راهنمای سفر به تنریف

تنریف یکی از بهترین مقاصد گردشگری است که می تواند گزینه ی مناسبی برای یک سفر هیجان انگیز و آرامش بخش باشد. برای سفر به تنریف یا همان جزایر قناری باید با این جزیره ی بی نظیر و پرهیجان آشنا شوید. با راهنمای سفر به تنریف همراه ما باشید تا شما را با اطلاعات مهمی درباره جزیره تنریف آشنا کنیم.

تنریف

سفر به تنریف یکی از جالب ترین سفرهایی است که احتمالاً تا به حال با آن رو به رو شده اید. این جزیره جاذبه های فوق العاده ای دارد که می تواند شما را مدت ها مشغول و مجذوب خود کند بنابراین اگر برای گذراندن تعطیلات خود به دنبال سفری منحصر به فرد هستید، سفر به تنریف پیشنهاد هیجان انگیزی است. این جزیره ی آب و هوای بسیار مناسبی دارد و برای سفر در تمام فصل های سال مناسب است. سواحل زیبای جزیره تنریف در کنار دیدنی ها و مناظر چشم نواز، شرایطی را فراهم می کنند تا تعطیلات خود را به بهترین شکل سپری کنید. ضمناً این جزیره از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار است و در طول سفر به تنریف می توانید با خیال آسوده از این امکانات و خدمات بهره مند شوید. هر ساله مسافران زیادی با تورهای مختلف تفریحی به تنریف سفر می کنند تا با جاذبه های این جزیره زیبا آشنا شوند. اگر شما هم جزء کسانی هستید که عاشق ساحل و چشم انداز دریا هستید، سفر به تنریف بهترین گزینه برای شما می باشد. در این سواحل بازی های مختلفی مانند موج سواری وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. در ادامه ی این مقاله بیشتر با جزیره تنریف آشنا می شویم تا کسانی که قصد سفر به تنریف را دارند با اطلاعات کامل سفر کنند.

[caption id="attachment_708" align="aligncenter" width="780"]راهنمای سفر به تنریف راهنمای سفر به تنریف[/caption]

موقعیت جغرافیایی تنریف

احتمالاً در راهنمای سفر به تنریف درباره جزیره تنریف زیاد شنیده باشید. این جزیره که یکی از مناطق گردشگری بکر شناخته می شود در اقیانوس اطلس قرار دارد و معمولاً با نام جزایر قناری شناخته می شود. این جزیره با توجه به جذابیت و طبیعت زیبایی که دارد یکی از مناطق گردشگری کم نظیری است که هر آنچه از یک جزیره ی بکر انتظار دارید را در اختیار شما قرار می دهد. از آنجایی که جزیره تنریف در اسپانیا قرار دارد مردم ساکن در آن به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. این جزیره شامل هفت شهر است که یکی از معروف ترین و مورد توجه ترین شهرهای آن سانتاکروز است. جزیره تنریف دارای دو فرودگاه است که جا به جایی مسافران را آسان کرده است.

آب و هوا در سفر به تنریف

یکی از مهم ترین نکات راهنمای سفر به تنریف در سفر به تنریف در کشور اسپانیا توجه به شرایط آب و هوایی این جزیره است. به طور کلی تنریف دارای آب و هوایی بهاری بوده و در تمام طول سال شرایط خوبی دارد. در فصل تابستان میانگین دمای هوا تا 25 درجه سانتی گراد هم می رسد در حالی که این دما در زمستان ها حدود 18 درجه سانتی گراد است.

[caption id="attachment_710" align="aligncenter" width="780"]آب و هوا در سفر به تنریف آب و هوا در سفر به تنریف[/caption]

بهترین زمان سفر به تنریف

کسانی که قصد سفر به تنریف در اسپانیا را دارند مسلماً به دنبال فصلی با بهترین شرایط آب و هوایی هستند. همانطور که گفتیم این جزیره در تمام طول سال دارای آب و هوایی بهاری و معتدل است به همین دلیل گردشگران در هر فصلی از سال می توانند با خیال آسوده به تنریف سفر کنند. معمولاً در مناطق مرتفع دمای هوا پایین تر بوده و بهتر است لباس های گرم به همراه داشته باشید.

[caption id="attachment_711" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به تنریف بهترین زمان سفر به تنریف[/caption]

فرهنگ غذایی در سفر به تنریف

یکی از جذاب ترین قسمت ها در هر سفر آشنایی با غذاهای آن منطقه یا شهر است. برای سفر به تنریف هم بهتر است با تنوع غذایی مردم این جزیره آشنا شوید. به طور کلی سبک غذایی در این منطقه بیشتر برگرفته از از غذاهای آفریقایی و اسپانیایی است. در این جزیره می توانید از غذاهای دریایی متنوعی استفاده کنید. در راهنمای سفر به تنریف آمده که یکی از معروف ترین غذاهای این منطقه ماهی سانکوچو کاناریوست است که همراه با سس مخصوصی سرو می شود و در بین اهالی این منطقه محبوبیت زیادی دارد. تاپاس یکی دیگر از غذاهای معروف این جزیره است که طرفداران زیادی دارد و معمولاً در کنار آن از نوشیدنی های سرد استفاده می شود. در سفر به تنریف حتماً از استیک تن، پینتوسریال سیب زمینی سیاه و همچنین همبرگر خرگوش تست کنید.

فرهنگ غذایی در سفر به تنریف

جاذبه های گردشگری در سفر به تنریف

مسلماً یکی از جالب ترین قسمت ها در سفر به تنریف لذت بردن از سواحل نیلگون آن است اما این جزیره در کنار سواحل زیبایی که دارد دارای جاذبه های دیدنی دیگری نیز هست. یکی از مهم ترین جاذبه های این جزیره که اهمیت زیادی در تاریخ شهر دارد، موزه ی انسان و طبیعت است که تاریخ رشد این جزیره را نشان می دهد. در راهنمای سفر به تنریف آمده است که در این جزیره با مومیایی هایی رو به رو می شوید که مربوط به نخستین ساکنان جزیره تنریف بودند. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری در سفر به تنریف ساختمانی در مجاورت موزه ی انسان و طبیعت است که دارای منظره ای خیره کننده می باشد. این ساختمان معماری منحصر به فردی دارد و با نمای هندسی توجه هر کسی را به خود جلب می کند. در این ساختمان می توانید نمای زیبایی از مناظر جزیره و شهر را ببینید و همزمان استراحت کنید.

در این جزیره آتشفشانی فعال به نام آل تیده وجود دارد که از میراث جهانی یونسکو می باشد. در دامنه ی این کوه آتشفشان جاذبه های زیادی نظیر چشمه های آب معدنی وجود دارند که برای بازدیدکنندگان مخصوصاً کسانی که به دنبال سلامتی خود هستند اهمیت زیادی دارد. در سفر به تنریف بازدید از پارک لوروی را فراموش نکنید.

[caption id="attachment_713" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری در سفر به تنریف جاذبه های گردشگری در سفر به تنریف[/caption]

اقامت در تنریف

یکی از نکات قابل توجه در سفر به تنریف پیدا کردن یک محل اقامت خوب و با کیفیت است. این جزیره با توجه به طرفداران زیادی که دارد دارای هتل ها و مراکز اقامتی متنوعی است. اکثر کسانی که به تنریف سفر می کنند تمایل دارند در هتل های کنار ساحل اقات کنند تا بتوانند از منظره دریا لذت ببرند. تفریحگاه کوستا آدج با داشتن هتل های متنوع و شیک بهترین شرایط را برای اقامت گردشگران در هتل های ساحلی فراهم می کند. این هتل ها بیشتر برای کسانی مناسب هستند که به دنبال سفری پر زرق و برق هستند اما اگر برای سفر به تنریف به دنبال آرامش هستید بهتر است در هتل های کوچک و ساحلی اقامت کنید تا از شلوغی های شهر دور بمانید.

[caption id="attachment_715" align="aligncenter" width="780"]اقامت در تنریف اقامت در تنریف[/caption]

خرید در سفر به تنریف

یکی دیگر از جذابیت های هر سفر خرید در بوتیک ها و فروشگاه های شهر است. لذت خرید می تواند تکمیل کننده ی لذت سفر شما باشد البته به شرطی که با فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر آن شهر آشنایی داشته باشید. اگر به تنریف سفر کردید حتماً از بازار نوسترا سینیورا دیدن کنید. در راهنمای سفر به تنریف آمده است که  این بازار یکی از بهترین قسمت های جزیره تنریف است که در خیابان کاستیو قرار دارد. اکثر مردم این بازار را مرکز و قطب خرید شهر می دانند. محصولاتی که در بازار نوسترا سینیورا به فروش می رسند شامل میوه های جدید و متنوع، لباس و پوشاک، خوراکی های مختلف و محصولات محلی هستند.

[caption id="attachment_716" align="aligncenter" width="780"]خرید در سفر به تنریف خرید در سفر به تنریف[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱