بهترین رستوران های والنسیا

در سفر به والنسیا در کشور اسپانیا یکی از جذاب ترین قسمت هایی که باید به آن توجه کنید رستوران های والنسیا هستند. در این شهر تنوع غذایی زیادی وجود دارد و به همین سبب به راحتی می توانید غذای مورد علاقه خود را در رستوران والنسیا تهیه کنید. در این مطلب شما را با بهترین رستوران های والنسیا آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید رستوران های والنسیا بیشتر به غذای پائیا شهرت یافته اند اما این غذا جزء معروف ترین غذاهای والنسیا است که علاوه بر آن غذاهای دیگری هم در این رستوران ها طبخ می شود که ممکن است در هیچ کجای دیگر یافت نشوند. تنوع غذایی در این شهر به قدری زیاد است که می توانید هر روز را با یک غذای متفاوت و لذیذ سپری کنید. مهم ترین ماده اولیه در غذاهای والنسیا برنج است که معمولاً در اکثر غذاها یافت می شود. ضمناً از آنجایی که این شهر در نزدیکی دریای مدیترانه قرار دارد می توانید غذاهای دریایی مختلفی را در رستوران های آن امتحان کنید. اگر به والنسیا سفر کردید حتماً از غذاهای محلی و سنتی که با سبزیجات مختلف تهیه می شوند امتحان کنید. در ادامه با معروف ترین رستوران های والنسیا و غذاهای آنها آشنا می شویم.

رستوران کاسا مونتانا

یکی از بهترین رستوران های والنسیا کاسا مونتانا است که بیشتر به خاطر نوشیدنی های بی نظیری که دارد به محبوبیت رسیده است. این رستوران به عنوان یکی از اصلی ترین رستوران های شهر است که مردم والنسیا آن را نگین شهر می دانند. این رستوران از سال 1836 فعالیت خود را شروع کرد که تاریخ بسیار جذابی دارد. هر چند کاسا مونتانا مکان کوچکی است اما به دلیل صمیمت و معماری خاصی که دارد برای قرار ملاقات های دوستانه مکان بسیار جذاب و دوست داشتنی به شمار می رود. در این رستوران تاپاس های بی نظیری به میهمانان ارائه می شود و معمولاً ساعات کاری آنها بین 12 ظهر تا 12 شب است.

[caption id="attachment_627" align="aligncenter" width="780"]بهترین رستوران های والنسیا بهترین رستوران های والنسیا[/caption]

رستوران لا پاپاردلا

یکی دیگر از رستوران های والنسیا لا پاپاردلا است که به سبب غذاهای بی نظیر و دکوراسیون زیبایی که دارد در این شهر معروف شده است. این رستوران برای کسانی که علاقه زیادی به پاستا دارند گزینه بسیار مناسبی است زیرا در این رستوران تنوع پاستا بسیار زیاد است و طی آخرین تغییرات صورت گرفته نزدیک به 29 پاستای مختلف در آن طبخ می شود. رستوران لا پاپار دلا یک ساختمان دو طبقه است که نمایی بسیار زیبا از شهر را نشان می دهد.

[caption id="attachment_628" align="aligncenter" width="780"]رستوران لا پاپاردلا رستوران لا پاپاردلا[/caption]

رستوران ورتیکال

رستوران ورتیکال یکی از رستوران های والنسیا است که در یک هتل قرار دارد. این رستوران یکی از رستوران های مدرن شهر است که غذاهایی بسیار لذیذ ارائه می دهد. چشم انداز زیبای این رستوران که نمای شهر والنسیا را نشان می دهد از دیگر زیبایی های رستوران ورتیکال است. اگر به غذاهای مدیترانه ای علاقه دارید حتماً به رستوران ورتیکال سر بزنید و از غذاهای بی نظیر آنها امتحان کنید.

رستوران پالاس فسول

یکی دیگر از رستوران های والنسیا رستوران پالاس فسول است که جزء رستوران های قدیمی شهر والنسیا به شمار می رود. یکی از مهم ترین ویژگی های این رستوران قرار گرفتن در منطقه اصلی و تجاری شهر است. این رستوران در قرن 19ام شروع به کار کرد و برای کسانی که عاشق غذاهای ایتالیایی هستند گزینه بسیار مناسبی است. در این رستوران غذاهای ایتالیایی لذیذی پخته می شوند البته علاوه بر غذاهای ایتالیایی می توانید از غذاهای دیگری نیز امتحان کنید که معمولاً ترکیبی از برنج، گوشت، ماهی و سبزیجات هستند. در واقع این رستوران به شکلی سرویس دهی می کند که همه سلیقه ها را راضی نگه دارد. این رستوران در بین رستوران های والنسیا بسیار محبوب است.

رستوران ناوارو

اگر به والنسیای اسپانیا سفر کردید حتماً به رستوران ناوارو هم سر بزنید این رستوران در سال 1951 شروع به فعالیت کرد و غذاهای بی نظیر و با کیفیتی ارائه کرد. یکی از مهم ترین مزیت های رستوران ناوارو در مقایسه با سایر رستوران های والنسیا تنوع غذایی بالای آن است شما در این رستوران می توانید از انواع غذاهای مدیترانه ای استفاده کنید. در این رستوران هر نوع غذایی از گوشت و ماهی و سبزیجات گرفته تا دسرها و کیک های مختلف پخته می شوند تا همه جور سلیقه را به خود جذب کنند. یکی از محبوب ترین غذاهای این رستوران پائیای خرچنگ است که مردم شهر والنسیا علاقه زیادی به آن دارند.

رستوران ماریسا

ماریسا یکی از رستوران های والنسیا است که در دو طبقه ساخته شده است. در این رستوران هم می توانید از غذاهای معمولی والنسیا میل کنید هم از خرید تاپاس لذت ببرید. این رستوران یکی از رستوران های سنتی والنسیا است که برای تهیه غذاهای خود از ترکیبات و مواد اولیه محلی استفاده می کند.

[caption id="attachment_629" align="aligncenter" width="780"]رستوران ماریسا رستوران ماریسا[/caption]

رستوران لاپپیکا

یکی از لوکس ترین رستوران های والنسیا رستوران لاپپیکا است که در یک منطقه ساحلی واقع شده است. این رستوران بسیار عظیم است و گنجایش پذیرایی از بیش از 400 نفر میهمان را دارد. این رستوران بسیار شیک و مجلل است و دارای یک سالن غذاخوری بزرگ در کنار یک تراس است که مقابل ساحل قرار دارد. این رستوران قدمت زیادی دارد و میزبان انسان های سرشناسی از جمله خانواده های سلطنتی و ارنست همینگوی بوده است.

[caption id="attachment_630" align="aligncenter" width="780"]رستوران لاپپیکا رستوران لاپپیکا[/caption]

رستوران کو د بریا

کو د بریا یکی از رستوران های والنسیا است که محبوبیت زیادی در بین مردم شهر والنسیا دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این رستوران این است که غذاها را به صورت کاملاً سنتی و خلاقانه طبخ می کند. این رستوران کارمندانی خوش رو دارد که به همین سبب در بین مردم والنسیا به شهرت رسیده است اگر به والنسیا سفر کردید حتماً از این رستوران دیدن کنید تا با یکی از منحصر به فردترین رستوران های والنسیا آشنا شوید. این رستوران فضای بسیار صمیمی دارد و محیطی دنج برای قرار ملاقات های دوستانه است. در این رستوران غذاهای دریایی مختلفی با طعم و عطر جدید طبخ می شوند.

[caption id="attachment_631" align="aligncenter" width="780"]رستوران کو د بریا رستوران کو د بریا[/caption]

رستوران مرکات

مرکات هم یکی از رستوران های والنسیا است که آشپزان ماهر آن با ترکیب غذاهای مختلف طعم و عطر بی نظیری ایجاد می کنند. در این رستوران غذاهای سنتی زیادی آماده ارائه هستند. اگر به غذاهای اسپانیایی اصل علاقه دارید این رستوران پیشنهاد بسیار خوبی است.

[caption id="attachment_632" align="aligncenter" width="780"]رستوران مرکات رستوران مرکات[/caption]

رستوران آریبار

یکی از محبوب ترین رستوران های والنسیا رستوران آریبار است. نکته ای که در این رستوران توجه زیادی را به خود جلب می کند سبک جدید و مدرن آن است. اکثر کسانی که به این رستوران می روند شیفته هنر، معماری و دکوراسیون آن می شوند. این رستوران فضایی بسیار آرامش بخش دارد و با طبخ غذاهایی متنوع بهترین شرایط را برای میهمانان فراهم می کند. غذاهای دریایی یکی از بهترین غذاهای موجود در منوی این رستوران هستند که به شیوه ای کاملاً حرفه ای و لذیذ طبخ می شوند. رستوران آریبار دارای تراس زیبایی است که در فصل های مختلف سال مانند تابستان می توانید غذای خود را در این قسمت و با مشاهده منظره زیبای شهر میل کنید. اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید این رستوران در بین سایر رستوران های والنسیا گزینه بسیار مناسبی است.

[caption id="attachment_633" align="aligncenter" width="780"]رستوران آریبار رستوران آریبار[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱