بهترین زمان سفر به والنسیا

والنسیا از جمله شهرهای مشهور اسپانیا است که به دلیل داشتن یکی از بهترین شرایط آب و هوایی و مکان های گردشگری فراوان، هر ساله مورد توجه مردم زیادی از سراسر دنیا قرار می گیرد. دلایل زیادی وجود دارند که در تعیین بهترین زمان سفر به والنسیا تاثیر گذار هستند. اگر قصد دارید که بهترین زمان سفر به والنسیا را انتخاب نمایید، اما در انتخاب خود شک دارید پیشنهاد می کنیم تا مطالب زیر را دنبال کنید.

[caption id="attachment_600" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به والنسیا بهترین زمان سفر به والنسیا[/caption]

آشنایی با والنسیا

والنسیا یکی از شهرهای اسپانیا است که بیش از 607 کیلومتر مساحت دارد و جمعیتی بالغ بر 800 هزار نفر دارد و به عنوان سومین شهر پر جمعیت اسپانیا شناخته می شود.دین اصلی مردم این کشور مسیحیت کاتولیکی بوده که به عنوان دین رسمی مردم این کشور شناخته می شود. از سایر ادیان مردم اسپانیا نیز می توان، دین اسلام، یهودیت و بی دین را نام برد.زبان رسمی مردم والنسیا، والنسیایی، کاتالنیایی و اسپانیایی است. تعدادی از معروفترین شهرک های معروف والنسیا عبارتند از: کارپسیا، کیسس دی بارسنا،به نیفری، لاتوره و پی نه دو که می توانند مقاصد خوبی برای گردشگران در هنگام بازدید از شهر والنسیا باشند. عواملی زیادی در بهترین زمان سفر به والنسیا تاثیر گذار هستند. این عوامل با توجه به علایق هر فرد متفاوت می باشد.

[caption id="attachment_601" align="aligncenter" width="780"]آشنایی با والنسیا آشنایی با والنسیا[/caption]

این عوامل شامل:

شرایط آب و هوایی، رفتن به فستیوال ها و یا جشن های مختلف، رزرو هتل، رفتن به رستورانها می شوند که می توانند در بهترین زمان سفر به والنسیا نقش بسیار مهمی داشته باشند. در ادامه ما مهمترین عواملی که می تواند برای سفر به این کشور برای شما و یا خانواده تان تاثیر گذار باشد را گرد آوری کرده ایم، با ما همراه باشید.

بهار و بهترین زمان سفر به والنسیا

بهترین زمان سفر به والنسیا از نظر شرایط آب و هوایی فصل بهار است. از جمله دلایلی که سبب می شود تا فصل بهار به عنوان بهترین زمان سفر به اسپانیا شناخته شود، مناسب بودن شرایط آب و هوایی برای انجام انواع فعالیت های ورزشی و یا انواع تفریحات در فضای باز و یا رفتن به فستیوال های فصلی می باشد. البته این فصل از جمله فصل های شلوغ در شهر والنسیا است و گردشگران بسیاری در این شهر در حال رفت و آمد هستند، و مطمعنا قیمت بسیاری از مکان های تفریحی و انواع فستیوال های فصلی نیز تا حدودی گران می باشد.

[caption id="attachment_602" align="aligncenter" width="780"]بهار و بهترین زمان سفر به والنسیا بهار و بهترین زمان سفر به والنسیا[/caption]

تابستان و بهترین زمان سفر به والنسیا

یکی دیگر از فصل هایی که می تواند به عنوان بهترین زمان سفر به والنسیا مناسب باشد، فصل تابستان است. این فصل در والنسیا از مزایا و معایب زیادی برخوردار است. مزایای بهترین زمان سفر به والنسیا در فصل بهار: آب و هوای مناسب برای انجام فعالیت هایی هم چون: حمام آفتاب، انواع ورزش های آبی. بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا به این کشور سفر می کنند و این فصل جزوء شلوغ ترین فصل های والنسیا به حساب می آید، و همین مسئله سبب شده تا قیمت رزرو انواع هتل ها و یا اجاره خانه ها به دلیل جمعیت انبوهی از پناهندگان افزایش یابد و یا در بسیاری از مواقع نیز شما نمی توانید بر اساس نیازهایتان به امکانات رفاهی و تفریحی دسترسی باشید.

[caption id="attachment_603" align="aligncenter" width="780"]تابستان و بهترین زمان سفر به والنسیا تابستان و بهترین زمان سفر به والنسیا[/caption]

فصل پاییز و بهترین زمان سفر به والنسیا

فصل پاییز نیز می تواند بهترین زمان سفر به والنسیا باشد. در این فصل بسیاری از سواحل خالی از گردشگر هستند و دریاها نیز گرمتر هستند، و آب و هوای خنک تر فرصت های زیادی از جمله: پیاده روی، گردش در شهرک های مختلف والنسیا، کوه نوردی و انواع ورزش های آبی را برای شما فراهم می کند.
فصل زمستان و بهترین زمان سفر به والنسیا
یکی دیگر از فصل هایی که می تواند به عنوان بهترین زمان سفر به والنسیا مناسب باشد، فصل زمستان است.البته بسیاری از افراد این فصل را به عنوان فصلی کم گردشگر تر در والنسیا می شناسند. دلیل آن هم سردتر بودن آب و هوا می باشد. البته این فصل به دلیل خلوت بودن در تمام روزهای فصل زمستان می تواند فرصت بسیار مناسبی برای شما باشد تا با کم ترین هزینه بتوانید از امکانات رفاهی و گردشگری این شهر استفاده نمایید. البته این نکته را فراموش نکنید که حتما لباس گرم به همراه خود داشته باشید.

[caption id="attachment_604" align="aligncenter" width="780"]فصل پاییز و بهترین زمان سفر به والنسیا فصل پاییز و بهترین زمان سفر به والنسیا[/caption]

بهترین زمان سفر به والنسیا از نظر شرکت در فستیوال ها

فستیوال ها و مراسم های تفریحی زیادی در شهر والنسیا برگزار می شود که برای تمام سلیقه ها برنامه های ویژه ای دارد که این موارد می توانند نقش بسیار مهمی در تعیین بهترین زمان سفر به والنسیا ایفا کنند. تعدادی از این فستیوال ها و مراسم های تفریحی عبارتند از:فستیوال لاس فالاس که در آن انواع موسیقی ها، انواع نورها و لباس های تجملاتی استفاده می شود. این فستیوال در فصل بهار در مقایسه با سایر فصل ها از جشن ها و امکانات تفریحی بیشتری برخوردار است. از سایر فستیوال های شهر والنسیا که در فصل تابستان برگزار می شود و از شهرت بسیار زیادی برخوردار است فستیوال فالاس آف والنسیا است. در این فستیوال شما قادر هستید تا انواع و اقسام مجسمه های رنگی را که در بیشتر میادین و خیابان های والنسیا تردد می کنند را ببینید. البته هر روز در ساعت 2 بعد از ظهر شما می توانید نمایش های حیرت انگیز را همراه با انواع موسیقی های زیبا و نمایش های آتش بازی مشاهده کنید که واقعا نشاط و شادابی بسیار زیادی به شما می بخشد.

[caption id="attachment_605" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به والنسیا از نظر شرکت در فستیوال ها بهترین زمان سفر به والنسیا از نظر شرکت در فستیوال ها[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱