هتل های زاراگوزا

امروز قصد داریم تا درباره هتل های زاراگوزا اسپانیا صحبت کنیم. این هتل ها تنوع بسیار زیادی دارند و شاید برای شما انتخاب یکی از آنها به عنوان محل اقامت، کار دشواری باشد. از این رو در این مقاله می خواهیم شما را با انواع مختلف هتل های زاراگوزا آشنا کنیم.

معرفی هتل های زاراگوزا اسپانیا

زاراگوزا یا ساراکوزا یکی از بخش های کشور اسپانیا است که البته جاذبه های گردشگری بسیار زیاد و البته جذابی دارد. گذشته از گشت و گذار در این شهر زیبا، شما ابتدا باید محل اقامت مناسبی را برای خود ترتیب دهید و سپس برنامه ریزی دقیقی برای سفر داشته باشید. از آن جایی که جاذبه های دیدنی این شهر بسیار زیاد هستند، از این رو شاید بازدید از همه آنها چند روزی به طول بیانجامد. بنابراین شما مجبور خواهید بود چند روزی را در یکی از هتل های زاراگوزا اقامت داشته باشید.

اما این که کدام یک از هتل های زاراگوزا، می توانند برای شما مناسب باشند، سوالی است که ما در این مقاله به آن پاسخ خواهیم داد. شما در این مقاله با انواع مختلف هتل های زاراگوزا و با کیفیت های مختلف آشنا خواهید شد. در نهایت می توانید محل اقامت مناسب و دلخواه خود را انتخاب نمایید.

هتل Hotel Palafox

اولین هتل، از مجموعه هتل های زاراگوزا که قصد معرفی آن را داریم، هتل Palafox می باشد. Palafox یک هتل 5 ستاره و از لوکس ترین هتل های زاراگوزا محسوب می شود. اگر قصد یک اقامت طولانی مدت و البته لاکچری را در هتل های زاراگوزا دارید، ما به شما اقامت در هتل 5 ستاره Palafox را پیشنهاد می کنیم. فاصله هتل تا منطقه شهر قدیمی زاراگوزا تنها 5 دقیقه است و خوشبختانه امکانات و خدمات بسیار خوبی را برای مهمان های خود در نظر گرفته است.

امکانات هتل:

تراس خورشیدی و آفتاب گیر، استخر، مرکز تناسب اندام، سونا (با هزینه اضافی)، استخر فصلی فضای باز، بلیط جاذبه های گردشگری، اجاره دوچرخه (با هزینه اضافی)، نوار اسنک، بار، رستوران، قهوه خوب، صبحانه در اتاق، اینترنت رایگان در تمام مناطق هتل، پارکینگ عمومی، پارکینگ خصوصی با هزینه اضافی و رزرو قبلی، ایستگاه شارژ خودرو الکتریکی، پارکینگ قابل دسترس، نگهداری از چمدان ها، آسانسور، خدمات نگهداری از کودکان (هزینه اضافی)، خدمات نظافت، سرویس اتو، خشکشویی (هزینه اضافی)، امکانات تجاری، فکس، مرکز تجاری، امکانات جلسه، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، اتاق ضد صدا، اتاق VIP، اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری، سرویس اتاق، فروشگاه هدیه، امکانات برای مهمان های معلول.

[caption id="attachment_1220" align="aligncenter" width="800"]هتل های زاراگوزا هتل های زاراگوزا[/caption]

هتل aHotel Reina Petronil

دیگر هتل 5 ستاره در شهر زاراگوزا که از جمله بهترین هتل های زاراگوزا نیز محسوب می شود، هتل 5 ستاره aReina Petronil می باشد.  این هتل 5 ستاره در نزدیکی مرکز فروش آرگونا قرار دارد و موقعیت مکانی بسیار خوبی برای گردشگران و مسافران دارد. تقریبا می توان گفت دسترسی به بخش های مختلف شهر از طریق این هتل بسیار آسان است و به راحتی می توانید به مراکز خرید بزرگ یا جاذبه های گردشگری مختلف بروید.

امکانات هتل:

اتاق های تناسب اندام، آبگرم، حمام (هزینه اضافی)، وان حمام/ جکوزی (هزینه اضافی)، مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، ممنوعیت حضور حیوانات خانگی، اجاره دوچرخه (هزینه اضافی)، نوار اسنک، قهوه، بار، رستوران، اینترنت رایگان، ایستگاه شارژ خودرو الکترونیکی، پارکینگ امن، پارکینگ خصوصی با رزرو قبلی و هزینه اضافی، محل نگهداری از چمدان، جعبه ایمنی، بالکن، تلویزیون تخت، صبحانه در اتاق، سیستم گرمایش، تهویه، مینی بار در اتاق، نظافت 24 ساعته، اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری، اتاق خانواده، روزنامه، امکانات برای افراد معلول، مرکز تجاری، امکانات جلسه، فکس، خشکشویی، اتو.

[caption id="attachment_1221" align="aligncenter" width="800"]هتل aHotel Reina Petronil هتل aHotel Reina Petronil[/caption]

هتل Hotel Alfonso

یکی دیگر از هتل های زاراگوزا، هتل Alfonso می باشد. این هتل 4 ستاره است و از جمله مزایای رزرو اتاق در این هتل می توان به موقعیت مکانی بسیار خوب آن اشاره کرد. شما با رزرو اتاق در این هتل می توانید حتی با پیاده روی به نقاط مختلف شهر از جمله جاذبه های گردشگری مانند کلیسا جامع و کلیسا پیلار بروید و از طرفی امکانات و خدمات این هتل بسیار خوب است و تا حدودی مشابه امکانات یک هتل 5 ستاره می باشد. به صورت کلی باید عرض کنیم که این هتل از جمله مناسب ترین و به صرفه ترین هتل های زاراگوزا می باشد.

امکانات هتل:

تراس، استخر، استخر خورشیدی، استخر فضای باز (فصلی)، سولاریوم، ممنوعیت حضور حیوانات خانگی، تراس خورشیدی، منو غذاهای رژیمی، نوار اسنک، بار، رستوران، اینترنت رایگان، پارکینگ عمومی در نزدیکترین مکان و با هزینه اضافی، اتاق کنفرانس و جشن ها، جعبه ایمنی، تهویه مطبوع، مجموعه عروسی، سرویس اتاق، روزنامه ها، امکانات مخصوص معلولین، اتاق عایق صدا.

[caption id="attachment_1222" align="aligncenter" width="800"]هتل Hotel Alfonso هتل Hotel Alfonso[/caption]

هتل Hotel Hiberus

Hiberus از جمله هتل های زاراگوزا است که فاصله بسیار مناسبی با فرودگاه شهر دارد. این هتل، از جمله هتل های زاراگوزا است که 4 ستاره است و برای افرادی که قصد دارند، علی رغم هزینه کم، از امکانات بیشتری استفاده کنند، بسیار مناسب می باشد. تنوع اتاق ها هم در این هتل وجود دارد و می توانید اتاق مورد نظر خود را رزرو نمایید.

امکانات هتل:

تراس، استخر، استخر در فضای باز (فصلی)، نوار اسنک، صبحانه در اتاق، رستوران، بار، اینترنت رایگان، پارکینگ خصوصی با رزرو قبلی و هزینه اضافی، تراس خورشیدی، سرویس اتو، خشکشویی، فکس، مرکز تجاری، امکانات جلسه و مهمانی، منطقه سیگار کشیدن، گرمایش، مجموعه عروسی، اتاق خانواده، روزنامه، مینی بار در اتاق، حمام، تلویزیون، بالکن، گاوصندوق.

[caption id="attachment_1223" align="aligncenter" width="800"]هتل Hotel Hiberus هتل Hotel Hiberus[/caption]

هتل Eurostars Boston

یکی دیگر از هتل های زاراگوزا، هتل Eurostars Boston است که یک هتل 4 ستاره می باشد و می توان گفت یک هتل مناسب و قابل قبول است. تنوع اتاق ها تقریبا خوب است و شما قطعا می توانید اتاق مورد نظر خود را پیدا کنید و رزرو نمایید. فاصله این هتل تا مرکز شهر قدیمی زاراگوزا تنها 20 دقیقه پیاده روی است. همچنین فاصله بسیار کمی در حدود 13 کیلومتر با فرودگاه این شهر دارد.

امکانات هتل:

سونا، حیوانات خانگی مجاز نیستند، موسیقی زنده، وعده های غذایی مخصوص کودکان (هزینه اضافی)، رستوران، بار، قهوه، منوهای رژیم غذایی (هزینه اضافی)، اینترنت رایگان، سرویس اتو، خشکشویی، مینی بار در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، بالکن، تلویزیون، حمام اختصاصی، جعبه امانات، امکانات جلسه و مهمانی (هزینه اضافی)، مرکز تجاری (هزینه اضافی)، پارکینگ قابل دسترسی، پارکینگ خصوصی با هزینه اضافی.

[caption id="attachment_1225" align="aligncenter" width="800"]هتل Eurostars Boston هتل Eurostars Boston[/caption]

هتل Catalonia El Pilar

آخرین هتل 4 ستاره ای که قصد معرفی آن را داریم و از مناسب ترین هتل های زاراگوزا نیز می باشد، هتل Catalonia El Pilar است. این هتل تنها 2 دقیقه با بازار مرکزی شهر و بالیلیکا پیلار فاصله دارد و در شهر قدیمی زاراگوزا واقع شده است. اگر قصد اقامت در هتل های 4 ستاره زاراگوزا را دارید، Catalonia El Pilar یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های زاراگوزا می باشد و اقامت در این هتل بسیار به شما توصیه می گردد.

امکانات هتل:

مرکز تناسب اندام، حیوانات خانگی در صورت درخواست مجاز هستند، نوار اسنک، صبحانه در اتاق، رستوران، بار، اینترنت رایگان، پارکینگ عمومی در یک محل نزدیک به هتل، سرویس اتو (هزینه اضافی)، خشکشویی، خدمات خدمتکار روزانه، سرویس اتاق، تلویزیون در اتاق، شبکه های ماهواره ای، مینی بار، گاوصندوق، حمام اختصاصی، گرمایش، سیستم تهویه، روزنامه، جعبه ایمنی، آسانسور و دیگر امکانات.

[caption id="attachment_1224" align="aligncenter" width="800"]هتل Catalonia El Pilar هتل Catalonia El Pilar[/caption]

هتل Hotel Pilar Plaza

هتل Pilar Plaza نیز یک هتل 3 ستاره در شهر زاراگوزا است که قدمت زیادی دارد و تاریخ ساخت آن به قرن 19 میلادی باز می گردد. از این رو اگر دوست دارید در یک فضای تاریخی و قدیمی اقامت داشته باشید، هتل 3 ستاره Pilar Plaza می تواند گزینه بسیار خوبی برای اقامت شما باشد.

امکانات هتل:

حضور حیوانات خانگی مجاز، اینترنت رایگان در تمام مناطق هتل، پارکینگ خصوصی با هزینه اضافی و رزرو قبلی، ذخیره سازی چمدان، اتاق های تمیز، تهویه مطبوع، اتاق مخصوص افراد سیگاری، امکانات برای معلولین، روزنامه.

[caption id="attachment_1226" align="aligncenter" width="800"]هتل Hotel Pilar Plaza هتل Hotel Pilar Plaza[/caption]

هتل Exe Zaragoza WTC

یکی دیگر از هتل های با قیمت مناسب  و به صرفه زاراگوزا، هتل Exe Zaragoza WTC می باشد. این هتل از جمله ارزانترین هتل های زاراگوزا نیز محسوب می شود. اگر به دنبال یک هتل تقریبا ارزان هستید و یا یک سفر کاری کوتاه مدت را پیش رو دارید، اقامت در این هتل می تواند مورد بسیار مناسب و به صرفه ای برای شما باشد. هتل Exe Zaragoza WTC یک هتل 3 ستاره است و تا حدودی می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

امکانات هتل:

حیوانات خانگی مجاز نیستند، بار، اینترنت رایگان در اتاق ها، پارکینگ خصوصی در صورت نیاز با هزینه اضافی، اتاق مخصوص غیر سیگاری، امکانات کنفرانس و مهمانی (هزینه اضافی)، سرویس اتو و خشکشویی، امکانات برای افراد معلول.

[caption id="attachment_1227" align="aligncenter" width="800"]هتل Exe Zaragoza WTC هتل Exe Zaragoza WTC[/caption]

هتل Hotel Avenida

معمولا ارزانترین هتل های زاراگوزا به هتل های 2 ستاره اختصاص دارند. اگر هزینه سفر برای شما بسیار اهمیت دارد و می خواهید در یک هتل ارزان قیمت اقامت داشته باشید، ما به شما اقامت در هتل 2 ستاره Hotel Avenida را پیشنهاد می کنیم. البته موقعیت قرار گیری این هتل هم بسیار مناسب است و شما تنها با 3 دقیقه پیاده روی می توانید به بالیلیکا پیلار بروید.

امکانات هتل:

منطقه ساحلی، دستگاه وندینگ، اتاق افراد غیر سیگاری، خدمات خدمتکار روزانه، خشکشویی(هزینه اضافی)، سیستم گرمایشی و سرمایشی در اتاق ها، شبکه های تلویزیونی مخصوص کودکان، تفریحات خانوادگی، پارکینگ با هزینه اضافی، صندلی چرخدار در دسترس می باشد.

[caption id="attachment_1228" align="aligncenter" width="800"]هتل Hotel Avenida هتل Hotel Avenida[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱