درباره ایبیزا

جزیره های مختلفی در سرتاسر جهان وجود دارند اما برخی از این جزیره ها مانند ایبیزا هر ساله مسافران بیشتری را از اقصی نقاط جهان به خود جذب می کنند. برای سفر به ایبیزا باید با اطلاعات مهمی درباره ایبیزا آشنا شوید. با ما همراه باشید تا شما را با اطلاعاتی اساسی و مهم برای سفر به ایبیزا آشنا کنیم.

راهنمای سفر به ایبیزا

ایبیزا یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری است که افراد زیادی آن را هدف خود قرار می دهند. برای سفر به ایبیزا باید از قبل آشنایی کاملی با این جزیره داشته باشید. اگر شما هم جزء طرفداران سفر به ایبیزا هستید بهتر است این مطلب را با دقت مطالعه کنید. ایبیزا یکی از جزایر واقع در کشور اسپانیا است که در دریای مدیترانه قرار دارد. ایبیزا یکی از جزایر گردشگری جهان به شمار می رود که در طول سال گردشگران مختلفی را از تمام نقاط جهان به خود جذب می کند. اگر قصد سفر به اسپانیا را داشتید بازدید از این جزیره را در اولویت سفر خود قرار دهید.

[caption id="attachment_740" align="aligncenter" width="780"]درباره ایبیزا درباره ایبیزا[/caption]

جزیره ایبیزا

درباره ایبیزا باید گفت سفر به جزیره همیشه هیجان انگیز است مخصوصا زمانی که انتخاب شما سفر به ایبیزا باشد. دلیل اصلی انتخاب این جزیره تنوع بالای جاذبه های گردشگری و سواحل زیبای آن هستند. جزیره ایبیزا دارای سواحلی نیلگون و بسیار زیبا است که می تواند هر کسی را مجذوب خود کند. ایبیزا جز جزایر بالئارس است. طول جزیره ایبیزا در بیشترین مقدار ممکن آن به چهل و دو کیلومتر می رسد. همانطور که گفتیم گردشگری در جزیره ایبیزا بسیار زیاد است و گردشگران زیادی در سفر به اسپانیا از این جزیره هم دیدن می کنند به همین دلیل در آمد اصلی و صنعت مهمی که در این کشور رواج دارد صنعت گردشگری است که باعث شده هزینه اصلی جزیره از این روش تامین شود. در این جزیره هیجان زیادی وجود دارد و شب های بسیار پرنشاطی در انتظار گردشگران هستند.

[caption id="attachment_741" align="aligncenter" width="780"]جزیره ایبیزا جزیره ایبیزا[/caption]

آب و هوا در سفر به ایبیزا

یکی از مهم ترین نکات در سفر به ایبیزا آشنایی با شرایط آب و هوایی این جزیره است. مسلما کسانی که قصد سفر به این جزیره زیبا را دارند به دنبال بهترین زمان سفر به ایبیزا هستند بنابراین بهتر است قبل از سفر خود حتما با شرایط آب و هوایی ایبیزا در فصل های مختلف سال آشنا شوید درباره ایبیزا تا در زمان سفر با مشکلی رو به رو نشوید. تابستان ها در جزیره ایبیزا هوا بسیار معتدل است و به طور کلی میانگین دمای هوا از 20 تا 30 درجه سانتی گراد متغیر است البته این دما مربوط به روز است و در ساعات شب میانگین دمای هوا تا 22 درجه سانتی گراد می رسد و رو به خنکی می رود. معمولا تابستان یکی از بهترین زمان ها برای سفر به این جزیره است. در فصل زمستان دمای هوا کاهش پیدا می کند و همین عامل سبب می شود که آمار گردشگران در این فصل کاهش پیدا کند. میانگین دمای هوا در این فصل تا 14 درجه سانتی گراد هم می رسد و با بارش های پراکنده برف و باران رو به رو می شوید.

[caption id="attachment_742" align="aligncenter" width="780"]آب و هوا در سفر به ایبیزا آب و هوا در سفر به ایبیزا[/caption]

جاذبه های گردشگری در سفر به ایبیزا

یکی از جذاب ترین قسمت های سفر بازدید از جاذبه های دیدنی آن منطقه است. اگر به ایبیزا سفر کردید و می خواهید درباره ایبیزا بیشتر بدانید حتما از جاذبه های گردشگری متنوع این شهر دیدن کنید مسلما یکی از مهم ترین انگیزه های سفر به ایبیزا دیدن جاذبه های تفریحی و گردشگری است زیرا این جزیره جزء جزایر تفریحی دنیا به شمار می رود که طرفداران زیادی هم دارد. یکی از مهم ترین جاذبه ها در این جزیره سواحل زیبای آن هستند که برخی از آنها به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند. در ادامه این مطلب با مهم ترین مکان های تفریحی و جاذبه های توریستی ایبیزا آشنا می شویم تا در هنگام سفر به ایبیزا از این اطلاعات استفاده کنید.

[caption id="attachment_743" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری در سفر به ایبیزا جاذبه های گردشگری در سفر به ایبیزا[/caption]

ورزش های آبی

یکی از جذاب ترین قسمت های سفر به ایبیزا ورزش های آبی متنوعی هستند که برای گردشگران در نظر گرفته شده است. درباره ایبیزا جالب است بدانید جزایر ایبیزا دارای سواحلی با آب های شفاف و زیبا هستند که نگاه کردن به آنها هم آرامش بخش است. برای استفاده از تفریحات آبی می توانید متناسب با سلیقه خود از آنها استفاده کنید زیرا در این جزیره بازی های آبی زیادی در نظر گرفته شده است. هیجان انگیزترین تفریحات آبی در جزیره ایبیزا شامل جت اسکی، پاراسیلینگ، کایاک سواری، ماهی گیری، ویندسرفینگ، ویک و اسنور کلینگ هستند. این بازی ها برای سنین مختلفی قابل استفاده هستند و از آنجایی که عمق آب در نزدیکی ساحل کم است کودکان نیز با خیال آسوده می توانند از ورزش های آبی و یا شنا کردن استفاده کنند.

[caption id="attachment_744" align="aligncenter" width="780"]ورزش های آبی ورزش های آبی[/caption]

سواحل ایبیزا

قطعا اصلی ترین دلیل برای سفر به ایبیزا لذت بردن از سواحل این جزیره بی نظیر است. سواحل این جزیره بسیار زیبا هستند و معمولا اولویت گردشگران قرار می گیرند. حس آرامشی که از دیدن سواحل ایبیزا دریافت می کنید با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نخواهد بود. درباره ایبیزا چالب است بدانید که به طور کلی در ایبیزا نزدیک به چهل ساحل مختلف وجود دارد که هر کدام زیبایی های مخصوص به خود را دارند اما برخی از این سواحل به دلیل جذابیت بیشتر و تفریحاتی که برای گردشگران در نظر گرفته اند دارای طرفداران بیشتری هستند. یکی از بهترین سواحل این جزیره ساحل بنیراس است که دارای شن هایی سخت با آب های آرام و سبز است. در سفر به ایبیزا حتما از سواحل این جزیره دیدن کنید و لذت سفر خود را دو چندان کنید.

[caption id="attachment_745" align="aligncenter" width="780"]سواحل ایبیزا سواحل ایبیزا[/caption]

پارک ملی Sea Salines

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری اسپانیا در سفر به ایبیزا پارک ملی Sea Salines است که بازدیدکنندگان زیادی هم دارد. پارک Sea Salines در جنوب جزیره ایبیزا واقع شده است و دارای تنوع زیادی از گونه های مختلف گیاهی و پرندگان است. گونه هایی که در این پارک نگهداری می شوند را در هیچ کجای دیگر نمی توانید مشاهده کنید بنابراین در سفر به ایبیزا حتما به این پارک هم سری بزنید. این پارک یکی از مناطق مهم و حفاظت شده در دنیا است که جذابیت جزیره ایبیزا را دو چندان کرده است. این پارک جزء میراث جهانی یونسکو می باشد.

Eivissa Dalt Vila

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری ایبیزا Dalt Vila است که از مهم ترین مکان های دیدنی در ایبیزا به شمار می رود. این قسمت در منطقه ای قدیمی در جزیره ایبیزا واقع شده است که دارای قدمت تاریخی زیادی بوده و به همین دلیل جزء مناطق مهم و مورد اهمیت دولت می باشد. این منطقه نیز با توجه به ارزشی که دارد جزء مناطق حفاظت شده شهر به شمار می رود. کلیسای سانتا ماریا دی یکی از کلیساهای معروف جهان است که در Dalt Vila قرار دارد. این کلیسا دارای قدمت تاریخی زیادی بوده و متعلق به قرن 14 ام میلادی می باشد. قبرستان قدیمی شهر نیز در این منطقه قرار دارد.

[caption id="attachment_746" align="aligncenter" width="780"]Eivissa Dalt Vila Eivissa Dalt Vila[/caption]

در سفر به ایبیزا بهتر است ابتدا نسبت به جاذبه های گردشگری شهر اطلاعات کامل بدست آورید سپس به این جزیره زیبا و دوست داشتنی سفر کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱