بهترین هتل های بارسلونا

تعداد هتل های بارسلونا زیاد است. هتل های بارسلونا با امکانات متنوع بهترین و بیاد ماندنی ترین اقامت را برای شما به همراه می آورد. خصوصیات و امکانات چند مورد از مشهورترین و بهترین هتل های بارسلونا در اینجا به صورت مجزا مورد بررسی قرار می گیرد تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه هتل های 5 ستاره بارسلونا را به شما معرفی می کنیم.

شهر بارسلونا پایتخت کشور اسپانیا و یکی از شهرهای زیبای این کشور است. این شهر بندری در کنار سواحل دریای مدیترانه قرار گرفته است و آب و هوای مدیترانه ای دارد. برای اقامت در بارسلونا، یکی از روش ها، اقامت در هتل های بارسلونا است. این شهر زیبا، هتل های لوکس و مجللی دارد و شما با اقامت در هتل های بارسلونا می توانید سفری بیاد ماندنی و خاطره انگیز داشته باشید. در ادامه ما سعی داریم که بهترین هتل های بارسلونا را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

محل اقامت در بارسلونا

در یک سفر تفریحی، محل اقامت به سلیقه و میزان سرمایه شما در طول سفر بستگی دارد. برخی از طبیعت دوستان، در سفر ترجیح می دهند که در قلب طبیعت اقامت کنند و از جاذبه های طبیعی لذت ببرند. این افراد بیشتر کوهنوردان و طبیعت گردان هستند. برخی دیگر نیز به دنبال اقامت هایی خاطره انگیز و رویایی در هتل های لوکس هستند و امکانات هتل برای آنها بسیار اهمیت دارد و بعضی افراد به دنبال ارزان ترین هتل ها و هاستل ها هستند. وابسته به شرایط و سلیقه، شما می توانید یکی از راه های اقامت در بارسلونا را در طول سفر خود انتخاب کنید. بهترین هتل های بارسلونا تمامی امکانات لازم برای اقامت شما و خانواده شما را دارند و شما علاوه بر اقامت، می توانید از امکانات این هتل ها بهره ببرید و لحظات خوشی را تجربه کنید.

هتل مجستیک بارسلونا جی ال

[caption id="attachment_1134" align="aligncenter" width="800"]هتل مجستیک بارسلونا جی ال هتل مجستیک بارسلونا جی ال[/caption]

این هتل لوکس و 5 ستاره در مرکز شهر بارسلون قرار دارد و یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های بارسلونا است. هتل مجستیک با امکانات بسیاری که دارد از گردشگران این شهر نهایت مهمان نوازی را به عمل می آورد. این هتل 275 اتاق مبله و لوکس، یک استخر روباز و یک سالن ورزشی بزرگ دارد. همچنین امکان اجاره 24 ساعته خودرو در این هتل وجود دارد. برخی از اتاق های این هتل تراس های بزرگ و مبله دارند و شما می توانید صبحانه و یا شام خود را در این تراس های بزرگ میل کنید.

در طبقه انتهایی این هتل، یک فضای بسیار فوق العاده طراحی شده است که مخصوص لذت بردن مهمانان این هتل است. نوشیدنی های کافی شاپ واقع در این طبقه، بسیار خوش طعم هستند و شما می توانید لحظات خوشی را تجربه کنید. علاوه بر این، در این طبقه استخر بزرگی وجود دارد که در زمان های خاصی می توان از آن استفاده کرد.

از جمله امکانات برجسته این هتل عبارتند از پارکینگ مجهز، اینترنت بی‌سیم و امکانات ورزشی از قبیل استخر، اسپا، استخر روباز، سونا بخار، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، سولاریوم و امکانات تفریحی دیگر همچون بار و تراس. دیگر امکانات این هتل رستوران، میز صبحانه، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه و سیستم گرمایشی و سرمایشی و اجاره خودرو است. همچنین کارمندان این هتل چند زبانه هستند و به زبان های ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی و آلمانی صحبت می کنند. امکاناتی که در بالا ذکر شدند، اکثرا برای هتل های 5 ستاره شهر بارسلون یکسان می باشند.

هتل آرتس بارسلونا

این هتل یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های بارسلونا است که در کاتالونیا قرار گرفته است. این منطقه با طبیعت زیبا، به طراحی مدرن و ماهرانه این هتل جلوه بسیاری داده است. در هر کجای این هتل که باشید، منظره ای زیبا را مشاهده خواهید کرد، در یک سمت از هتل نمای دریای مدیترانه را دارید و در سمت دیگر می توانید طبیعت بی نظیر کاتالونیا را مشاهده کنید. هتل آرتس یکی از هتل های بارسلونا است که دارای محوطه ای بزرگ برای تفرج و تفریح است. از امکانات این هتل، استخر روباز و مکان هایی برای آفتاب گرفتن است. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و مدرن هستند و پنجره های بزرگی دارند که به سمت دریا باز می شوند. امکانات هتل های 5 ستاره همگی در این هتل یافت می شود و این هتل یکی از هتل های 5 ستاره بارسلونا است.

هتل سوفیا

هتل سوفیا یکی از زیباترین هتل های بارسلونا می باشد و همه چیز در این هتل هیجان انگیز است. معماری این هتل بسیار منحصر به فرد و فوق العاده است. پذیرش هتل 24 ساعته می باشد و کارکنان آن چند زبانه هستند. طراحی سفید و خاکستری اتاق های هتل بسیار دلنواز است و به شما آرامش می دهد. تمامی این اتاق ها به تجهیزات پیشرفته تکنولوژی مجهز هستند. یکی از بهترین ویژگی های این هتل، سالن اسپای زیبای آن است که خدمات ماساژ درمانی را ارائه می دهد. اگر این هتل را رزرو کرده اید، حتما سالن اسپای آن را امتحان کنید.

[caption id="attachment_1137" align="aligncenter" width="800"]هتل سوفیا هتل سوفیا[/caption]

هتل آلما بارسلونا جی ال

این هتل که یک ساختمان قدیمی با قدمت 200 ساله است، یکی از هتل های بارسلونا است که شهرت فراوانی دارد. شاید به نظر برسد که این هتل با این قدمت یکی از هتل های قدیمی این شهر باشد، اما اشتباه می کنید این هتل 5 ستاره امکانات بی نظیری دارد و شما را شگفت زده می کند. امکانات این هتل دست کمی از امکانات دیگر از بهترین هتل های بارسلونا ندارد. باغ هتل آلما بارسلونا فضای بسیار دلنشینی برای صرف شام یا یک نوشیدنی دارد. نوشیدنی های این هتل بسیار خوش طعم هستند. شما می توانید از خدمات ماساژ و سالن اسپای این هتل نیز استفاده کنید. آلما بارسلونا همچون سایر هتل های بارسلونا امکانات کاملی را به مشتریان خود عرضه می کند.

[caption id="attachment_1138" align="aligncenter" width="800"]هتل آلما بارسلونا جی ال هتل آلما بارسلونا جی ال[/caption]

هتل باگواس

هتل باگواس یکی از بهترین هتل های بارسلونا است که در قسمت فرهنگی شهر قرار گرفته است. این هتل در مرکز شهر و در کنار بازارها و کافی شاپ های شهر بارسلونا قرار دارد و برای افرادی که به دنبال خرید هستند و از فضای شلوغ لذت می برند، بسیار مناسب است.

هتل باگواس طراحی بسیار ساده و شیک دارد، اتاق های هتل باگواس نمای شهر را به عنوان چشم انداز دارند و امکانات اتاق ها بسیار کامل است. برخی از اتاق های هتل باگواس بسیار بزرگ هستند و امکانات کاملی دارند. رستوران این هتل با نمایی فوق العاده غذاهای کاملی را سرو می کند، علاوه بر این غذای رژیمی مخصوص نیز در این رستوران موجود است.

[caption id="attachment_1139" align="aligncenter" width="800"]هتل باگواس هتل باگواس[/caption]

هتل سراس

این هتل بسیار لوکس و مجلل یکی از هتل های بارسلونا است که فضای دلنشین و دوستانه ای را برای مشتریان خود فراهم می کند. طراحی این هتل بسیار مدرن است و اتاق های هتل مناظری به سمت بندر دارند. معماری هتل سراس بسیار ساده و شیک است. همچنین در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی سرو می شود. این هتل 5 ستاره دارای 30 اتاق است و فاصله آن تا موزه پیکاسو 10 دقیقه است و با خودرو 15 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

[caption id="attachment_1140" align="aligncenter" width="800"]هتل سراس هتل سراس[/caption]

درباره شرکت ما

شما از طریق مشاوران ما می توانید آپارتمان ها و هتل های بارسلونای اسپانیا را جستجو کنید و بر اساس ویژگی ها و قیمت هتل مناسب را انتخاب کنید. این امر در خانه و تنها با زدن چند دکمه به همراه اطلاعات کارت بانکی میسر است و شما می توانید به راحتی بلیط هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. همچنین شما می توانید بهترین هتل های بارسلونا را با قیمت ارزان در سایت ما پیدا کنید. ما انواع هتل های بارسلونا را به شما معرفی می کنیم. در سایت ما امکان رزرو هتل های 5 ستاره و حتی هاستل های ارزان قیمت نیز وجود دارد. تنها کافی است زمان ورود و خروج خود را وارد کنید تا هتل های مختلف شهر بارسلونا را برای شما جستجو کنیم. علاوه بر این در هر جستجو امکان مشاهده عکس ها و امکانات هتل های بارسلونا نیز وجود دارد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱