هتل های بارسلونا

به طور حتم شناخت هتل های بارسلونا در هنگام سفر به این شهر زیبا می تواند از جمله نکات مفیدی باشد که به مسافران جهت پیدا کردن اقامت گاهی مناسب و مورد نظرشان کمک شایانی بکند. در این مقاله تعدادی از هتل های بارسلونا در کشور اسپانیا را برای شما شرح دهیم.

هتل نری یکی از پر جنب و جوش ترین هتل های بارسلونا

انتخاب اقامتگاهی مناسب به طور حتم یکی از مواردی است که می‌تواند در سفر به کشورها و شهرهای خارجی بسیار حائز اهمیت باشد. در این بین می توانید با رزرو اتاق در هتل نری که یکی از خاص ترین هتل های بارسلونا به شمار می رود و موقعیت خاصی در مرکز تاریخی این شهر دارد، اوقات بسیار خوشی را در بارسلونا سپری کنید. هتل نری در منطقه پر جنب و جوش شهر واقع شده است و توسط تعداد زیادی مغازه، کافه، رستوران و بار احاطه شده است که می توانید برای گذراندن اوقات فراغت خود از این اماکن دیدن کنید. این هتل اتاق هایی بسیار مدرنی دارد که با رنگ‌های شاد و بسیار زیبایی رنگ آمیزی شده و به طور حتم مورد پسند شما واقع خواهد شد. در هتل نری یک رستوران بسیار فوق العاده با غذاهای لذیذ وجود دارد؛ همچنین اتاق جلسه با ظرفیت ۲۰ نفر و تراس فوق‌العاده مجهز به میز و صندلی موجود می باشد. اینترنت رایگان نیز در سراسر هتل در دسترس میهمانان قرار دارد.

[caption id="attachment_1097" align="aligncenter" width="800"]هتل نری یکی از پر جنب و جوش ترین هتل های بارسلونا هتل نری یکی از پر جنب و جوش ترین هتل های بارسلونا[/caption]

هتل گراند سنترال از مجهزترین هتل های بارسلونا

بسیاری از افراد دوست دارند در هنگام سفر، هتلی رزرو داشته باشند که مجهز به تمامی امکانات خدماتی رفاهی باشد تا بتوانند اوقات بسیار خوشی را در سفر سپری کنند. با این حال ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر دوست دارید در هنگام سفر به بارسلونا در کشور اسپانیا در یکی از بهترین هتل های بارسلونا که دارای امکانات خدماتی رفاهی متعددی است اتاق رزرو کنید، می‌توانید هتل گراند سنترال را انتخاب کنید. این هتل جالب، چشم انداز بسیار زیبا از بافت قدیمی شهر داشته و به کلیسای جامع بارسلونا نیز مشرف است. اتاق های بسیار شیک هتل سنترال مجهز به تلویزیون ماهواره ای، حمام دارای وان و جکوزی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت رایگان می باشد. در دریای مدرن هتل گراند سنترال که در بام آن واقع شده است نیز می توانید از نوشیدن لذت برده و به تماشای شهر بارسلونا بنشینید. همچنین دیگر امکانات رفاهی این هتل شامل سالن بدنسازی، خدمات ماساژ، اطلاعات شبانه روزی، اتومبیل و دوچرخه کرایه می باشد.

[caption id="attachment_1098" align="aligncenter" width="800"]هتل گراند سنترال از مجهزترین هتل های بارسلونا هتل گراند سنترال از مجهزترین هتل های بارسلونا[/caption]

اقامت در تاریخی ترین هتل های بارسلونا

یکی دیگر از هتل های بارسلونا هتل نووتل می‌باشد که در مرکز شهر بارسلونا واقع شده است و در یک خیابان در معرض آثار تاریخی و مغازه های مشهور و منحصر به فرد این شهر قرار دارد که مسافران عزیز می توانند به آسانی آثار تاریخی شهر را ببینند. این هتل در سال ۱۹۱۷ ساخته شده است و جزء تاریخی ترین هتل های بارسلونا به شمار می رود. از مهم ترین ویژگی‌های هتل نووتل این است که سقف های تزئینی و لامپ های برنزی و کریستالی ریخته گری خود را از همان سال‌ها حفظ کرده و همچنین کف آن با سنگ مرمر پوشیده شده که اصالت آن را نشان می دهد. با وجود اینکه هتل نووتل یک هتل تاریخی است اما می توانید از اتاق های مدرن آن که دارای خدمات متعددی می‌باشد استفاده کنید.

[caption id="attachment_1100" align="aligncenter" width="800"]اقامت در تاریخی ترین هتل های بارسلونا اقامت در تاریخی ترین هتل های بارسلونا[/caption]

هتل انیو رسیتال از دیگر هتل های بارسلونا

هتل اونیو رسیتال، در قلب شهر بارسلونا واقع شده است که در اواخر قرن نوزدهم ساخته شده و اکنون کاملا بازسازی شده است. طراحی داخلی آن بسیار ظریفانه بوده و رنگ های سیاه و سفید به کار رفته در فضای این هتل موجب شده است که به یکی از محبوب ترین هتل های بارسلونا تبدیل شود. هتل اونیو رسیتال دارای اتاق های بسیار راحت و مجهز به تمامی امکانات مورد نیاز برای اقامت از جمله تلویزیون ال سی دی با کانال های بین المللی، وای فای رایگان، مینی بار، سشوار، سیستم کنترل آب و هوا می باشد. دو اتاق ملاقات نیز در طبقه بالای این هتل قرار دارد که برای قرار های تجاری شما می‌تواند مناسب باشد. همچنین توجه داشته باشید که تعداد زیادی از جاذبه های بارسلونا و کافه ها و رستوران های پرطرفدار این شهر در اطراف هتل اونیو رسیتال واقع شده است.

[caption id="attachment_1101" align="aligncenter" width="800"]هتل انیو رسیتال از دیگر هتل های بارسلونا هتل انیو رسیتال از دیگر هتل های بارسلونا[/caption]

رزرو اتاق در ارزان ترین هتل های بارسلونا

افراد زیادی دوست دارند در هنگام اقامت در اسپانیا و شهر زیبای بارسلونا با رزرو اتاق در ارزان ترین هتل های بارسلونا در هزینه های سفرشان صرفه جویی کنند. با این حال ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که می توانید با رزرو اتاق در هتل یورو پارک که هتلی بسیار شیک و منحصر به فرد بوده و در مرکز شهر قرار دارد این امر را انجام دهید زیرا هتل یورو پارک از جمله هتل های ارزان بارسلونا به شمار می رود که علی‌رغم امکانات متعددی که دارد افراد زیادی جهت صرفه جویی اقتصادی در این هتل اتاق رزرو می کنند. توجه داشته باشید که می توانید صبحانه ای بسیار عالی نیز در این هتل به صورت رایگان صرف کنید.

هتل آتنا یکی از مرکزی ترین هتل های بارسلونا

اقامت در هتل های بارسلونا که در مرکز این شهر واقع شده است به طور حتم می‌تواند این امکان را به میهمانان بدهد که در سریع ترین زمان ممکن از اماکن دیدنی این شهر دیدن و به راحتی مراکز خرید و رستوران های متعددی را مشاهده نمایند. در این بین هتل آتنا یکی از مرکزی ترین هتل های بارسلونا می باشد که در قلب این شهر واقع شده است و جزء هتل های چهار ستاره بارسلونا به شمار می رود. این هتل دارای ۱۰۵ اتاق بوده که به میهمانان امکان دسترسی بی سیم به اینترنت در سراسر هتل را می دهد. همچنین تلویزیون های صفحه تخت برای سرگرمی میهمانان در اتاق ها تعبیه شده و حمام خصوصی آن مجهز به وان عمیق و لوازم آرایشی مجزا بوده است. مرکز تجاری، ۲۴ ساعت در این هتل وجود داشته که می توانید به آسانی از آن استفاده نمایید و روزنامه های رایگان نیز در لابی هتل آتنا موجود می باشد. همچنین پارکینگ این هتل با پرداخت هزینه نیز در دسترس میهمانان قرار دارد.

[caption id="attachment_1102" align="aligncenter" width="800"]هتل آتنا یکی از مرکزی ترین هتل های بارسلونا هتل آتنا یکی از مرکزی ترین هتل های بارسلونا[/caption]

یکی از بهترین هتل های بارسلونا برای اقامت خانوادگی

با وجود اینکه هتل های بارسلونا بسیار متعدد می باشند به طور حتم لازم است قبل از سفر به این شهر زیبا و دیدنی آن ها را مورد بررسی قرار دهید زیرا نحوه سفر شما و سلیقه شخصی تان می‌تواند در انتخاب هتل های بارسلونا تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال هتل اوسیس یکی از هتل هایی است که برای کسب و کار و مسافرت با خانواده بسیار مناسب می باشد. از این رو اگر قصد سفر به همراه اعضای خانواده تان را دارید می‌توانید در هتل اوسیس اتاق رزرو کنید. این هتل در سال ۱۹۵۶ ساخته شده و موقعیت عالی دارد. همچنین توجه داشته باشید که هتل اوسیس جزء هتل های ارزان بارسلونا به شمار می رود که می توانید با مبالغ کمتری در آن اتاق رزرو کنید.

[caption id="attachment_1103" align="aligncenter" width="800"]یکی از بهترین هتل های بارسلونا برای اقامت خانوادگی یکی از بهترین هتل های بارسلونا برای اقامت خانوادگی[/caption]

هتل اوم یکی از مدرن ترین هتل های بارسلونا

شهر بارسلونا یکی از شهرهای مدرن و بسیار پیشرفته جهان می باشد که به طور حتم دیدن ساختمان های خاص و خارق العاده در این شهر امری بسیار طبیعی می باشد. در این بین هتل اوم یکی از زیباترین هتل های بارسلونا است که با طراحی خلاقانه به یکی از محبوب ترین هتل های بارسلونا تبدیل شده است. معماری خیره کننده در این هتل موجب شده است سالانه افراد زیادی جهت اقامت در این شهر اقدام به رزرو اتاق در هتل اوم کنند. طراحی داخلی این هتل با استفاده از خطوط نورانی در سالن تاریک، فضای منحصر به فردی به وجود آورده که به طور حتم می توانید لحظات بسیار خوشی را در این هتل سپری کنید.

هتل مجستیک یکی از لوکس ترین هتل های بارسلونا

هتل مجستیک هتل بازسازی شده لوکس و پنج ستاره در قلب شهر بارسلونا می باشد که ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیری دارد و اقامت رویایی برای میهمانان خود فراهم کرده است. مهمان داران این هتل به قدری خوشرو هستند که به طور حتم در ابتدای ورود تان به این هتل شما را شگفت زده خواهند کرد. هتل مجستیک دارای اتاق های بسیار زیبا و دل باز بوده و پنجره‌های نورگیر دارد و تمامی اتاق‌های هتل مجستیک مجهز به حمام خصوصی با لوازم بهداشتی، میز کار، تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت بی سیم رایگان و تراسی با چشم انداز فوق العاده می باشد که اقامتی راحت و آرام را برای میهمانان خود فراهم می کند. این موارد در کنار هم موجب شده به یکی از بهترین هتل های بارسلونا تبدیل شود.

[caption id="attachment_1105" align="aligncenter" width="800"]هتل مجستیک یکی از لوکس ترین هتل های بارسلونا هتل مجستیک یکی از لوکس ترین هتل های بارسلونا[/caption]

هتل پالرمو از جمله مشهورترین هتل های بارسلونا

هتل پالرمو یکی دیگر از هتل های بارسلونا می باشد که در مرکز این شهر واقع شده است و میهمانان این هتل دسترسی آسان به بسیاری از بارها، رستوران ها، کلاب های شبانه و اماکن دیدنی دیگر شهر بارسلونا را دارند. هتل پالرمو دارای امکانات خدماتی رفاهی متعددی از جمله پذیرش ۲۴ ساعته، تلویزیون، اینترنت رایگان و .... بوده که این امر موجب شده است به یکی از مشهور ترین هتل های بارسلونا تبدیل شود.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱