بهترین هتل های والنسیا

در این مطلب سعی شده است چند مورد از بهترین هتل های والنسیا که در درجه بندی 4 و 5 قرار دارند را برای شما عنوان نماییم. شما عزیزان می توانید هتل های مختلف این شهر اسپانیا را از لحاظ قیمت و کیفیت مورد بررسی قرار دهید و مراحل رزرو را قبل از سفر به انجام برسانید.

Hotel Neptuno از بهترین هتل های والنسیا

اگر بخواهیم فهرستی از بهترین هتل های والنسیا را در اختیار شما عزیزان و گردشگران قرار دهیم مسلما نام Hotel Neptuno در این لیست جای می گیرد. این هتل که دارای موقعیت ساحلی است در زمره هتل های 4 ستاره والنسیا به شمار می رود و از امکانات و خدمات مناسبی برخوردار است. از ویژگی های مهم این هتل می توان به طراحی کلاسیک اتاق های آن که دارای چشم انداز ساحلی می باشند اشاره کرد.

در اتاق های Hotel Neptuno معمولا اینترنت پرسرعت، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و همچنین امکاناتی دیگر در نظر گرفته شده است. از جمله امکانات تفریحی این هتل می توان به دوچرخه سواری در اطراف ساحل، ورزش در باشگاه بدنسازی و تنیس اشاره کرد. شما عزیزان با اقامت چند روزه در یکی از 48 اتاق Hotel Neptuno که از بهترین هتل های والنسیا شناخته می شود می توانید از امکاناتی دیگر از جمله استخر و غواصی نیز برخوردار شوید.

[caption id="attachment_639" align="aligncenter" width="780"]بهترین هتل های والنسیا بهترین هتل های والنسیا[/caption]

Vincci Mercat از بهترین هتل های والنسیا

یکی دیگر از بهترین هتل های والنسیا هتل Vincci Mercat نام دارد. این هتل که از لوکس ترین هتل های والنسیا نیز به شمار می رود در مرکز این شهر واقع شده است. شنا کردن در استخری که در تراس این هتل بنا شده است و همچنین سرو نوشیدنی های اطراف آن از جمله امکاناتی است که با اقامت در هتل Vincci Mercat می توان از آن بهره مند شد.

در اتاق های این هتل می توانید از امکاناتی مانند تلویزیون، اینترنت بی سیم و همچنین تهویه مطبوع برخوردار شوید. طراحی و دکوراسیون این اتاق ها با رنگ های خاکستری و سفید انجام شده اند که چشم اندازی زیبا را برای اقامت کنندگان در آنها فراهم کرده اند. این هتل از 68 اتاق برخوردار است که گردشگران می توانند صبحانه خود را در این هتل نوش جان نمایند و برای گشت و گذار به جاذبه های اطراف مراجعه کنند.

[caption id="attachment_640" align="aligncenter" width="780"]Vincci Mercat از بهترین هتل های والنسیا Vincci Mercat از بهترین هتل های والنسیا[/caption]

Barceló Valencia از بهترین هتل های والنسیا

 Barceló Valencia از هتل های 4 ستاره والنسیا شناخته می شود. این هتل دارای رستوران برای سفارش غذاهای مختلف ملل و مدیترانه ای است که میهمانان علاوه بر آن می توانند کامل ترین صبحانه را نیز در این رستوران ها نوش جان کنند. وجود استخر و همچنین حمام اختصاصی در اتاق های Barceló Valencia از بهترین هتل های والنسیا اقامت در این مکان را لذت بخش تر نموده است.

چشم اندازی از شهر در تراس بزرگ این هتل از ویژگی های معماری آن محسوب می شود که می تواند در اوقات فراغت شما لحظات جذابی را خلق نماید. تنها 20 دقیقه با فرودگاه والنسیا از این هتل فاصله دارید. شما عزیزان همچنین با اقامت در Barceló Valencia از بهترین هتل های والنسیا می توانید به ساحل اطراف آن برای پیاده روی مراجعه نمایید.

[caption id="attachment_641" align="aligncenter" width="780"]Barceló Valencia از بهترین هتل های والنسیا Barceló Valencia از بهترین هتل های والنسیا[/caption]

Primus Valencia از بهترین هتل های والنسیا

بهترین هتل های والنسیا در کشور اسپانیا هر کدام از امکانات خاص و ویژه ای برخوردار هستند که هتل Primus Valencia نیز از این خدمات برای میزبانی گردشگران استفاده می کند. در اتاق های این هتل که جزء 4 ستاره ها محسوب می شود از کفپوش های چوبی استفاده شده است. میز و صندلی نیز در این اتاق ها برای افرادی که به قصد تجارت و کار به این شهر سفر کرده اند فراهم شده است.

 درمان های زیبایی از جمله ماساژ در هتل Primus Valencia در نظر گرفته شده است که عزیزان می توانند به آب گرم و مرکز اسپا این هتل که از بهترین هتل های والنسیا شناخته می شود نیز مراجعه کنند. باغ و استخر در این هتل در فضایی قرار گرفته اند که میهمانان در فصول گرم و خوش آب و هوا بتوانند از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. Primus Valencia دارای 262 اتاق با تمامی امکانات و خدمات می باشد.

[caption id="attachment_642" align="aligncenter" width="780"]Primus Valencia از بهترین هتل های والنسیا Primus Valencia از بهترین هتل های والنسیا[/caption]

Caro Hotel از بهترین هتل های والنسیا

Caro Hotel را می توان یکی از بهترین هتل های والنسیا معرفی کرد. این هتل با دیزاین و طراحی مدرن و کلاسیک در یک کاخ تاریخی که قدمت آن به قرن نوزدهم باز می گردد جای گرفته است. هتل مذکور در مرکزی ترین نقطه شهر واقع شده است. در تمامی اتاق های این هتل لوازم شیک و کلاسیک با طراحی و دکوراسیون خاص در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون تخت و چندین مورد دیگر از امکانات و خدمات هتل Caro Hotel شناخته می شوند.

به مانند بهترین هتل های والنسیا این هتل نیز دارای استخر می باشد که اقامت کنندگان می توانند از شنا کردن در آن لذت ببرند. نوشیدن یک قهوه داغ در کنار دوستان و آشنایان در تراس کوچک این هتل از هیجان خاصی برخوردار است. نگران وعده های غذایی خود نباشید چرا که می توانید در رستوران های Caro Hotel هر نوع غذایی را سفارش دهید.

[caption id="attachment_643" align="aligncenter" width="780"]Caro Hotel از بهترین هتل های والنسیا Caro Hotel از بهترین هتل های والنسیا[/caption]

Hospes Palau de La Mar از بهترین هتل های والنسیا

یکی دیگر از بهترین هتل های والنسیا Hospes Palau de La Mar می باشد. این هتل دارای درجه 5 می باشد و از امکانات مختلفی نیز برخوردار است. پذیرایی توسط کارمندان خوش برخورد از ویژگی های بارز هتل مذکور است. اتاق های مدرن با طراحی ویژه در کنار مرکز اسپا هتل Hospes Palau de La Mar لحظاتی را برای آرامش و آسایش مسافران فراهم می کنند. غذاهای دریایی از جمله انواع ماهی های خوش طعم و لذیذ را می توانید در رستوران این هتل که از بهترین هتل های والنسیا محسوب می شود نوش جان کنید. با 10 دقیقه پیاده روی می توانید خود را به کلیسای جامع این شهر برسانید. این هتل با 66 اتاق هر روز از میهمانان داخلی و خارجی خود میزبانی می کند.

[caption id="attachment_644" align="aligncenter" width="780"]Hospes Palau de La Mar از بهترین هتل های والنسیا Hospes Palau de La Mar از بهترین هتل های والنسیا[/caption]

SH Valencia Palace از بهترین هتل های والنسیا

SH Valencia Palace از هتل های 5 ستاره والنسیا شناخته می شود. هتل مذکور از اتاق های شیک و مدرنی برخوردار است و این موضوع می تواند نظر توریست و گردشگران را برای اقامت چند روزه در این هتل جلب نماید. تمامی امکانات اتاق های این هتل به مانند بهترین هتل های والنسیا در نظر گرفته شده اند که در تمامی 239 اتاق هتل SH Valencia Palace می توانید از آنها بهره مند شوید. وجود رستوران، استخر، اتاق ماساژ و تراس از مهمترین ویژگی های این هتل 5 ستاره در مرکز شهر والنسیا می باشد. تنها 10 دقیقه با فرودگاه والنسیا فاصله دارید اگر در این هتل اقامت کنید.

[caption id="attachment_645" align="aligncenter" width="780"]SH Valencia Palace از بهترین هتل های والنسیا SH Valencia Palace از بهترین هتل های والنسیا[/caption]

Las Arenas Balneario Resort از بهترین هتل های والنسیا

Las Arenas Balneario Resort یکی دیگر از هتل های 5 ستاره والنسیا می باشد که در نزدیکی ساحل و دریا تاسیس شده است. در تمامی اتاق های این هتل از رنگ آمیزی خنثی استفاده شده است که طراحی مدرن آنها در کنار این ویژگی لحظات شادی را برای مسافران فراهم کرده اند. انواع مختلفی از غذاهای محلی را می توان در هتل Las Arenas Balneario Resort از بهترین هتل های والنسیا نوش جان نمود.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱