رستوران های بارسلونا

از بهترین تجربه هاى سفر به بارسلونا مى توان به غذا خوردن در رستوران های بارسلونا اشاره کرد سالانه گردشگران زیادى به بارسلونا سفر می کنند و در بارسلون اسپانیا تجربه هاى زیادى را کسب مى کنند. رستوران های بارسلونا از تنوع غذایى بسیارى برخوردار هستند. این رستوران ها غذا هاى محلى و اصیل اسپانیایى سرو می کنند و شهرت جهانى دارند. طعم و عطر این غذا ها منحصر به فرد و خاص مى باشد. در بیشتر رستوران های بارسلونا غذاهاى دریایى فوق العاده اى سرو مى شود که به دست آشپز های قهار و حرفه ای پخته شده اند و براى کسانى که به غذاهاى دریایى علاقه دارند بسیار مناسب هستند در رستوران ها علاوه بر غذا خوری، بهترین محل براى استراحت و گذراندن اوقات فراغت مى باشند و افراد مى توانند طعم غذاهاى جدید و متنوع مانند ساردین، اختاپوس، صدف، شاه میگو و انواع ماهى ها را بچشند.

کن سوله از زیبا ترین رستوران های بارسلونا

کن سوله یکى از زیبا ترین رستوران های بارسلونا در اسپانیا به حساب مى آید که شامل دو طبقه است در طبقه پایین می توانید در هنگام غذا خوردن، چگونگى پخت غذا ها را تماشا کنید اما در طبقه دوم فضاى دنج تر و آرام ترى برقرار است. در این رستوان می توانید دو نمونه از بهترین غذاهاى دریایى و مدیترانه اى به نام پائیا و غذاى بسیار خوش طعم که به اسم قاشق مادربزرگ معروف است را بچشید. کارکنان این رستوران بسیار مسئولیت پذیر و مهربان هستند. قیمت غذاهاى رستوران کن سوله بارسلونا مناسب است و تنها با کارت هاى اعتبارى می توانید هزینه غذاى خود را پرداخت کنید. بسیارى از مردم براى کنار هم بودن و یا ملاقات کارى این رستوران را انتخاب مى کنند. ساعت کارى این رستوران هر روز هفته به جز دوشنبه ها از ساعت 1 بعد از ظهر تا 11 شب مى باشد.

[caption id="attachment_1110" align="aligncenter" width="800"]کن سوله از زیبا ترین رستوران های بارسلونا کن سوله از زیبا ترین رستوران های بارسلونا[/caption]

رستوران حواس پنج گانه یکى از بهترین رستوران های بارسلونا

یکى دیگر از رستوران های بارسلونا رستوران حواس پنج گانه است که بسیار مشهور است و به دلیل کیفیت غذا ها جوایز زیادى گرفته است. فضا این رستوران بسیار مدرن و شیک مى باشد و داراى کارکنان مجرب و مودبى مى باشد. به صورت دائم میز ها چک مى شوند و سروىس دهى فوق العاده اى دارد. رستوران حواس پنج گانه بارسلونا براى ملاقات هاى بسیار خاص و رمانتیک و یا جلسات کارى بسیار مهم فضاى مناسبى دارد. این رستوران داراى غذا هاى اسپانیایى و اروپایى و مدیترانه اى خوش طعمى است. کسانى که به رستوران حواس پنج گانه بارسلونا رفتند از غذاهاى محلى اسپانیایى این رستوران بسیار تعریف و تمجید می کنند. این رستوران در همه روز هاى هفته به جز یکشنبه ها و دوشنبه ها آماده سرویس دهى مى باشد.

[caption id="attachment_1111" align="aligncenter" width="800"]رستوران حواس پنج گانه یکى از بهترین رستوران های بارسلونا رستوران حواس پنج گانه یکى از بهترین رستوران های بارسلونا[/caption]

کافه رستوران چهار گربه یکى از جذاب ترین رستوران های بارسلونا

کافه رستوران چهار گربه یکى از جذاب ترین رستوران های بارسلونا محسوب مى شود این کافه رستوران به دلیل زیبایى منحصر به فرد و دنج بودن پاتوق بسیارى از شاعران و هنرمنران مانند پیکاسو بوده است. این رستوران بسیار معروف و زبانزد تمام مردم بارسلونا مى باشد. در این رستوران غذاهاى مدیترانه اى و اسپانیایى بسیار خوش طعم و لذیذ سرو مى شود همچنین رستوران چهار گربه بارسلونا غذاهایى مختص گیاهخواران دارد و قیمت غذاهاى این کافه رستوران بسیار مناسب است افراد براى هر سه وعده غذایى مى توانند به این رستوران زیبا مراجعه کنند. سرویس دهى این رستوران به طور قابل توجهى منظم و سازمان یافته است. افراد در تمامى روزهاى هفته مى توانند از از این رستوران استفاده کنند.

[caption id="attachment_1112" align="aligncenter" width="800"]کافه رستوران چهار گربه یکى از جذاب ترین رستوران های بارسلونا کافه رستوران چهار گربه یکى از جذاب ترین رستوران های بارسلونا[/caption]

رستوران ست پورس یکى از مجلل ترین رستوران های بارسلونا

رستوران ست پورس یکى از اشرافى ترین رستوران های بارسلونا می باشد و تمامى غذاهاى دریایى به صورت متنوع و خاصى در این رستوران سرو مى شود. رستوران ست پورس بارسلونای کشور اسپانیا در سال 1836 میلادى افتتاح شده است و از آن زمان تا الان شهرت بسیار زیادى کسب کرده است. کارکنان این رستوران بسیار مسئولیت پذیر و با تجربه هستند و این رستوران آشپز هاى عالى و مجربى دارد. رستوران ست پورس بارسلونا تعداد زیادى مشترى هاى ثابت و دائمى نیز دارد. در تمام روزهاى هفته این رستوران آماده سرویس دهى مى باشند.

رستوران الکیمیا بارسلونا یکى از زیبا ترین رستوران های بارسلونا

یکى دیگر از رستوران های بارسلونا رستوران الکیمیا مى باشد که در بارسلونا بسیار محبوب است. یکى از بهترین آشپز هاى جهان به کمک همسرش این رستوران را در سال 2002 افتتاح کرد. رستوران الکیمیا بارسلونا با رنگ هایی گرم و دلنشینى دکور و دیزاین شده است. این رستوران بسیار تمیز است و از کیفیت بالایى برخوردار است. کارکنان این رستوران رفتار بسیار خوبى با مشتریان دارند. در این رستوران غذاهاى اسپانیایى و اروپایى و مدیترانه اى سرو مى شود که طعمى لذیذ و عالى دارند قیمت غذاهاى این رستوران با توجه به کیفیت عالى که دارند بسیار مناسب است و پرداخت به وسیله کارت اعتبارى صورت پذیر است.

[caption id="attachment_1114" align="aligncenter" width="800"]رستوران الکیمیا بارسلونا یکى از زیبا ترین رستوران های بارسلونا رستوران الکیمیا بارسلونا یکى از زیبا ترین رستوران های بارسلونا[/caption]

رستوران کن کولیرتس یکى از بهترین هاى بارسلونا

رستوران کن کولیرتس یکى از مشهورترین رستوران های بارسلونا مى باشد و در سال 1786 افتتاح شد. این رستوران به دلیل قدمت طولانى و کیفیت غذاها و سرویس دهى عالى و شهرتى که دارد نامش در کتاب گینس ثبت شده است. این رستوران داراى سه بخش بزرگ است سالن های رستوران بسیار پر نور و پاکیزه هستند و بر روى دیوار ها نقاشى هاى قدیمى جذاب و تابلو هاى خیره کننده دیده مى شود کاشى کارى هاى این رستوران بسیار چشمگیر مى باشد زیرا نقش و نگار های زیبایی بر روی کاشی کاری ها مشاهده می شود. قیمت غذاهای این رستوران به نسبت بقیه رستوران های بارسلونا با توجه به کیفیت بالاى غذاها بسیار مناسب است.

رستوران ال مرکادر داگزمپل یکى از محبوب ترین غذاهاى بارسلونا

رستوران ال مرکادر داگزمپل یکى دیگر از بهترین رستوران های بارسلونا مى باشد که در خیابان میرورکا بارسلونا در ساختمانی شیک قرار گرفته شده است در این رستوران مى توانید بهترین غذاهاى کاتالونى را میل کنید این غذاهاى کاتالونى از مواد اولیه طبیعى و با کیفیت تهیه مى شوند براى پخت غذاها از محصولات غذایى مزرعه هاى اطراف رستوران استفاده مى شود. این رستوران بهترین غذاهاى محلى را با کمک کارکنان زحمت کش و مسئولیت پذیر در اختیار مشتریان خود قرار مى دهد. اگر به دنبال رستورانى با کیفیت و قیمت به نسبت ارزان هستید رستوران ال مرکادر داگزمپل بارسلونا را به شما پیشنهاد می کنیم.

[caption id="attachment_1116" align="aligncenter" width="800"]رستوران ال مرکادر داگزمپل یکى از محبوب ترین غذاهاى بارسلونا رستوران ال مرکادر داگزمپل یکى از محبوب ترین غذاهاى بارسلونا[/caption]

ال آترین یکى از بهترین رستوران های بارسلونا

یکى دیگر از رستوران های بارسلونا که شهرت عجیبى دارد رستوران ال آترین در بهترین نقطه ى بارسلونا قرار دارد و بهترین مکان براى گذراندن وقت مى باشد. رو نماى رستوران سنگى است و مشتریان مى توانند از سایه بان هاى رستوران استفاده کرده و غذاى خود را نوش جان کنند. این رستوران انواع غذاهاى اسپانیایى، تایلندى و هندى را سرو می کند، از نظر مشتریان بهترین غذاى رستوران ال آترین صدف و سیب زمینى سرخ کرده مى باشد. براى این رستوران رزرو جا ضرورى نمى باشد.

[caption id="attachment_1117" align="aligncenter" width="800"]ال آترین یکى از بهترین رستوران های بارسلونا ال آترین یکى از بهترین رستوران های بارسلونا[/caption]

سینک سنتیتس یکى از محبوب ترین رستوران های بارسلونا

یکى دیگر از مشهور ترین رستوران های بارسلونا رستوران سینک سنتیتس مى باشد که به تازگى منوى ثابتى از غذاهاى اسپانیای سرو مى کند و به دلیل متقاضى زیاد، براى میل کردن غذا در رستوران باید از قبل رزرو جا رزرو کنید. این رستوران کارکنان بسیار خوش رفتارى دارد و همه به موقع به مشترى ها رسیدگى می کنند یکى از مزیت هاى این رستوران این است که غذاى سفارش داده شده به سرعت آماده مى شود و در اختیار مشترى قرار می گیرد. این رستوران همه روزه به جز یکشنبه ها و دوشنبه ها آماده خدمت رسانى مى باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱