هتل های مادرید

آشنایی با هتل های مادرید اسپانیا می‌تواند برای توریست هایی که قصد سفر به این شهر را دارند بسیار مفید باشد، اگر شما نیز جزو افرادی هستید که قصد سفر به شهر مادرید را دارید می توانید با مطالعه این مطلب اطلاعات کاملی در زمینه هتل های مادرید به دست بیاورید تا با اطلاعات کاملی در شهر مادرید اقامت کنید. آشنایی با هتل های مادرید دارای مزیت های بسیار زیادی برای شما می باشد، به عنوان مثال می ‌توانید با آشنایی با هتل های مادرید بر اساس سلیقه خود بهترین هتل را برای اقامت در این شهر انتخاب کنید. در ادامه مطلب 12 مورد از معروفترین هتل های مادرید را برای شما آورده تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

هتل شس ارپرتو

این هتل یکی از معروفترین هتل های مادرید است که دارای ۸۰ اتاق می باشد، این هتل دارای امکانات بسیار زیادی می باشد که باعث شده است در شهر مادرید بسیار معروف شود. از جمله امکاناتی که در این هتل در اختیار شما وجود دارد می توان به یک صرافی در هتل اشاره کرد که می توانید پول‌های خود را تبدیل کنید. اگر به کتاب و کتاب خواندن علاقه دارید می‌توانید به کتابخانه این هتل مراجعه کنید، از جمله مهمترین ویژگی های این هتل این است که در صورتی که درخواست کنید می‌توانید از خدمات ترانسفر فرودگاه استفاده کنید. رستورانی که در این هتل قرار دارد یکی از بهترین رستوران های شهر مادرید است و غذاهای فوق العاده خوشمزه ای را سرد میکند که بعد از یک روز گردش در شهر مادرید می توانید برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنید. تمامی این امکانات باعث شدند که هتل شس ارپرتو تبدیل به یکی از بهترین هتل های مادرید شود.

[caption id="attachment_912" align="aligncenter" width="800"]هتل های مادرید هتل های مادرید[/caption]

هتل ملیا کاستیلا

کارکنان فوق العاده این هتل دارای اخلاق بسیار خوبی می باشند که باعث شده است این هتل در بین بهترین هتل های مادرید قرار بگیرد. امکانات فوق العاده ای که در این وجود قرار دارد باعث شده است که این هتل جز محبوب ترین هتل های مادرید باشد. امکانات این هتل شامل یک استخر روباز فوق العاده بزرگ، شیشه های دوجداره درون اتاق ها که باعث می‌شوند استراحت راحتی را در این اتاق ها داشته باشید، یک صرافی برای تبدیل کردن پول‌ های شما،  یک آرایشگاه بسیار مجهز برای انجام کارهای آرایشی و بهداشتی اشاره کرد. اگر برای جلسات کاری به شهر مادرید سفر کرده اید این هتل می تواند در میان هتل های مادرید بهترین گزینه برای شما باشد چرا که دارای یک اتاق جلسه کاملا مجهز می باشد که می توانید جلسات کاری خود را در آن برگزار کنید. با داشتن ۹۱۵ اتاق هتل ملیا کاستیلا جز بزرگترین هتل های مادرید به شمار می‌آید.

[caption id="attachment_913" align="aligncenter" width="800"]هتل ملیا کاستیلا هتل ملیا کاستیلا[/caption]

هتل اکو آلکال سوئیتز

یک هتل ۴ ستاره فوق العاده زیبا که می توانید اقامتی راحت را در آن داشته باشید، این هتل دارای سوئیت هایی است که به مهمانان خود اجازه می دهد تا به صورتی کاملاً شخصی و خانوادگی در یک محیط دلپذیر اقامت کنند. از جمله امکانات رفاهی که در این هتل در اختیار شما قرار می‌گیرد می‌توان به مواردی از قبیل یک استخر روباز، سولاریوم، رستورانی بسیار مدرن و ... اشاره کرد. این هتل در میان سایر هتل های مادرید دارای اتاق‌های کمتری می باشد، این هتل ۳۲ اتاق دارد اما اتاق های این هتل بسیار بزرگ هستند و بیشتر برای اقامت به صورت خانوادگی طراحی شده اند. یکی از مهمترین ویژگی‌های این هتل که آن را جزو بهترین هتل های مادرید قرار داده است این است که یک برنامه گردش فوق العاده به شما ارائه می دهد تا بتوانید طبق این برنامه از بیشتر جاذبه های گردشگری شهر مادرید دیدن کنید.

[caption id="attachment_914" align="aligncenter" width="800"]هتل اکو آلکال سوئیتز هتل اکو آلکال سوئیتز[/caption]

هتل آکسر باراجاس از لوکس ترین هتل های مادرید

این هتل خدمات فوق العاده ای را به مسافران خود ارائه می دهد، اتاق های این هتل فوق العاده زیبا هستند و به صورت روزانه نظافت می شوند. از جمله امکاناتی که در این هتل وجود دارد که آن را در میان لوکس ترین هتل های مادرید قرار داده است یک اتاق ماساژ، سونا و جکوزی است. از دیگر امکانات معمول این هتل می توان به خدمات نگهداری اطفال و یک مرکز بازی های کامپیوتری برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد. این هتل دارای ۲۱۷ اتاق می باشد که در هر یک از این اتاق ها امکانات بسیار زیادی برای شما فراهم شده است. اتاق جلساتی که در هتل موجود است می‌تواند محلی مناسب برای برگزاری جلسات کاری باشد همچنین مهمانان میتوانند با پرداخت هزینه از این هتل اتومبیل کرایه کنند و در شهر به گشت و گذار بپردازند.

[caption id="attachment_915" align="aligncenter" width="800"]هتل آکسر باراجاس از لوکس ترین هتل های مادرید هتل آکسر باراجاس از لوکس ترین هتل های مادرید[/caption]

هتل دی لاس لتراس

موقعیت جغرافیایی فوق العاده این هتل باعث شده است که در میان سایر هتل های مادرید از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد. با اقامت در این هتل می توانید از بیشتر جاذبه‌ های گردشگری شهر مادرید دیدن کنید بدون آنکه نیاز داشته باشید هزینه‌ای برای تاکسی بپردازید. اتاق های این هتل اتاق های فوق العاده تمیز و راحت می باشند که یک اقامت راحت را برای شما فراهم می کنند. تعداد اتاق های این هتل ۱۰۹ عدد میباشد، در این هتل یک اتاق جلسات کاری می باشد که می توانید جلسه های خود را در آن برگزار کنید. کتابخانه این هتل نیز محل مناسبی برای افرادی است که علاقه به کتاب خواندن دارند. با وجود این امکانات، این هتل تبدیل به یکی از بهترین هتل های مادرید شده است.

[caption id="attachment_916" align="aligncenter" width="800"]هتل دی لاس لتراس هتل دی لاس لتراس[/caption]

هتل ریتز مادرید از بهترین هتل های مادرید

این هتل خدمات فوق العاده ای را به مسافران خود ارائه می دهد که باعث شده است در بین بهترین هتل های مادرید قرار بگیرد، موقعیت جغرافیایی این هتل یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد آن است که باعث شده است به بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر مادرید نزدیک باشد. کارکنان این هتل افرادی کاملاً متعهد و حرفه ای هستند که رابطه صمیمانه را با شما برقرار می‌کنند و شما می توانید به راحتی تمامی نیازهای خود را از آنها بخواهید. مرکز سلامت و آبگرم این هتل یکی از مهمترین امکانات آن می‌باشد که باعث شده است افراد بسیار زیادی علاقه مند به رزرو اتاق در این هتل باشند، این هتل دارای ۱۶۷ اتاق است که به صورت منظم و روزانه اضافه می‌شوند و محیطی کاملا آرام را برای استراحت برای مسافران فراهم می‌کنند. خدمات نگهداری از اطفال یکی دیگر از مهم‌ترین خدماتی است که در این هتل به شما ارائه می می شود. شما می توانید به راحتی با مراجعه به صرافی که درون این هتل قرار دارد  پول‌های خود را تبدیل کنید.

[caption id="attachment_917" align="aligncenter" width="800"]هتل ریتز مادرید از بهترین هتل های مادرید هتل ریتز مادرید از بهترین هتل های مادرید[/caption]

هتل وستین پالاس

هتل پنج ستاره وستین پالاس یکی از بهترین هتل های مادرید است که دارای امکانات بسیار زیادی برای مسافران می باشد، محیط فوق العاده ای که این هتل برای مهمانان خود فراهم میکند باعث شده است که بسیاری از افراد علاقه بسیار زیادی به رزرو اتاق در این هتل داشته باشند. از جمله امکاناتی که در این هتل برای شما فراهم می‌شود می‌توان به اتاق ماساژ، سونا، جکوزی، حمام ترکی، یک رستوران فوق العاده لوکس و مدرن و همین طور خدمات فوق العاده کارکنان این هتل اشاره کرد که باعث شده اند این هتل در بین بهترین هتل های مادرید قرار گیرد.

[caption id="attachment_918" align="aligncenter" width="800"]هتل وستین پالاس هتل وستین پالاس[/caption]

هتل هستال آلاسکا از بهترین هتل های مادرید از لحاظ موقعیت جغرافیایی

این هتل تنها ۱۰۰ متر با ایستگاه مترو فاصله دارد و شما می توانید به راحتی با استفاده از ایستگاه مترو به تمامی نقاط شهر مراجعه کنید. یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های این هتل که آنها در میان بهترین هتل های مادرید قرار داده است این است که در تمامی ساختمان شما به اینترنت پرسرعت دسترسی دارید و می توانید از آن استفاده کنید. دفتر گردشگری که درون یک اتاق قرار دارد توصیه های مفیدی را به شما درباره نحوه گردشگری در شهر مادرید می دهد.

[caption id="attachment_919" align="aligncenter" width="800"]هتل هستال آلاسکا از بهترین هتل های مادرید از لحاظ موقعیت جغرافیایی هتل هستال آلاسکا از بهترین هتل های مادرید از لحاظ موقعیت جغرافیایی[/caption]

هتل رجینا از بهترین هتل های مادرید در قلب این شهر

هتل رجینا یکی از زیباترین هتل های مادرید است که  در قلب شهر مادرید قرار گرفته است، این هتل در نزدیکی یکی از معروف ترین میدان های شهر مادرید یعنی میدان  puerta del sol  قرار گرفته است، اتاق های با کیفیت در کنار اینترنت رایگان و خدمات فوق العاده از جمله ویژگی های فوق العاده این هتل می باشند که آن را در میان بر‌ترین هتل های مادرید قرار داده‌اند.  اگر به رستورانهای مدیترانه ای علاقه مند هستید این هتل می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد، رستوران مدیترانه ای که درون این هتل قرار دارد انواع غذاهای اسپانیا را برای مسافران سرو می کند.

[caption id="attachment_920" align="aligncenter" width="800"]هتل رجینا از بهترین هتل های مادرید در قلب این شهر هتل رجینا از بهترین هتل های مادرید در قلب این شهر[/caption]

هتل آک آونیدا دی آمریکا

یکی از مهمترین ویژگی‌های این هتل که آن را در میان بهترین هتل های مادرید قرار داده است این است که کارکنان این هتل فوق العاده مهربان هستند و با دلسوزی تمام خدمات کاملی را به شما ارائه می دهند، این هتل دارای ۱۴۵ اتاق است که اتاق های فوق العاده راحت هستند که شما می توانید اقامت راحتی را در این اتاق ها داشته باشید. شیشه های دوجداره اتاق های این هتل باعث می شود که هیچ صدایی از بیرون این هتل به داخل اتاق ها نیاید و به همین علت در هنگام استراحت کردن هیچ عاملی مزاحم شما نمی شود. اتاق جلساتی که درون این هتل قرار دارد می تواند محل مناسبی برای برگزاری جلسات کاری شما باشد، همچنین شما می توانید یک برنامه گردش فوق العاده را نیز از این هتل بگیرید تا بتوانید به راحتی از جاذبه های گردشگری شهر مادرید دیدن کنید.

[caption id="attachment_921" align="aligncenter" width="800"]هتل آک آونیدا دی آمریکا هتل آک آونیدا دی آمریکا[/caption]

هتل هستال جان

بیشترین دلیل محبوبیت این هتل در میان سایر هتل های مادرید موقعیت جغرافیایی فوق العاده این هتل می‌باشد، این هتل دارای کارکنان فوق العاده مودب و منظمی می باشد که با دقت خدمات کاملی را به شما ارائه می دهند. این هتل دارای ۷ اتاق می باشد و یکی از کوچکترین هتل های مادرید است با این حال اتاق‌های آن تمامی امکانات لازم برای اقامت شما را دارا می باشند. یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌های این هتل این است که اتاق های آن کاملا مجهز هستند و از تهویه مناسبی نیز برخوردار می باشند. شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با مراجعه به این هتل اقدام به رزرو اتاق در این هتل کنید.

[caption id="attachment_922" align="aligncenter" width="800"]هتل هستال جان هتل هستال جان[/caption]

هتل ویلا مانا

این هتل جز هتل های لوکس شهر مادرید اسپانیا می باشد، چشم انداز فوق العاده زیبای این هتل که روبه سمت خیابان Serrano است باعث شده است که این هتل طرفداران بسیار زیادی را داشته باشد و افراد بسیار زیادی اقدام به رزرو اتاق در این هتل کنند. درون اتاق های هتل یک گاوصندوق وجود دارد که شما می توانید اشیای قیمتی خود مانند لپ تاپ، شارژر و طلا و جواهرات خود را درون گاوصندوق قرار دهید و با خیال راحت به گردش در شهر مادرید بپردازید. مرکز سلامتی که در این هتل وجود دارد انواع معالجات را به میهمانان ارائه می‌دهد که یکی از مهمترین آنها ماساژ مخصوص اسپانیایی است.  در این هتل یک سالن بدنسازی بسیار مجهز وجود دارد که می توانید در آن به ورزش کردن بپردازید، همچنین استخر فوق العاده مجهزی که در این هتل وجود دارد نیز می تواند محل مناسبی برای شنا و ورزش باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱