سوغات زاراگوزا

یکی از جذاب ترین و خاص ترین شهرهای کشور اسپانیا، شهر زاراگوزا است که در بین شهرهای مادرید، بارسلونا، والنسیا و تولوز قرار دارد که پنجمین شهر بزرگ این کشور نیز به شمار می رود. در این مقاله سعی داریم در مورد بهترین سوغات زاراگوزا مطالبی بیان کنیم تا شما گردشگران عزیز در هنگام سفر به این شهر رویایی بتوانید به آسانی محصولات خاص و منحصر به فرد برای عزیزان خود تهیه کنید.

خرید سوغات زاراگوزا از La Natural

  La Naturalیکی از مراکز خرید در زاراگوزا اسپانیا می‌باشد که به طور حتم می‌ توانید بهترین هدایا و سوغاتی ها را برای عزیزان خود از این مرکز تهیه کنید. توجه داشته باشید که در این بین غذاهای بسته بندی شده و انواع شکلات یکی از بهترین و معروف ترین سوغاتی های زاراگوزا می باشد؛ زیرا این شهر به شهر خوراکی های خوشمزه معروف است و اگر بخواهید برای دوستان خود یک سوغاتی از شهر زاراگوزا اسپانیا تهیه کنید، به طور حتم خرید غذاهای این شهر می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. همچنین محصولات کودک که از مواد طبیعی ساخته شده اند نیز در این مرکز فروش به عنوان یکی دیگر از سوغات این شهر موجود می باشد. توجه داشته باشید که ساعت کاری این مرکز خرید از دوشنبه تا شنبه از ۹ صبح الی ۹ شب می باشد.

[caption id="attachment_1198" align="aligncenter" width="800"]خرید سوغات زاراگوزا از La Natural خرید سوغات زاراگوزا از La Natural[/caption]

خرید محصولات برند به عنوان سوغات زاراگوزا

شهرهای اروپایی به خصوص شهرهای واقع در کشور اسپانیا دارای فروشگاه های بسیار متعددی هستند که در آن می توانید برندهای خاص لباس و کیف و کفش را ببینید و از آنها خریداری کنید. در این بین اگر قصد خرید محصولات برند به عنوان خاص ترین سوغات زاراگوزا برای عزیزترین افراد خانواده خود را دارید، می توانید با مراجعه به مرکز خرید بندر ونیسیا برندهای منگو و زارا که بسیار پرطرفدار است را به عنوان سوغات این شهر تهیه نمایید. این مرکز خرید علاوه بر اینکه به شما امکان تهیه بهترین اجناس لوکس و مدرن را می دهد، می توانید یک گشت و گذار عالی نیز در این مکان خرید که در کنار بندر زیبای شهر واقع شده است داشته باشید.

[caption id="attachment_1200" align="aligncenter" width="800"]خرید محصولات برند به عنوان سوغات زاراگوزا خرید محصولات برند به عنوان سوغات زاراگوزا[/caption]

لوازم آرایشی یکی دیگر از سوغات زاراگوزا

کشور اسپانیا یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده انواع لوازم آرایشی با کیفیت و منحصر به فرد می باشد که در این بین می توانید محصولات زیبایی و انواع کرم ها، رژ لب ها، ماسک های زیبایی و عطر و ادکلن های برند را به عنوان سوغات زاراگوزا تهیه کنید. در این بین توجه داشته باشید که لوازم آرایشی ارائه شده در این شهر زیبای اسپانیایی، از مارک های بسیار معروف و جزو معروف ترین سوغات زاراگوزا می باشد و کیفیت محصولات آرایشی آن زبانزد افراد است. دقت کنید که اگر بخواهید لوازم آرایشی این شهر را به عنوان بهترین سوغات زاراگوزا خریداری کنید، می توانید با مراجعه به مرکز خرید tout suite  اقدام به خرید مطمئن و سریع نمایید زیرا این مرکز خرید، پخش عمده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را بر عهده دارد.

[caption id="attachment_1201" align="aligncenter" width="800"]لوازم آرایشی یکی دیگر از سوغات زاراگوزا لوازم آرایشی یکی دیگر از سوغات زاراگوزا[/caption]

خرید لوازم خانگی در شهر زاراگوزا

کیفیت و مرغوبیت لوازم خانگی تولید شده در شهر اسپانیایی زاراگوزا، موجب شده است که این محصولات نیز به یکی دیگر از پرطرفدارترین انواع سوغات زاراگوزا تبدیل شود. به طوری که بیشتر افراد در هنگام سفر به این شهر رویایی اقدام به خرید این محصولات برای عزیزان خود می کنند؛ که در این بین تابه پائیا یک هدیه عالی از شهر زاراگوزا می باشد که برای علاقه مندان به آشپزی می‌تواند بسیار مناسب باشد. این تابه برای پخت محبوب ترین غذای اسپانیایی یعنی پائیا استفاده می شود که موجب می شود طبخ غذا با استفاده از این تابه راحت تر و سریع تر انجام پذیرد.

با این وجود با توجه به اینکه خرید سوغات یک امر جدایی ناپذیر در هنگام سفر می باشد بهتر است قبل از سفر به شهر زاراگوزا سوغاتی این شهر را شناسایی کنید تا بتوانید بنا به سلیقه خود یکی از بهترین انواع آن را تهیه نمایید. در این بین اگر قصد خرید لوازم خانگی در شهر زاراگوزا را داشته باشید می توانید با مراجعه به مرکز خرید platea  در سریع ترین زمان ممکن این امر را انجام دهید، زیرا اجناس لوکس و با کیفیت این فروشگاه حتما مورد  پسند شما واقع خواهد شد. همچنین توجه داشته باشید که در این مرکز خرید انواع لباس های مد روز نیز به فروش می رسد.

[caption id="attachment_1202" align="aligncenter" width="800"]خرید لوازم خانگی در شهر زاراگوزا خرید لوازم خانگی در شهر زاراگوزا[/caption]

اشیاء عتیقه دیگر سوغات زاراگوزا

صنایع دستی و اشیاء عتیقه از دیگر انواع سوغات شهر زاراگوزا می باشد که با زیبایی خاصی در بازارهای این شهر موجود است و افراد می‌ توانند خاص ترین صنایع دستی مورد نظر خود را در این شهر تهیه کنند. اشیای سفالی و سرامیکی از جمله فنجان، ماگ، بشقاب، کاسه و زیر سیگاری از دیگر انواع سوغات این شهر می‌ باشد که بسیار پرطرفدار است. به طور حتم خرید اشیاء عتیقه و صنایع دستی زاراگوزا می‌ تواند به گردشگران کمک کند تا با فرهنگ مردم این شهر بهتر و آسانتر آشنا شوند. توجه داشته باشید که نمایشگاه ها و بازارهای خاصی در این شهر وجود دارد که می توانید انواع اشیای عتیقه و صنایع دستی زاراگوزا را از آنها خریداری کنید که در این بین نمایشگاه مرکادو پلازا یکی از شناخته‌ شده ترین مراکز فروش عتیقه جات این شهر می باشد که تنها در روزهای یکشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۲ صبح باز می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱