بهترین رستوران های بارسلونا

یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار اسپانیا، شهر بارسلونا است که مهمترین بندر آن به شمار می آید. بهترین رستوران های بارسلونا میزبان کسانی هستند که به این شهر سفر می کنند و بعد از گشت و گذار و تفریح به دنبال مکانی برای سفارش غذا هستند. در این مقاله نیز به معرفی بهترین رستوران های بارسلونا خواهیم پرداخت.

در هر سفری پیدا کردن بهترین رستوران جزء یکی از دغدغه های سفر است تا بتوان غذاهایی با کیفیت و لذیذ را میل کرد. بهترین رستوران های بارسلونا را معرفی خواهیم کرد تا در سفر خود به آنها سر بزنید و غذاهایی لذیذ را سفارش دهید. در این شهر جاذبه های گردشگری فراوانی وجود دارد که سبب جذب گردشگران از سراسر جهان می شود. کن سله، سینک سنتی تس و ال آتریل از جمله بهترین رستوران های بارسلونا هستند که سبب می شوند تجربه طعم غذاهایی اسپانیایی در خاطر شما باقی بماند. انواع غذاهای بین المللی، تاپاس های لذیذ و حتی ساندویچ مسافران را شگفت زده خواهد کرد. در صورت نیاز به راهنمایی با کارشناسان ما تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

[caption id="attachment_1147" align="aligncenter" width="800"]بهترین رستوران های بارسلونا بهترین رستوران های بارسلونا[/caption]

کن سله از بهترین رستوران های بارسلونا

کن سله یکی از بهترین رستوران های بارسلونا است که در آن پائیا که غذایی اسپانیایی می باشد سرو می شود. این رستوران مجلل پیش خدمتانی خوش برخورد و دقیق دارد. غذای معروف دیگر آن grandmother's spoon food است که دارای سیب زمینی، سوسیس، نخود، عدس، تخم مرغ آب پز، سوپ پیاز و پنیر همزده می باشد. از طریق متروی بارسلونا خود را به این رستوران می توانید برسانید و انواع غذاهای دریایی و اسپانیایی را در آن میل کنید، در سفر به بارسلونا به این رستوران حتما سر بزنید.

[caption id="attachment_1148" align="aligncenter" width="800"]کن سله از بهترین رستوران های بارسلونا کن سله از بهترین رستوران های بارسلونا[/caption]

سینک سنتیتس از بهترین رستوران های بارسلونا

یکی از بهترین رستوران های بارسلونا که در آن غذاهایی چون سنی ساسیونز، گاسترونومیک و آسنسیا سرو می شود سینک سنتی تس نام دارد و از طریق مترو خود را به آن می توانید برسانید. در این رستوران کریدیت کارت پذیرفته می شود و غذاهایی اسپانیایی در آن سرو می شود که بسیار لذیذ هستند. سفارش غذا در این رستوران بسیار عالی و فوق العاده خواهد بود.

ال آتریل از بهترین رستوران های بارسلونا

یک گرینه بسیار عالی برای صرف غذا در بارسلونا رستوران ال آتریل است که در آن امکان نشستن زیر سایه بان ها و سالن هایی با دیوار سنگی وجود دارد. از غذاهای مورد علاقه در این رستوران در فصل مناسب صدف و سیب زمینی سرخ کرده است اما غذاهای متنوع دیگری نیز قابل سفارش است. از طریق متروی ژامه 1 به این رستوران می توانید بروید و انواع غذاهای تایلندی، اسپانیایی و هندی را سفارش دهید که بسیار لذیذ و خوشمزه هستند و سفری به یاد ماندنی برای شما رقم می زنند.

لس تترس اَلَکوئینا از بهترین رستوران های بارسلونا

در این رستوران که به عنوان یک اغذیه فروشی محسوب می شود در صورتی که به موقع اقدام به رزرو کنید وعده نهار عالی نوش جان خواهید کرد. در این رستوران منوی غذا تغییر روزانه دارد و غذاهایی گیاهی نیز دارد. بهترین غذاها را در این مکان می توانید سفارش دهید که شامل سوپ ذرت، تارت های خوشمزه و پنیر بز می باشد. در آخر هفته ها نیز قادر به سفارش برنج هایی عالی که شامل پودینگ، اگز بندیکت و قهوه می باشد خواهید بود. با متروی ژوانیک قادر به رساندن خود به این رستوران هستید که توصیه می شود از قبل رزرو داشته باشید.

[caption id="attachment_1151" align="aligncenter" width="800"]لس تترس اَلَکوئینا از بهترین رستوران های بارسلونا لس تترس اَلَکوئینا از بهترین رستوران های بارسلونا[/caption]

سِت پورتِس از بهترین رستوران های بارسلونا

در نزدیک بندر زیر گذرگاهی طاقی رستورانی شیک را خواهید دید که انواع غذاهای دریایی و اسپانیایی را سرو می کنند. از سال 1836 این رستوران در بارسلونا وجود داشته است و در منوی آن انواع غذاهای قدیمی و جدید را خواهید دید. بهترین غذای دریایی آن زار زوئلا است که خورشتی خوشمزه ای همراه با خرچنگ دریایی می باشد. از طریق متروی بارسلونا خود را به این رستوران می توانید برسانید و کردیت کارت نیز پذیرفته می شود.

کن کویرتس از بهترین رستوران های بارسلونا

دومین رستوران قدیمی در بارسلونا کن کویرتس است ک نام آن در رکوردهای جهانی گینس آمده است. تاسیس این رستوران در سال 1786 صورت گرفته است و 3 سالن اصلی غذاخوری را در آن خواهید دید که کاشی کاری شده اند و دارای نقاشی هایی با رنگ روغن و مشتریانی خوشحال تصویر شده روی دیوار می باشند. انواع غذاهای اسپانیایی خوشمزه را با قیمت مناسب در این رستوران خریداری خواهید کرد. انواع غذاهای دریایی پیکا پیکا و کیک را می توان سفارش داد. از طریق متروی لی سئو خود را به رستوران برسانید و از قبل اقدام به رزرو میز کنید.

[caption id="attachment_1153" align="aligncenter" width="800"]کن کویرتس از بهترین رستوران های بارسلونا کن کویرتس از بهترین رستوران های بارسلونا[/caption]

کایکو از بهترین رستوران های بارسلونا

یکی از بهترین رستوران های بارسلونا که پیشنهاد می شود حتما به آن سر بزنید کایکو است که منوی آن با کیفیت است و با توجه به بازار تغییر پیدا می کند. در بخشی از غذاهای این رستوران گیاهانی که در باغچه شخصی آن کاشته شده اند استفاده می شود و برخی میزهای آن تراس دارند که به ساحل مشرف هستند. در این رستوران نیز کردیت کارت پذیرفته می شود و انواع غذاهای اسپانیا را می توانید سفارش دهید. توصیه می شود از قبل اقدام به رزرو میز کنید تا آن میزهایی که مشرف به ساحل هستند را دریافت کنید و از چشم انداز زیبای آن لذت ببرید.

تاپاس ۲۴ | 24 از بهترین رستوران های بارسلونا

اگر چه این رستوران بر اساس بارهای تاپاس قدیمی است اما کوفته برنجی که همراه با گوشت است، در کنار سالاد روسی نیز سرو می کنند. امکان رزرو در این رستوران وجود ندارد از این رو بهتر است ساعت هایی که مراجعه کننده کمی دارد برای رفتن به رستوران انتخاب کنید. کردیت کارت در این رستوران پذیرفته می شود و از طریق متروی پاسیج د گراسیا خود را به آنجا می توانید برسانید. انواع غذاهای اسپانیایی در این رستوران سرو می شود که بسیار لذیذ هستند.

[caption id="attachment_1154" align="aligncenter" width="800"]تاپاس ۲۴ | 24 از بهترین رستوران های بارسلونا تاپاس ۲۴ | 24 از بهترین رستوران های بارسلونا[/caption]

کوئیمت ای کوئیمت از بهترین رستوران های بارسلونا

یکی از بهترین رستوران های بارسلونا که طرفداران بسیاری دارد همین رستوران می باشد که بهترین غذای آن مونتا دیتوس و ماهی آزاد خام با پنیر می باشد و البته غذاهای لذیذ دیگری نیز در این رستوران قابل سفارش می باشد. از طریق متروی پارالل خود را به این رستوران می توانید برسانید و کردیت کارت نیز پذیرفته می شود. انواع غذاهای اسپانیایی را در این رستوران محبوب می توان سفارش داد و از طعم های بی نظیر آن لذت برد.

رستوران الکیمیا از بهترین رستوران ها بارسلونا

یکی از رستوران های محبوب بارسلونا الکیمیا است که بهترین آشپز دنیا آن را اداره می کند که افتتاح آن در سال 2002 توسط همسرش صورت گرفت. انواع غذاهای اسپانیایی، اروپایی و مدیترانه ای را در این رستوران می توانید سفارش دهید و غذاهای مخصوص گیاهخواران نیز در آن سرو می شود. برای وعده های ناهار و شام به این رستوران زیبا می توانید مراجعه کنید. از جمله مزیت های این رستوران فضایی تمیز، کیفیتی بالا، کارمندانی مودب است و از طریق مترو خود را به آنجا می توانید برسانید. پرداخت هزینه در این رستوران تنها توسط کارت های اعتباری انجام می شود و قرارهای کاری خود را در آن می توانید برپا کنید.

حواس پنجگانه از بهترین رستوران های بارسلونا

یکی از بهترین رستوران های بارسلونا که توانسته است جایزه هایی را از آن خود کند حواس پنجگانه می باشد. منوی ثابتی در این رستوران وجود دارد و دارای 2 قسمت 6 پرس و 4 پرس است که در آنها غذاهای اسپانیایی، اروپایی و مدیترانه ای را سرو خواهید کرد. فضای بسیار شیک، کارمندانی مودب و تنوع غذاها از جمله ویژگی های این رستوران است. صرف ناهار و شام در این رستوران بسیار عالی خواهد بود و تجربه غذاهایی محلی، قرارهای رمانتیک و موقعیت هایی خاص را کسب خواهید کرد. با رفتن به بهترین رستوران های بارسلونا سفری به یادماندنی خواهید داشت.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱