درباره والنسیا

در این پست قصد داریم تا درباره والنسیا اطلاعاتی را در اختیار شما بگذاریم. شهر والنسیا یکی از شهر های اسپانیا است که از جاذبه های گردشگری و دیدنی زیادی برخوردار است و هر ساله میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا می باشد، و این شهر یکی از زیباترین و البته تاریخی ترین شهرهای اسپانیا است. برای آشنایی بیشتر با شهر والنسیا مطالب زیر را دنبال کنید

[caption id="attachment_589" align="aligncenter" width="780"]درباره والنسیا درباره والنسیا[/caption]

شهر والنسیا

درباره والنسیا باید گفت که این شهر به عنوان یکی از مشهورترین شهر های قاره اروپا شناخته می شود که در سواحل شرقی اسپانیا و در دهانه رودخانه توریا که در خلیج والنسیا است قرار دارد. والنسیا به عنوان دومین شهر پرجمعیت اسپانیا بعد از مادرید به حساب می آید که بیش از 790.201 هزار نفر جمعیت دارد

[caption id="attachment_590" align="aligncenter" width="780"]شهر والنسیا شهر والنسیا[/caption]

تاریخ شهر والنسیا

درباره والنسیا و تاریخ آن باید گفت که این شهر به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرهای اسپانیا شناخته می شود که در 38 سال پیش از میلاد مسیح به دست رومیان پیدا شد. رومیان در ابتدا شروع به ساخت دیوان خانه ای در مرکز میدان پلازا دی لا آلمونیا که امروزه آن را با نام شهر قدیمی ای کارمن می شناسند کردند. سپس در سال 714 وی سی گاتس بعد از آن که مسلمانان و رومیان بر این سرزمین حکومت می کردند خود را به والنسیا رساندند و شکل جدیدی را به این شهر بخشیدند. دوام قوم وی سی گاتس تا اواخر سال 1238 به طول انجامید تا این که پادشاه جیم اول فرمان تبعید این قوم از خاک والنسیا را صادر کرد. قوم وی سی گاتس ممکن بود که از خاک این سرزمین تبعید شده باشند اما در طی دوران حضورشان در این سرزمین توانستند شهر والنسیا را به شدت رونق دهند.

آب و هوای بارسلونا

درباره والنسیا و آب و هوای آن باید گفت که این شهر تابستان هایی با آب و هوای گرم و خشک که از دمایی بین 35 تا 37 درجه سانتیگراد در بیشتر ساعات روز برخوردار است و شبها معمولا دمای هوا بین 23 تا 25 درجه سانتیگراد است.این روند در حدود 2 تا 3 ماه به طول می انجامد. آب و هوای فصل زمستان والنسیا چندان سخت نیست و از آب و هوای نسبتا مطلوبی برخوردار است و دمایی بین 15 تا 17 درجه سانتیگراد در بیشتر ساعات روز دارد. البته با فرا رسیدن شب دمای هوا به شدت کاهش پیدا می کند و در سردترین حالت به 1 درجه سانتیگراد کاهش پیدا می کند.

[caption id="attachment_591" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای بارسلونا آب و هوای بارسلونا[/caption]

بهترین زمان سفر به والنسیا

درباره والنسیا و بهترین زمان سفر به والنسیا باید گفت که ماه های سپتامبر و آگوست می تواند یکی از بهترین زمان ها برای سفر به والنسیا باشد. دلیل آن هم مناسب بودن شرایط آب و هوایی است. البته به دلیل زیاد بودن تعداد گردشگران و بالا بودن قیمت هتل ها و مراکز اقامتی شما به طور مثال باید بین 102 تا 108 یورو را برای یک هتل 3 ستاره و یا یک هاستل هتل بسیار مجهز به ازای هر شب اقامت تان بپردازید.

جاذبه های گردشگری و دیدنی والنسیا

[caption id="attachment_592" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری و دیدنی والنسیا جاذبه های گردشگری و دیدنی والنسیا[/caption]

کلیسای جامع والنسیا

یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی والنسیا که هر ساله افراد زیادی از آن بازدید می کنند، کلیسای جامع والنسیا است که در مرکز شهرک قدیمی ای کارمن قرار دارد. این کلیسا در بهترین موقعیت از شهر ای کارمن قرار گرفته است که زیبایی بسیار خیره کننده ای را دارد. ضمن این که این امکان نیز برای شما وجود دارد که با استفاده از فایل صوتی راهنمایی که برای آشنایی بیشتر با کلیسای جامع والنسیا وجود دارد از تاریخ گذشته این کلیسا در حینی که در حال گشت و گذار در این کلیسا هستید با خبر شوید.

[caption id="attachment_593" align="aligncenter" width="780"]کلیسای جامع والنسیا کلیسای جامع والنسیا[/caption]

موزه علمی والنسیا

موزه علمی والنسیا یکی دیگر از جاذبه های گردشگری و دیدنی والنسیا است که با نام موزه علمی پرنس فلیپ نیز شناخته می شود. این مکان در مرکز منطقه علوم و فناوری قرار گرفته است و دارای نمایشگاه های متعددی است که بسیار عامه پسند و آموزشی است. در ارتباط با معماری ساخت موزه علمی والنسیا باید گفت که ساختمان آن یکی از بهترین نماها را دارد و شباهت بسیار زیادی به یک اسکلت عظیم الجثه دارد.

[caption id="attachment_595" align="aligncenter" width="780"]موزه علمی والنسیا موزه علمی والنسیا[/caption]

باغ وحش بایو پارک والنسیا

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری و دیدنی والنسیا که در میان گردشگران طرفداران بسیار زیادی دارد باغ وحش بایو پارک والنسیا است. این باغ وحش در شمالی ترین نقطه از شهر والنسیا و در نزدیکی رودخانه توریا واقع شده است. باغ وحش بایو پارک نخستین بار در سال 2008 میلادی در بارسلونا ساخته شد، که با بازگشایی این باغ وحش نزدیک به 4000 گونه از حیوانات اسپانیا با استفاده از بهترین امکانات رفاهی از باغ وحش قدیمی به این باغ وحش منتقل شدند. نزدیک به 1 میلیون نفر به صورت سالانه از این باغ وحش دیدن می کنند و آن را به عنوان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری و دیدنی والنسیا می دانند. باغ وحش بایو پارک خانه بسش از هزاران گونه حیوان است که بسیاری از آنها در معرض انقراض قرار دارند. تعدادی از این این حیوانات حفاظت شده عبارتند از:زرافه، شیر، گرگدن، بوزینه، گوریل، فلامینگو، گورخر، شامپانزه، تمساح، آهو، فیل و اسب آبی.

[caption id="attachment_594" align="aligncenter" width="780"]باغ وحش بایو پارک والنسیا باغ وحش بایو پارک والنسیا[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱