جاذبه های دیدنی بارسلونا

بارسلونا شهری زیبا و بسیار پر‌جنب‌جوش است از جمله جاذبه های دیدنی بارسلونا سواحل زیبای مدیترانه، بناهایی با معماری هایی خیره کننده و شگفت انگیز، بارسلونا شهری است که تمام زیبایی های طبیعت را می توان در آن یافت. شهری که دریا ،ساحل و آفتابی درخشنده دارد. بارسلونا از هر جهت شهری اروپایی است و مراکز خرید بارسلونا توجه بسیاری از گردشگران را جلب کرده است و در این مراکز خرید می توانید اجناس با کیفیت از برند های مختلف تهیه کنند وتمام روز خود را در خیابان های زیبا و کافه هایی دنج و جذاب و گل فروشی هایی بسیار فوق العاده بگدرانند. در بارسلونا گردشگران در کوچه و خیابان، نوازنده های موسیقی دوره گرد و نقاش های خیابانی می بینند که همین جاذبه ی دیدنی بارسلونا محسوب می شود. گردشکران همچنین می توانند از دیگر جاذبه های دیدنی بارسلونا مانند موزه ها ، پارک هایی بزرگ و کلیساها دیدن کنند و  از سفر خو لذت کافی ببرند.

کلیسای ساگرادا فامیلیا یکی از مشهور ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا

یکی از جاذبه های دیدنی بارسلونا کلیسای ساگرادا فامیلیا بارسلونا می باشد که در جهان بسیار مدرن و مشهور است. ساگرادا  فامیل در بارسلونا به طور شگفت آوری طراحی شده است که دکور و معماری این کلیسا فقط مختص خود است و در کلیساهای دیگر دیده نمی شود و این یکی از دلایل عجیب بودن کلیسای ساگرادا فامیلا می باشد. گائودی هنرمندی صاحب سبک است و به دلیل سبک عجیب غریبش معروف است. کلیسای ساگرادا  فامیلا یکی از بهترین بناهایی است که گائودی در سال 1884 ساخته شده است اما به دلیل فوت گائودی در سال 1996 نیمه کاره ماند. پیشبینی شده است که ساخت این کلیسای معروف و زیبا در سال 2026 به پایان می رسد.

[caption id="attachment_1074" align="aligncenter" width="800"]کلیسای ساگرادا فامیلیا یکی از مشهور ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا کلیسای ساگرادا فامیلیا یکی از مشهور ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا[/caption]

خیابان لارامبلا یکی از بهترین جاذبه های دیدنی بارسلونا

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی‌بارسلونا در اسپانیا خیابان لارامبلا می باشد. دو طرفاین خیابان درختانی بلند و زیبا دیده می شود که به خیابان نمایی زیباتر بخشیده است خیابان لارامبلا ی بارسلونا بسیار شلوغ و معروف است و ر مرکز شهر قرار دارد. در دو طرف خیابان ساختمان هایی بلند با معماری هایی خیره کننده دیده می شود . خیابان لارامبلا ی بارسلونا حتی در شب ها نیز شلوغ است و نشاط و جنب و جوش مردم که در حال خرید کردن از دکه های سوغاتی هستند را می توان دید . این خیابان به مراکز خرید و مترو و موزه ها بسیار نزدیک است.

خیابان لارامبلا یکی از بهترین جاذبه های دیدنی بارسلونا

 

کاسا میلا یکی از شگفت انگیز ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا

کاسا میلا یکی از شگفت انگیز ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا می باشد که در سال 1905 تا 1910 به دست گائودی معماری و ساخت شده است. کاسا میلای بارسلونا یک شاهکار هنری به حساب می آید که متعلق به خانواده ی سرشنای میلا بوده است . بیرون ساختمان نمایی سنگی دارد و در پشت بام این ساختمان دودکش های عجیبی به صورت اشکال انتزاعی که شباهت زیادی به مجسمه دارند ، به چشم می آید. از کاسا میلای بارسلونا از ساعت 9 صبح تا ساعت 6 عصر می توان بازدید کرد. این ساختمان در تاریکی نیز بسیار عجیب و خارق العاده به چشم می آید. کاسا میلا در خیابان پرونسا  قرار دارد و به متروی دیگونال بسیار نزدیک است.

[caption id="attachment_1076" align="aligncenter" width="800"]کاسا میلا یکی از شگفت انگیز ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا کاسا میلا یکی از شگفت انگیز ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا[/caption]

کاسا باتلو یکی از زیباترین جادبه های دیدنی بارسلونا

کاسا باتلو یکی از زیباترین جادبه های دیدنی بارسلونا محسوب می شود که در سال 1904 به دست آنتونی کائودی ساخته شده است این هنرمند اهل اسپانیا علاقه ی بسیاری به انحنا و خط های موج گونه دارد و در این ساختمان حتی یک خط راست هم به کار نرفته است. تراس های این ساختمان کوچک و شبیه به قسمت بالایی جمجمه ی انسان استو پنجره های ساختمان بسیار با دقت و ضرافت معماری شده اند. داخل خانه بسیار شگفت انگیز و عجیب طراحی و دکور شده است، سقف ها و پله ها شباهت زیادی به ساختار استخوان ها دارند و بسیاری از دانشجویان معماری در کارهای خود از این ساختمان الهام می گیرند. ساعت بازدید از این ساختمان زیبا از 9 صبح تا 9 شب است.

[caption id="attachment_1077" align="aligncenter" width="800"]کاسا باتلو یکی از زیباترین جادبه های دیدنی بارسلونا کاسا باتلو یکی از زیباترین جادبه های دیدنی بارسلونا[/caption]

موزه‌ هنر ملی کاتالونیا یکی از جذاب ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی بارسلونا موزه هنر ملی کاتالونیا می باشد که در پارک مون جوییک واقع شده است و در ردیف بهترین موزه های جهان قرار دارد . این موزه دارای 5 مجموعه ی بسیار بزرگ و معروف است. یکی از قدیمی ترین موزه ها در این وجموعه ، موزه ی رومانسک است که شامل نقاشی هایی است که از کلیساهای رومانسک در قرن های مختلف بر روی چوب کشیده شده است و مجموعه هنر گوتیک شامل مجسمه های سنگی خیره کننده و نقاشی های چوبی یا سنگی در قرن های 13 تا 15 می باشد. ساعت بتزدید از این موزه 10 صبح تا 8 شب است.

[caption id="attachment_1078" align="aligncenter" width="800"]موزه‌ هنر ملی کاتالونیا یکی از جذاب ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا موزه‌ هنر ملی کاتالونیا یکی از جذاب ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا[/caption]

پارک مون‌جوییک یکی از زیبا ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا

پارک مون‌جوییک یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی بارسلونا است اگر به بارسلونا سفر می کنید پیشنهاد می شود حتما از این پارک دیدن کنید. این پارک دارای موزه ها، گالری های هنری، نمایشگاه های جذاب است و بنیاد میرو نیز در این پارک قرار دارد.در فصل تابستان پارک مون جوییک بارسلونا سینمای روبازی را به راه می اندازد که فیلم ها روی دیوار قلعه ای با 300 سال قدمت، نمایش داده می شود. این پارک برای تمامی سنین هیجان انگیز می باشد.

باری گوتیک یکی از قدیمی ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی بارسلونا باری گوتیک می باشد . محله ی گوتیک بارسلونا در مرکز شهر بین خیابان های رامبلا و لایتا واقع شده است . گردشگران می توانند در این محله ساختمان هایی باشکوه و قدیمی را ببینند که قدمت آنها به قرون وسطی یا حتی قبل از آن بر می گردد و در قسمت قدیمی ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا قرار میگیرد، البته در قرن های اخیر برخی از این بناها بازسازی شده اند و تغیرات کوچکی در آنها ایجاد شده است. میدان معروف رویال پلازا از قدیمی ترین و جذاب ترین بنا های این منطقه است که دور این میدان رستوران ها و کافه های بسیاری وجود دارند که گردشگران می توانند اوقات خوشی را در آنها بگذرانند و از انواع غذاهای اسپانیایی لذت کافی ببرند.

[caption id="attachment_1080" align="aligncenter" width="800"]باری گوتیک یکی از قدیمی ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا باری گوتیک یکی از قدیمی ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا[/caption]

پارک گوئل یکی از زیبا ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا

پارک گوئل یکی از عجیب ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا است که روی تپه ی ال کارمل از سال 1900 تا 1914 ساخته شده است. معمار و طراح این پارک هنرمند خبره ی اسپانیای گائودی می باشد. این پارک به کونه ای دکور و تزئین شده که آن را شبیه به موزه کرده است. تمام طراحی ها با ظرافت و دقت انجام شده است. در هر نقطه ی پارک گوئل می توان مجسمه ها و پیکره های خیره کننده و عجیبی دید. از سال 2013 پارک به دو بخش رایگان و غیر رایگان تقسیم شده است ه برای ورود به بخش غیر رایگان باید بلیط تهیه شود.

[caption id="attachment_1081" align="aligncenter" width="800"]پارک گوئل یکی از زیبا ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا پارک گوئل یکی از زیبا ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا[/caption]

ورزشگاه و موزه‌ کمپ نوئو از معروف ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا

ورزشگاه و موزه ی کمپ نوئو هم یکی دیگر از جاذبه های دیدنی بارسلونا محسوب می شود. برای علاقه مندان به فوتبال و به خصوص طرفداران تیم بارسلونا این مکان بسیار جذاب خواهد بود . تیم بارسلونا که در اسپانیا بعد از رئال مادرید یک تیم بزرگ است و برای اسپانیا بسیار پر افتخار بوده است. این ورزشگاه 98 هزار نفری بزرگ ترین ورزشگاه اروپا می باشد و در جهان رتبه ی سیزدهم را به خود اختصاص داده است. علاقه مندان به فوتبال می توانند از موزه ی فوتبال باشگاه بارسلونا نیز دیدن کنند و عکس ها، مدال ها و مدارک این باشگاه بزرگ را از نزدیک ببینند.

[caption id="attachment_1082" align="aligncenter" width="800"]ورزشگاه و موزه‌ کمپ نوئو از معروف ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا ورزشگاه و موزه‌ کمپ نوئو از معروف ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا[/caption]

ساحل بارسلونتا یکی از زیبا ترین جاذبه های دیدنی بارسلونا

ساحل بارسلونتا یکی از بهترین جاذبه های دیدنی بارسلونا به حساب می آید که در بخش آفتابی شهر قرار دارد. در این منطقه ی فوق العاده زیبا می توانید آفتاب بگیرید، شنا کنید، در سواحل شنی قدم بزنید ، موج سواری و قایق سواری کنید رستوران هایی در این منطقه وجود دارند که غذاهای بسیار خوبی دارند اما به نسبت گران قیمت هستند البته در نزدیکی ساحل فروشگاه سوپر مارکتی وجود دارد که نسبت به اجناسش قیمت مناسب تری دارد و عده ی زیادی از آن جا خرید می کنند. بارسلونتا در فصل تابستان شلوغ ترین نقطه ی شهر است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱