پزشکی، کاری، گردشگری و توریستی و .... می باشد که برای اخذ هر کدام از این ویزاها نیاز به مدارک خاصی است. البته تعدادی از این مدارک در همه ی ویزاهای اسپانیا یکسان می باشد، اما توجه داشته باشید که تفاوت هایی نیز وجود دارد. به عنوان مثال داشتن دعوت نامه برای همه ی ویزاها الزامی نبوده اما برای اخذ ویزای تجاری اسپانیا داشتن این مدرک به صورتی که از سوی شرکت اسپانیایی فرستاده شده باشد، الزامی است.

[caption id="attachment_35" align="aligncenter" width="700"]انواع ویزای اسپانیا انواع ویزای اسپانیا[/caption]