پارک های والنسیا

اگر قصد سفر به شهر زیبای والنسیا در کشور اسپانیا را دارید بهتر است بدانید که این شهر دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری متعددی می باشد. پارک های والنسیا یکی از زیباترین مناطق گردشگری این شهر بوده که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. با این وجود در ادامه این مطلب تعدادی از پارک های والنسیا را برای شما توصیف خواهیم کرد تا اگر به این شهر ساحلی سفر کردید به دیدن این پارک ها نیز بروید.

پارک گیاه شناسی والنسیا

یکی از زیباترین مناطق سبز والنسیا که جزو بهترین پارک های والنسیا به شمار میرود باغ گیاه شناسی این شهر می باشد. در این پارک حدود ۴ هزار و ۵۰۰ گونه گیاهی از جمله نخل و گیاهان عجیب و غریب مدیترانه ای وجود دارد که موجب تعجب همگان شده است. توجه داشته باشید که طیف وسیعی از گونه‌های نادر و خطرناک گیاهان در این باغ گیاه شناسی نگهداری می شوند که دیدن آن  خالی از لطف نیست. اهداف آموزشی زیادی در این باغ وجود داشته و همچنین محیط آرام آن موجب شده است که جای مناسبی برای کودکان باشد. از طرفی در این پارک والنسیا رویدادهای فرهنگی مختلفی برای بزرگسالان از جمله دوره ها، نمایشگاه ها و کنفرانس ها هر روز هفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر برگزار می‌شود که می‌توانید با شرکت در این همایش ها اطلاعات بسیار مفیدی از گونه های گیاهی والنسیا به دست آورید. با توجه به این موارد رفتن به پارک های والنسیا نه تنها اهداف گردشگری دارد بلکه از نظر علمی نیز می تواند بسیار مفید باشد.

[caption id="attachment_659" align="aligncenter" width="780"]پارک گیاه شناسی والنسیا پارک گیاه شناسی والنسیا[/caption]

پارک لس جاردینس د مونورته در والنسیا

پارک لس جاردینس یکی دیگر از پارک های والنسیا بوده که فضای سبز کوچک آن می تواند بسیار مناسب برای گذراندن اوقات فراغت باشد. این باغ با الهام از سبک نئوکلاسیک فرانسوی و با لمس معماری مدیترانه ای مخلوط شده است که این امر موجب شده فضای بسیار دل انگیز و زیبایی به وجود بیاید. در ورودی پارک لس جاردینس مجسمه های مختلف وجود داشته که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند؛ همچنین در ابتدای این پارک یک باغ دیده می شود و در طرف دیگر پارک لس جاردینس یک منطقه مجهز به نیمکت هایی بوده که افراد می توانند جهت رفع خستگی در زیر درختان گلدار بر روی آن بنشیند و از کاخ رنگارنگ که در روبه روی آنها وجود دارد لذت ببرند. درختان میوه زیادی نیز در کنار چشمه زیبا این پارک فضای بسیار چشم‌ نوازی به وجود آورده است.

[caption id="attachment_660" align="aligncenter" width="780"]پارک لس جاردینس د مونورته در والنسیا پارک لس جاردینس د مونورته در والنسیا[/caption]

پارک جاردینس والنسیا

از دیگر پارک های والنسیا می توان به پارک جاردینس اشاره کرد که به عنوان یک باغ سلطنتی در حال حاضر شناخته می شود. این پارک از دوران فروپاشی عرب تا سقوط آن در قرن ۱۴ جزو بزرگترین باغ های عمومی والنسیا به شمار می رفته است. پس از این دوران پارک جاردینس بازسازی شده و گسترش چشمگیری یافته است. در پارک جاردینس والنسیا می توانید مناطق جذاب مختلفی از جمله خرابه های کاخ باستانی، حوضچه اردک ها و قو ها و منطقه سبز بزرگ این پارک را مشاهده کرده و از فضای بی‌نظیر آن لذت ببرید؛ همچنین در پارک های والنسیا از جمله پارک جاردینس سالانه روادید و کنسرت های مختلفی برگزار می شود که برای هر گردشگری می‌تواند جالب باشد. در موزه علوم طبیعی این پارک اسکلت های مختلف دایناسورها به نمایش گذاشته می شود که می توانید در این پارک آنها را مشاهده کنید.

پارک جاردینس والنسیا

پارک رامبلا یکی از دیدنی ترین پارک های والنسیا

یکی از پارک های والنسیا که در جنوب این شهر واقع شده است پارک رامبلا می باشد که در حال حاضر به عنوان یکی از سیستم های اصلی آبیاری در این منطقه مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید با رفتن به پارک رامبلا مناطق دیدنی زیادی از جمله باغ های میوه، درختان نخل، باغ های مدیترانه ای و یک باغ آبزی مشاهده کنید و اوقات خوشی را در این پارک سپری نمایید. همچنین این پارک که در زمره دیدنی ترین پارک های والنسیا به شمار می رود، دارای فضای بازی برای کودکان بوده و امکانات ورزشی مختلفی در آن وجود دارد که موجب سرگرمی کودکان و بزرگسالان می‌شود. پارک رامبلا هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ و نیم شب باز بوده و گردشگران عزیز می توانند جهت  گذراندن اوقات فراغت به این پارک بروند.

[caption id="attachment_662" align="aligncenter" width="780"]پارک رامبلا یکی از دیدنی ترین پارک های والنسیا پارک رامبلا یکی از دیدنی ترین پارک های والنسیا[/caption]

پارک کابکرا از زیباترین پارک های والنسیا

در انتهای پارک دل ریو نتوریا یکی دیگر از پارک های والنسیا به  نام پارک کابکرا وجود داشته که در حومه این شهر واقع شده است. با رفتن به پارک کابکرا می توانید از منظره زیبای این پارک لذت ببرید زیرا در کنار این پارک رودخانه ای وجود دارد که موجب زیبایی هرچه تمام تر این پارک شده است. یک استخر بزرگ نیز در داخل پارک واقع شده که قایق های آن به صورت اجاره ای در اختیار گردشگران قرار می گیرد. اگر دوست دارید در پارک های والنسیا گونه های متعددی از حیوانات را نیز ببینید پارک کابکرا انتخاب مناسبی می باشد زیرا در این پارک علاوه بر فضای سبز و وسایل بازی، باغ وحشی وجود داشته که انواع مختلفی از حیوانات در آن زندگی می کنند. اگر قصد سفر به والنسیا را داشتید دیدن پارک کابکرا که آن را از جمله زیباترین پارک های والنسیا می دانند؛را از دست ندهید. برای این امر می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به این محل بروید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱