جاذبه های دیدنی والنسیا

جاذبه های دیدنی والنسیا باعث شده است این شهر نسبت به شهرهای دیگر اسپانیا، سالانه شاهد گردشگران زیادی باشد. والنسیا با داشتن آثار تاریخی، علمی، فرهنگی و هنری قطعا شما را مسحور زیبایی های خود خواهد کرد. جاذبه های دیدنی والنسیا به قدری زیاد هستند که شما می توانید بدون شک بهترین سفر را برای خود رقم بزنید. در اینجا می توانید با تعدادی از جاذبه های دیدنی والنسیا پیش از سفر خود آشنا شوید.

موزه سرامیک والنسیا

موزه سرامیک والنسیا بسیار مناسب افرادی است که به دیدن اشیا تاریخی علاقه بسیار زیادی دارند؛ با این تفاوت که در این موزه شاهد بسیاری از آثار یونانی، رومی و همچنین عربی خواهید بود که از جنس سرامیک می باشند. تمامی اشیا موزه درون یک کاخ قرار گرفته اند. این کاخ در قرن پانزدهم ساخته شده است و این آثار زیبا را در خود جای داده است. چندین هزار نمونه آثار هنری زیبا در این بنای قدیمی یافت می شود که متعلق به دوره ها و شهرهای مختلف می باشند. نزدیکی این موزه به کلیسای سن مارتین این امکان را به شما می دهد تا با یک تیر دو نشان بزنید و از هر دو مکان بازدید کنید. موزه سرامیک یکی از جاذبه های دیدنی والنسیا است که رفتن به آن باید در لیست بازدیدها قرار گیرد.

[caption id="attachment_610" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های دیدنی والنسیا جاذبه های دیدنی والنسیا[/caption]

کلیسای جامع والنسیا

کلیسای جامع شهر، یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی والنسیا به شمار می رود که از دیرباز توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. معماری خاص این کلیسا به قرن سیزدهم تعلق دارد. طبق گفته ها ساخت این کلیسا نزدیک به 2 قرن طول کشیده است تا امروز شاهد چنین بنای با عظمتی باشیم. وقتی از بیرون به نمای این کلیسا نگاه می اندازید، خواهید دید چطور سبک معماری گوتیک، باروک و رومی در همدیگر تلفیق شده اند و چنین کلیسای زیبا و باشکوهی را خلق کرده اند. این کلیسا دارای 3 دروازه به نام های دروازه قصر، آیرونز و حواریون می باشد که هر کدام به سبک خاصی طراحی شده اند. طراحی شش ضلعی خاص این کلیسا به قدری فوق العاده است که از دور چشم ها را به خود خیره می کند.

[caption id="attachment_611" align="aligncenter" width="780"]کلیسای جامع والنسیا کلیسای جامع والنسیا[/caption]

باغ وحش بیوپارک

باغ های توریا یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی والنسیا هستند که در گروه بزرگ ترین باغ های اسپانیا قرار دارند. اگر می خواهید خود را به باغ وحش بیوپارک برسانید، قطعا باید از میان این باغ های زیبا عبور کنید. این باغ وحش یکی از پرطرفدارترین جاذبه های دیدنی والنسیا می باشد که بسیار محبوب کودکان است. در این باغ وحش شاهد هیچ گونه حصار فلزی یا چوبی برای جدا کردن انسان ها از حیوانات نخواهید بود.

این باغ وحش به گونه ای طراحی شده است که با استفاده از عناصر طبیعی مانند رودخانه، گودال و چیزهایی از این قبیل به تفکیک جایگاه انسان ها و حیوانات پرداخته است. تنوع موجود در حیوانات باغ وحش به قدری زیاد است که می توانید تا ساعت ها از تماشای آنها لذت ببرید. باغ وحش بیوپارک یکی از جاذبه های دیدنی والنسیا است و مکان ایده آل برای کودکانی است که به دیدن حیوانات مختلف علاقه دارند. بخشی از این باغ وحش به حیوانات آفریقایی اختصاص پیدا کرده است، به طوری که حس می کنید وارد آفریقا شده اید.

[caption id="attachment_612" align="aligncenter" width="780"]باغ وحش بیوپارک باغ وحش بیوپارک[/caption]

ساحل مالوا روزا

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی والنسیا که می توانید تا ساعت ها در آنجا به گردش و تفریح بپردازید، ساحل مالوا روزا می باشد. این ساحل یک مکان عالی برای آفتاب گرفتن و همچنین استفاده از تفریحات آبی از قبیل غواصی و موج سواری می باشد. در صورتی که از گردش و بازی در شن های این ساحل خسته شدید، می توانید خود را به یک غذا یا نوشیدنی در رستوران های بی نظیری که در نزدیکی این ساحل قرار دارند مهمان کنید.
این رستوران ها انواع غذاهای خوش طعم را برای شما طبخ می کنند و بهترین تجربه را از این مکان های دیدنی والنسیا برای شما می سازند. وجود خانه نویسنده ای به نام ویسنته بلاسکو نیز باعث شده است این ساحل یکی از بهترین جاذبه های دیدنی والنسیا باشد. بنابراین در کنار لذت بردن از این تفریحگاه ساحلی، می توانید سفری به تاریخ داشته باشید و از آثار باستانی این موزه بازدید کنید.

[caption id="attachment_613" align="aligncenter" width="780"]ساحل مالوا روزا ساحل مالوا روزا[/caption]

لونجا دلا سدا

اگر به دنبال یکی دیگر از زیباترین معماری های والنسیا با سبک گوتیک هستید، می توانید از بازار ابریشم والنسیا بازدید کنید. لونجا دلا سدا در گذشته یک محل عالی برای تبادلات ابریشم به شمار می رفت و امروزه یکی از جاذبه های دیدنی والنسیا به شمار می رود. بازار ابریشم این منطقه به حدی شهرت داشت که در گذشته ابریشم آن در سطح کشورهای اروپایی به فروش می رسید.
زیبایی نمای این مکان با وجود برج های بزرگ و همچنین کنگره های روی آن تکمیل شده است. این معماری ها نمونه بارزی از کاخ های دوران قرون وسطی می باشند. لونجا دلا سدا یکی از جاذبه های دیدنی والنسیا است که برای شما یک تجربه جدید از فرهنگ و هنر را به نمایش خواهد گذاشت.
تقسیم بندی حرفه ای این ساختمان به اتاق های حلزونی، درختان پرتقال، برج و کانسولادو دل مار باعث شده است نتوانید چشم از این جاذبه گردشگری والنسیا بردارید. فضای وسیعی که این کاخ به خود اختصاص داده است با استفاده از مناره ها، ستون ها، درختان به زیبایی آراسته شده است.

[caption id="attachment_614" align="aligncenter" width="780"]لونجا دلا سدا لونجا دلا سدا[/caption]

قلعه سرانوس

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی والنسیا، قلعه سرانوس است که همچون بسیاری از بناهای تاریخی دیگر، سبک معماری گوتیک در آن مشهود می باشد. برج های قلعه سرانوس، زیبایی خاصی به این بنا بخشیده است، به طوری که از بالای این برج ها می توانید بخش اعظمی از شهر والنسیا را نظاره گر باشید. ساخت این قلعه به قرن چهاردهم میلادی باز می گردد و در حال حاضر از آن به عنوان یک موزه عالی برای تجهیزات دریایی استفاده می شود. پس از سفر با اطمینان خاطر می توانید قلعه سرانوس را به عنوان یکی از بهترین جاذبه های دیدنی والنسیا به دوستان خود معرفی کنید.

[caption id="attachment_615" align="aligncenter" width="780"]قلعه سرانوس قلعه سرانوس[/caption]

مجتمع علم و هنر والنسیا

پس از بازدید از بناهای تاریخی والنسیا، می توانید با بازدید از یکی از مدرن ترین مجتمع های جهانی، سفر خود از جاذبه های دیدنی والنسیا را تکمیل کنید. مجتمع علم و هنر والنسیا را می توان به عنوان تقابل مدرنیته و کلاسیک دانست. در این مجتمع می توانید به بازدید از معماری های پیشرفته قرن حاضر بپردازید. در کنار رودخانه توریا، می توانید از بخش هایی از این مجموعه، از جمله آکواریوم اقیانوسی و آسمان نما نیز بازدید کنید و ساعت ها از این جاذبه های گردشگری والنسیا لذت ببرید. این جاذبه های دیدنی والنسیا باعث شده است از این شهر با نام بهشت روی زمین یاد شود.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱