سوغات بارسلونا

بارسلونا یکی از بنادر مهم اروپایی است که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. پیدا کردن بهترین سوغات بارسلونا قطعاً یکی از جذاب ترین قسمت های سفر شما خواهد بود. بارسلونا یکی از شهرهای محبوب و معروف اسپانیا است. اگر قصد سفر به باسلونا و تهیه سوغات بارسلونا را دارید این مطلب را دنبال کنید تا با اطلاعات مهمی در این زمینه آشنا شوید. با ما همراه باشید.

آشنایی با سوغات بارسلونا

بارسلون یکی از نام های آشنایی است که این روزها کمتر کسی است که با آن رو به رو نشده باشد. بارسلون در واقع مهم ترین بندر در اسپانیا است که از شهرهای پرجمعیت و جذاب این کشور به شمار می رود. از طرفی این بندر در منطقه اروپا نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به عنوان یکی از مناطق گردشگری مهم به شمار می رود. این شهر در کنار جاذبه های گردشگری فراوان و فرهنگ غنی خود دارای بناهای بسیار معروفی است که توسط معماران به نام ساخته شده اند. همه این عوامل باعث شده بارسلونا به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم در بین توریست ها تبدیل شود.

اگر قصد سفر به بارسلون و بازدید از این شهر را دارید بهتر است قبل از سفر خود با اطلاعات مهمی درباره سوغاتی بارسلونا آشنا شوید. قطعاً در شهرهای بزرگی مانند بارسلون پیدا کردن یک سوغاتی خوب و جذاب اهمیت زیادی دارد. ما در این مقالع به طور جامع در مورد مهم ترین سوغات بارسلونا اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهیم.

تورون

تورون یک نمونه از سوغات بارسلونا است که با نام نوقا هم شناخته می شود بنابراین اگر در سفر به این بندر زیبا به دنبال یک سوغات خوراکی بودید تورون پیشنهاد بسیار خوبی است. نوقا یک شیرینی مغزدار است که در اسپانیا از طرفداران زیادی برخوردار است. از آنجایی که این شیرینی در بارسلون هم به شکل گسترده ای به فروش می رسد می توانید از آن به عنوان سوغات بارسلونا استفاده کنید. این شیرینی محبوب در انواع مختلف نرم و شکننده به فروش می رسد که برای تهیه آن از مغز بادام استفاده می شود. اگر شیرینی نوقا را در فروشگاه های مختلف با طعم های متفاوت تست کردید، تعجب نکنید زیرا با کمی دستکاری کردن طرز پخت آن می توان به طعم های مختلف دست پیدا کرد. در اکثر فروشگاه های شهر بارسلون این شیرینی به صورت بسته بندی ارائه می شود و می تواند به عنوان سوغات بارسلونا استفاده شود.

[caption id="attachment_1036" align="aligncenter" width="800"]تورون تورون[/caption]

آثار سفالی

یک نمونه دیگر از سوغات بارسلونا آثار سفالی است. به طور کلی در اسپانیا ظروف سفالی زیبایی که معمولا دست ساز هستند تولید می شوند که می توانند به عنوان سوغات بارسلونا هم مورد استفاده قرار گیرند. این آثار سفالی معمولا در طرح های سنتی و مدرن طراحی می شوند و یکی از سوغاتی های ماندگار بارسلونا هستند. اگر قصد خرید این ظروف را داشتید حتماً آنها را به خوبی بسته بندی کنید تا در زمان جا به جایی صدمه نبینند.

[caption id="attachment_1037" align="aligncenter" width="800"]آثار سفالی آثار سفالی[/caption]

محصولات فرهنگی و موسیقی

محصولات فرهنگی یکی دیگر از سوغات بارسلونا است. همانطور که می دانید موسیقی اسپانیا در دنیا به شهرت جهانی رسیده است بنابراین اگر در بین دوستان و یا اقوام خود کسی را دارید که به موسیقی علاقه دارد می توانید از ابزارهای موسیقی به عنوان سوغات بارسلونا استفاده کنید. مهم ترین ابزارهای موسیقی شامل فلامنکو، گیتار کلاسیک و ویوالدی هستند که در بین مردم اسپانیا نیز از شهرت زیادی برخوردارند.

لباس های برند

لباس می تواند به عنوان یکی از جذاب ترین سوغاتی ها مورد استفاده قرار گیرد. بارسلون یکی از مراکز خرید محبوب اروپایی است که در هرجای آن می توانید محصولات برند و شیک تهیه کنید. بنابراین اگر در بین نزدیکان خود کسانی را دارید که عاشق لباس های مد و برند بین المللی هستند حتما به فروشگاه های شهر بارسلون سر بزنید و از محصولات مختلف آنها دیدن کنید. Desigual یکی از برندهای مطرح بارسلونا است که در شعبه های مختلفی از شهر بارسلونا می توانید آنها را تهیه کنید. این محصولات یکی از با کیفیت ترین سوغات بارسلونا هستند.

کوکی

یکی دیگر از محصولات خوراکی که می تواند به عنوان سوغات بارسلونا مورد استفاده قرار گیرد کوکی است. این کوکی های خوشمزه را می توانید در اکثر فروشگاه ها و مغازه های بارسلونا تهیه کنید. این سوغات در کنار قیمت مناسبی که دارد دارای بسته بندی بسیار زیبایی است که برای هدیه دادن هم پیشنهاد خوبی به شمار می رود. علاوه بر کوکی در فروشگاه های مختلف شهر می توانید شیرینی های مختلفی که مخصوص اسپانیا هستند را تهیه کنید.

[caption id="attachment_1038" align="aligncenter" width="800"]کوکی کوکی[/caption]

صندل

یکی دیگر از محصولاتی که می تواند به عنوان سوغات بارسلونا مورد استفاده قرار گیرد صندل های espadrilles هستند که توسط مردم والنسیا و کاتالونیا استفاده می شدند. این صندل های سنتی بسیار زیبا هستند و به عنوان قسمتی از فرهنگ مردم به شمار می روند. در گذشته برای تهیه این صندل ها از گیاهانی استفاده می شد که در علفزارهای مدیترانه ای رشد می کردند. این صندل ها را می توانید در شهر بارسلون در مدل های متنوع تهیه کنید و به عنوان یک هدیه مانگار که مخصوصاً در تابستان ها کاربرد زیادی دارد به نزدیکان خود هدیه کنید.

[caption id="attachment_1039" align="aligncenter" width="800"]صندل صندل[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱