بهترین رستوران های مادرید

در مادرید رستوران های مختلفی وجود دارد که گردشگران را با طعم غذاهای خوشمزه و سنتی اسپانیا آشنا می کنند. لیست بهترین رستوران های مادرید آنقدر زیاد است که انتخاب بهترین رستوران در مادرید را برای گردشگران و توریست های این شهر دشوار می کند. بهترین رستوران های مادرید در خیابان های اصلی و فرعی این شهر قرار دارند. تنوع غذاهای این رستوران ها بسیار بالا بوده و همواره دارای مشتریان پروپاقرص هستند. امتحان غذاهای خوشمزه اسپانیایی یکی از لازمه های سفر به اسپانیا می باشد. از شهرهای مهمی که اکثر گردشگران تور اسپانیا به آن سفر می کنند، مادرید است.

مادرید از شهرهای دیدنی در کشور اسپانیا است. این شهر از مقصدهای مهم گردشگران و توریست های سراسر دنیا می باشد. بنابراین رستوران های بسیاری در شهر مادرید وجود دارد. چون غذاهای اسپانیایی از گوشه و کنار جهان تأثیر گرفته اند، بنابراین این غذاها با ذائقه اکثر مردم دنیا جور هستند. بهترین رستوران های مادرید دارای غذاهای باکیفیتی در سطح جهانی هستند و جوایز مختلفی در این زمینه کسب کرده اند. در همه جای شهر مادرید می توان رستوران ها و کافه هایی را دید که به دلیل تنوع می توانند هر سلیقه ای را راضی نگه دارند. در این رستوران ها انواع غذاهای دریایی، غذاهای بین المللی، غذاهای کلاسیک اسپانیایی و انواع مختلف دسر سرو می شود. لازم است بدانید بهترین رستوران های مادرید دارای طراحی زیبا و خیره کننده هستند.

اگر به دنبال نام و آدرس بهترین رستوران مادرید هستید با ما همراه شوید، چرا که در این بخش قصد داریم به معرفی تعدادی از بهترین رستوران های مادرید می پردازیم.

[caption id="attachment_962" align="aligncenter" width="800"]بهترین رستوران های مادرید بهترین رستوران های مادرید[/caption]

رستوران کازا لوسیو

در بین بهترین رستوران های مادرید، نام رستوران کازا لوسیو در صدر می باشد. شهرت این رستوران به حدی زیاد است که اگر از اهالی این شهر سراغ یک رستوران نمونه را بگیرید، کازا لوسیو را به شما معرفی خواهند کرد. در این رستوران علاوه بر سرو غذاهای خوش طعم، ماجراهای تاریخی بسیاری نیز برای گفتن دارد. در منوی این رستوران انواع غذاهای سنتی خوش طعم اسپانیا وجود دارد. تنوع این غذاهای سنتی بسیار بالا بوده و مشتریان به سختی می توانند غذا را انتخاب کنند. استفاده از تنور زغالی برای پخت غذاها و به کار بردن روغن زیتون سبب شده غذاهای رستوران کازا لوسیو بسیار لذیذ و خوش طعم شده و این رستوران از بهترین رستوران های مادرید باشد. افراد معروف زیادی مشتریان این رستوران هستند، لذا غذاهای رستوران در کیفیتی عالی تهیه می شوند. به دلیل شمار زیاد مشتریان برای رفتن به رستوران کازا لوسیو باید از قبل میز رزرو کرد. پیشنهاد می شود در طبقه اول رستوران میز رزرو کنید.

آدرس این رستوران در: Calle Cava Baja, 35, Madrid, Spain می باشد.

[caption id="attachment_963" align="aligncenter" width="800"]رستوران کازا لوسیو رستوران کازا لوسیو[/caption]

رستوران لا بولا تابرنا

در بین بهترین رستوران های مادرید، رستوران لا بولا تابرنا از رستوران های خلوت و آرام این شهر است. این رستوران در یکی از کوچه های فرعی قرار گرفته و برای افرادی مناسب است که به دنبال محلی آرام و خلوت برای سرو غذا هستند. بسیاری از افراد عقیده دارند خورش کوسیدو که از خورش های خوشمزه و محبوب در اسپانیا است، برای اولین بار در این رستوران اختراع شده است. این رستوران باوقار و کلاسیک در قرن نوزدهم توسط یک خانواده تأسیس شده است و هنوز همان خانواده آن را اداره می کنند. بنابراین اصالت آن به خوبی حفظ شده است. زمان سرو غذای کوسیدو در این رستوران فقط برای ناهار می باشد. این غذا به همان شیوه سنتی و در ظرف های مخصوص آن تهیه می شود. هتل هایی که در این ناحیه هستند خوردن غذا در رستوران لا بونا تابرنا را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند. این رستوران دارای فضایی کاملا اسپانیایی با غذاهای سنتی و اصیل اسپانیا است. اگر به اسپانیا سفر می کنید، تجربه غذا خوردن در این رستوران را از دست ندهید.

آدرس این رستوران در Calle Bola, 5, Madrid, Spain می باشد.

[caption id="attachment_964" align="aligncenter" width="800"]رستوران لا بولا تابرنا رستوران لا بولا تابرنا[/caption]

رستوران کازا مانولو از جمله ساده ترین و بهترین رستوران های مادرید

اگر می خواهید در شهر مادرید رستورانی ساده پیدا کنید که محیط آن شبیه خانه های محلی باشد، این رستوران بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در بین بهترین رستوران های مادرید، رستوران کازا مانولو دارای فضای ساده همراه با غذاهای خانگی است. طراحی فضای رستوران به گونه ای است که شبیه خانه های محلی اسپانیا می باشد. سالاد های خلاقانه ای که در این رستوران درست می شوند سبب شده تا این مکان از بهترین رستوران های مادرید باشد. سالاد بادمجان، پنیر بز و گوجه فرنگی از سالاد های معروف مادرید می باشد که در این رستوران درست می شود. طعم خوب سالادهای این رستوران مشتریان را غافلگیر می کند. همچنین کوسیدو، سوپ عدس و خورش های مقوی توسط سرآشپز رستوران به خوبی طبخ شده و سرو می شود.

آدرس این رستوران در: Calle Cava Baja, 35, Madrid, Spain می باشد.

[caption id="attachment_965" align="aligncenter" width="800"]رستوران کازا مانولو از جمله ساده ترین و بهترین رستوران های مادرید رستوران کازا مانولو از جمله ساده ترین و بهترین رستوران های مادرید[/caption]

رستوران DiverXO

این رستوران یکی از بهترین رستوران های مادرید است که دارای سه ستاره میشلن می باشد و تنها رستوران مادرید است که دارای این سه ستاره است. منوی رستوران کاملا خاص و منحصر به فرد بوده و در این رستوران انواع غذاهای آسیایی و ایبریایی طبخ می شود. طراحی غذاهای رستوران مانند یک نقاشی و اثر هنری داخل بشقاب ها قرار می گیرد و شاید همین امر در تبدیل کردن آن به یکی از بهترین رستوران های مادرید بی تأثیر نبوده است. فضای داخلی رستوران به زیبایی تزیین و طراحی شده تا غذا خوردن در این رستوران تجربه ای خاص و فراموش نشدنی باشد.

رستوران DiverXO

ال سوبرینو دی بوتین یکی از بهترین رستوران های مادرید

یکی از بهترین رستوران های مادرید که قدیمی ترین رستوران دنیا می باشد،  نام دارد. این رستوران پس از ۳۰۰ سال همچنان به پخت غذاهای سنتی و خوش طعم ادامه می دهد. به دلیل فضای شاد و پر از انرژی که در این رستوران وجود دارد، این مکان از جاذبه های گردشگری شهر مادرید نیز به شمار می آید. بهترین غذاهای کبابی اسپانیا در این رستوران درست می شوند برای همین به رستوران کبابی مشهور شده است. قسمت های تاریخی زیادی در رستوران وجود دارد که پس از غذا مشتریان می توانند از این بخش های تاریخی دیدن کنند.

آدرس این رستوران در Calle Cuchillos, 17, Madrid, Spain می باشد.

[caption id="attachment_967" align="aligncenter" width="800"]ال سوبرینو دی بوتین یکی از بهترین رستوران های مادرید ال سوبرینو دی بوتین یکی از بهترین رستوران های مادرید[/caption]

رستوران لا بیبلیوتکا در هتل سانتو مورو

در میان بهترین رستوران های مادرید این رستوران به دلیل اینکه در گذشته یک کتابخانه بوده است، از فضایی فرهنگی برخوردار است. ظاهر قدیمی این رستوران دارای قفسه هایی پر از کتاب، شومینه های قدیمی و قاب کاری های چوبی می باشد. بنابراین غذا خوردن در این رستوران تجربه ای خاص و متفاوت برای مشتریان است. این رستوران ظرفیت پذیرش ۲۴ تا ۳۰ نفر را به صورت هم زمان دارد. یک تراس در رستوران قرار دارد که از مهمان ها با انواع نوشیدنی در این تراس برای فصل تابستان پذیرایی می شود. این تراس از چشم انداز زیبایی رو به باغ های محصور سانتو مورو برخوردار است. منوی این رستوران دارای انواع غذاهای اسپانیایی است. این رستوران واقع در تالار قدیمی کاخ بوده و درهای آن به سمت باغ هتل گشوده می شوند. لژ خصوصی رستوران اتاق ملاقات سانتو مورو است که به هتل اضافه شده است.

[caption id="attachment_968" align="aligncenter" width="780"]رستوران لا بیبلیوتکا در هتل سانتو مورو رستوران لا بیبلیوتکا در هتل سانتو مورو[/caption]

رستوران ویریدیانا

یکی دیگر از بهترین رستوران های مادرید، رستوران ویریدیانا است. نام این رستوران برگرفته از فیلم معروف لوئیس بونوئل از فیلم های مشهور در اسپانیا می باشد. مالک رستوران همان سرآشپز رستوران به نام آبراهام گارسیا است. در این رستوران انواع غذاهای کلاسیک اسپانیایی سرو می شود. از ویژگی های خوب این رستوران وجود انواع روغن زیتون است که مشتریان می توانند برای خود خریداری کنند. روغن زیتون از جمله خوراک های خوش طعمی است که در رستوران ویریدیانا که یکی از بهترین رستوران های مادرید به شمار می رود؛ می توان مزه کرد. مانند دیگر نوشیدنی ها انواع روغن زیتون در این رستوران وجود دارد که برای خرید می توانید امتحان کنید. طعم، مزه و بوی روغن های موجود در رستوران با هم فرق دارند.

[caption id="attachment_969" align="aligncenter" width="800"]رستوران ویریدیانا رستوران ویریدیانا[/caption]

رستوران کابرِیرا

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین رستوران های مادرید هستید، رستوران کابریرا در بین بهترین رستوران های مادرید قرار دارد که می توانید با غذا خوردن در این رستوران تجربه ای فراموش نشدنی را کسب کنید. منوی رستوران دارای تنوع بالایی بوده و غذاهای وسوسه انگیز زیادی در رستوران سرو می شود. از ویژگی های این رستوران این است که پیش خدمت های آن توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی را به خوبی دارند. همچنین این رستوران دارای شعبه دیگری نیز است که در صورت نداشتن میز خالی می توان به شعبه خیابان ولارده  13مراجعه کرد. از بهترین رستوران های مادرید که تاپاس های خوشمزه و متنوع اسپانیایی درست می کند، رستوران کابریرا می باشد. تاپاس های اسپانیایی دارای انواع مختلفی هستند و در این رستوران حدود  13 نمونه تاپاس خوش طعم پخته و سرو می شود. کیفیت و طعم این تاپاس ها آن قدر خوب است که می توان آن را جایگزین شام و ناهار کرد.

آدرس این رستوران در : Calle Ruíz 2, Plaza Dos de Mayo, Madrid, Spain می باشد.