راهنمای سفر به اسپانیا

اسپانیا کشور مستقل و یکی از اعضای اتحادیه ی اروپا می باشد و مطابق با آمار سرشماری سال 2016 حدود 46 میلیون نفر جمعیت دارد. اسپانیا از جمله کشورهای زیبای اروپایی محسوب می شود. سفر به اسپانیا با توجه به جاذبه های گردشگری و تفریحی و طبیعت بکری که دارد یکی از سفرهای توریستی پرطرفدار به شمار می آید. اگر تا به حال به اسپانیا سفر نکرده اید و قصد سفر خارج از کشور را دارید، سفر به اسپانیا را به شما پیشنهاد می کنیم. کشور اسپانیا از آرامش بسیار زیادی برخوردار است که این نکته باعث جذب توریست های زیادی به این کشور شده است. توریست ها می توانند در سفر به اسپانیا از این آرامش خاطر لذت کافی را ببرند. اسپانیا کشور فوق العاده زیبا و سرگرم کننده ایست همچنین با استفاده از راهنمای سفر به اسپانیا سفری ایمن و راحت را تجربه کنند.

آب و هوای اسپانیا

با خبر شدن از وضعیت آب و هوایی کشور اسپانیا با استفاده از راهنمای سفر به اسپانیا قطعاً به شما کمک خواهد کرد که در سفر به اسپانیا با مشکلات جوی رو به رو نشوید و بهترین زمان را برای سفر به اسپانیا انتخاب کنید. جالب است بدانید یکی از عوامل جذب توریست ها به سفر به اسپانیا، آب و هوای این کشور می باشد. در کرانه های جنوب و جنوب شرقی مدیترانه، آب و هوایی عالی و معتدل وجود دارد. برای سفر به اسپانیا باید خاطر نشان کنیم که اسپانیا آب و هوای به نسبت متغیری دارد و هر نقطه از این کشور، آب و هوای مختص خود را دارد. در راهنمای سفر به اسپانیا آمده است برخی از نقاط اسپانیا آب و هوای مدیترانه ای همراه با تابستان های داغ و زمستان های معتدل دارد و نقطه ای دیگر آب و هوای اقیانوسی و کوهستانی را دارا می باشد که تابستان های خنکی دارد. مناطق خشک مرکزی اسپانیا نیز تابستان های گرم و داغ و زمستان های سرد و خشک دارند.

[caption id="attachment_687" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای اسپانیا آب و هوای اسپانیا[/caption]

تنوع منظره های طبیعی اسپانیا

در سفر به اسپانیا با مناظر بسیار دیدنی و چشمگیری مواجه خواهید شد. علاقه مندان به طبیعت مات منظره های خاص این کشور می شوند. گردشگران می توانند برای پیاده روی و کوه نوردی از مناطق مرتفع و کوهستانی اسپانیا استفاده کنند و با مطالعه راهنمای سفر به اسپانیا سفری ایمن را تجربه کنند. اسپانیا سرزمین آفتاب و معماری شگفت انگیز است. در سفر به اسپانیا می توانید از سواحل صخره ای با آب و هوای مدیترانه ای لذت برده و از دهکده های قدیمی اسپانیا که حالت سنتی و پنهانی در دل دره ها دارند، دیدن کنید. لاپالما، ناحیه ی کانتابریا، جزیره ی تنزیف، ایالت استوریاس، منورکا از جمله مناظر خیره کننده ی اسپانیا می باشند.

[caption id="attachment_689" align="aligncenter" width="780"]تنوع منظره های طبیعی اسپانیا تنوع منظره های طبیعی اسپانیا[/caption]

آثار معماری و تاریخی اسپانیا

اسپانیا آثار معماری و تاریخی جذاب و خیره کننده ای دارد که در اروپا بی مثال است. در راهنمای سفر به اسپانیا آمده که در سفر به اسپانیا با استقبال گرم مردم این کشور رو به رو خواهید شد. در سفر به اسپانیا مشاهده خواهید کرد که مردم اسپانیا به خوردن غذاهای خوب و تفریح با نزدیکان و دوستان خود در پارک ها و فضاهای سبز علاقه ی بسیاری دارند. از جمله مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری اسپانیا می توان موزه دل پرادو، ساحل بارسلونتا، باغ ریل هاردین، پارک بوئن رتیرو، پلدزا مایور، قصر موسیقی کاتالادن اسپانیا و ... را نام برد.

[caption id="attachment_690" align="aligncenter" width="780"]آثار معماری و تاریخی اسپانیا آثار معماری و تاریخی اسپانیا[/caption]

رستوران های اسپانیایی

در راهنمای سفر به اسپانیا آمده است که غذاهای اسپانیایی بسیار متنوع می باشند. در سفر به اسپانیا حتماً غذای فوق العاده ی دریایی به نام پائلا را تجربه کنید که یکی از بهترین غذاهای اسپانیایی محسوب می شود. در غذاهای اسپانیایی بیشتر از مواد اولیه ای چون: میگو، انواع سبزیجات، زیتون و پنیر زیاد استفاده می شود. شهر بارسلونا پر از رستوران ها و کافه های مختلف است به همین خاطر هر جای شهر که باشید به غذا دسترسی خواهید داشت. رستوران الکیمیا یکی از بهترین و محبوب ترین رستوران های این کشور است و یکی از برترین و بزرگ ترین آشپزهای دنیا آنجا را اداره می کند. رستوران کن سوله یکی دیگر از رستوران های مشهور اسپانیاست که منوی این رستوران شامل غذاهای دریایی، مدیترانه ای و اسپانیایی است. علاوه بر مواردی که ذکر شد، کشور اسپانیا غنی از رستوران های بزرگی چون رستوران حواس پنج گانه، رستوران چهار گربه، رستوران ست پورتس و ... می باشد.

[caption id="attachment_692" align="aligncenter" width="780"]رستوران های اسپانیایی رستوران های اسپانیایی[/caption]

هتل های اسپانیا

در هنگام سفر به اسپانیا، داشتن اقامتگاهی خوب و مناسب می تواند بسیار موضوع مهمی باشد. برای این منظور هتل سیلکن گران هاوانا از بهترین هاست که از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. کلیه ی اتاق های این هتل تمیز و راحت می باشند و کارکنانی مهربان و وظیفه شناس دارد. این هتل دارای 145 اتاق می باشد.

هتل گراند سنترال در بارسلونا با چشم اندازی از استخر بزرگ بام به بافت قدیمی شهر، دارای اتاق های شیک و به سبک مدرن می باشد و همینطور هتل های زیبای دیگری از جمله هتل رجینا، هتل آپارتمان آنتی بارسلونا، هتل ملیا کاستیلا و ... که اکثراً در شهر بارسلونا واقع هستند، از دیگر هتل های این کشور است که شما در هنگام سفر به اسپانیا می توانید از آن ها بهره ببرید.

هزینه های سفر به اسپانیا

مسلماً پس از آن که شهر یا کشور مورد نظر خود را برای سفر انتخاب کردید، برآورد هزینه های سفر، اولویت دوم محسوب می شود. در راهنمای سفر به اسپانیا آمده که سفر به اسپانیا لازم نیست که هزینه های گزاف و زیادی پرداخت کنید. باید بدانید که با توجه به جاذبه های گونان و تنوع فرهنگی و معماری خاص این کشور، اسپانیا از بسیاری از کشورهای اروپایی ارزان تر است و مقصدی خوب و دلچسب برای شما خواهد بود.

بهترین راه برای سفر به اسپانیا چیست؟

بهترین راه برای سفر به اسپانیا خط هوایی ملی اسپانیا ایبریا می باشد. از بزرگ ترین فرودگاه های بین المللی اسپانیا می توان مادرید، بارسلونا، پالمادو مالورکا، سویل و والنسیا و بیلبائو را نام برد. در اسپانیا استفاده از قطار سریع السیر برای جا به جایی بسیار هزینه بر است. قیمت بلیط قطار در اسپانیا نسبتاً بالا می باشد زیرا سیستم حمل و نقل ریلی در اسپانیا بسیار مدرن و مطمئن می باشد. قطارهای سریع السیر می توانند در کم تر از سه ساعت مسافران را از یک مکان گردشگری به مقصدی دیگر منتقل کنند. برای سفر به اسپانیا از طریق هوایی، اغلب آژانس های هواپیمایی بی شک هر هفته دو پرواز مستقیم از تهران به بارسلونا دارند.

[caption id="attachment_693" align="aligncenter" width="780"]بهترین راه برای سفر به اسپانیا چیست؟ بهترین راه برای سفر به اسپانیا چیست؟[/caption]

بهترین زمان برای سفر به اسپانیا

طبق راهنمای سفر به اسپانیا فصل بهار و پاییز بهترین موقع برای سفر به اسپانیا و بازدید از تمام مناطق زیبا و دیدنی این کشور است. در ماه های اکتبر و نوامبر در سواحل اقیانوس اطلس شاهد باران شدیدی خواهید بود. در اصل، ماه های می و اکتبر از لحاظ آب و هوایی و خلوت بودن مکان های تفریحی و گردشگری و دور بودن از همهمه ی دیگر توریست ها، بهترین ماه ها برای سفر به اسپانیا هستند.

[caption id="attachment_694" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان برای سفر به اسپانیا بهترین زمان برای سفر به اسپانیا[/caption]

اطلاعاتی ضروری برای سفر به اسپانیا

در سفر به اسپانیا باید مختصر اطلاعاتی راجع به کشور اسپانیا بدانید که بهترین گینه راهنمای سفر به اسپانیا می باشد. به طور مثال واحد پول اسپانیا یورو می باشد. زبان رسمی مردم این کشور اسپانیایی است و در رابطه با اختلاف زمانی اسپانیا با ایران باید بدانید که اسپانیا یک ساعت از ایران جلوتر است. شماره تماس های ضروری در کشور اسپانیا از جمله آمبولانس و پلیس و آتش نشانی، شماره 112 می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱