درباره تنریف

در این پست قصد داریم تا درباره تنریف و سایر ویژگی های آن شما را آشنا نماییم. اگر علاقه مند هستید تا به طور مختصر درباره این جزیره و سایر ویژگی های آن اطلاعاتی را کسب کنید، مطالب زیر را دنبال کنید.

[caption id="attachment_583" align="aligncenter" width="780"]درباره تنریف درباره تنریف[/caption]

جزیره تنریف

درباره تنریف باید گفت که این جزیره یکی از مشهورترین جزایر اسپانیا است که از جاذبه های گردشگری زیادی برخوردار است. این جزیره به عنوان دومین جزیره بزرگ اسپانیا شناخته می شود که بیش از 900 هزار نفر جمعیت و بیش از 2000 کیلومتر مساحت دارد. این جزیره از سابقه تاریخی بسیار کهنی در کشور اسپانیا برخوردار است و به همین دلیل هر ساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا از جاذبه های دیدنی آن بازدید می کنند.

[caption id="attachment_581" align="aligncenter" width="780"]جزیره تنریف جزیره تنریف[/caption]

تاریخ جزیره تنریف

درباره تاریخ جزیره تنریف می توان گفت که این جزیره از تاریخ بسیار کهن و غنی برخوردار است که پیشینه آن به 1000 هزار سال پیش از میلاد مسیح و در زمان پیدایش اولین تمدن قاره آمریکای شمالی برمی گردد. درباره تنریف و نخستین ساکنین آن باید گفت که قوم بربر از جمله نخستین تمدنی در اسپانیا بودند که در این جزیره سکونت کردند و نقش بسیار مهمی در رونق این سرزمین ایفا کردند. درباره تنریف و استعمارگری آن باید گفت که در اواخر قرن 16 جزیره تنریف بوسیله کوچ کنندگانی که از اسپانیا به این جزیره آمده بودند به حالت استعمار در آمد و سبب رشد امپراطوری اسپانیا که شامل مهاجرین از کشورهای پرتغال، ایتالیا، بلژیک و آلمان بودند شد و همین موضوع سبب شکل گیری و پیدایش این جزیره به شکل امروزی شد.

آب و هوای تنریف

درباره تنریف و آب و هوای آن باید گفت که این جزیره به طور کلی از وضعیت نسبتا متعادلی در بسیاری از اوقات سال برخوردار است. به عنوان مثال در بسیاری از روزهای سال میانگین دمای آب و هوای تنریف در حدود 15 تا 25 درجه سانتیگراد متغیر است و آسمان نیز در بسیار از مواقع صاف و آفتابی است. درباره تنریف و گرم ترین ماه های این جزیره باید گفت که ماه آگوست به عنوان گرم ترین ماه سال شناخته می شود که آب و هوا معمولا شرجی است و به دلیل نزدیکی به سواحل دریا از رطوبت زیادی برخوردار است و دمای هوا نیز در این فصل سال به بیش از 34 درجه سانتیگراد می رسد. ماه های ژانویه و فوریه نیز عموما به عنوان خنک ترین ماه های سال در این جزیره محسوب می شوند که از بارش نسبی برف برخوردار است و دمای هوا در چنین مواقعی به بیش از 4 تا 2 درجه سانتیگراد کاهش پیدا می کند
البته مناطق شمالی این جزیره به نسبت مناطق جنوبی از آب و هوای سردتری برخوردار است و به دلیل ابری بودن در بسیاری از مواقع روز احتمال بارش برف و باران بالاتر است.

[caption id="attachment_582" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای تنریف آب و هوای تنریف[/caption]

بهترین زمان سفر به تنریف

درباره تنریف و بهترین زمان سفر به آن می توان گفت که ماه های می، ژوئن و جولای به عنوان بهترین زمان سفر به جزایر تنریف شناخته می شود که آب و هوا در این ماه ها گرم تر بوده و نسیم ملایمی از سواحل دریا می وزد و سبب ایجاد حس تازگی و نشاط در شما می شود. در ماه آگوست نیز افراد زیادی از این جزیره دیدن می کنند، به خصوص در طول تعطیلات رسمی تابستانی. پیش بینی می شود در طول این تعطیلات تعداد افراد گردشگر در این جزیره بیشتر شود و قیمت بسیاری از اماکن اقامتی و تفریحی به اوج خود برسد. پس اگر تمایل به سفر به این جزیره را دارید ماه های مارچ و آپریل می توانند زمان مناسبی برای سفر به این جزیره باشند.

جاذبه های گردشگری و دیدنی تنریف

درباره تنریف و جاذبه های گردشگری آن باید گفت که این جزیره به دلیل داشتن تاریخی کهن در کشور اسپانیا از جاذبه های گردشگری و دیدنی زیادی برخوردار است که سبب شده تا هر ساله میلیونها گردشگر از این اماکن توریستی آن دیدن کنند. در ادامه ما تعدادی از دیدنی ترین اماکن جزیره تنریف را که می توانند خاطرات خوشی را برای شما به ارمغان آورند را آماده کرده ایم.

[caption id="attachment_585" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری و دیدنی تنریف جاذبه های گردشگری و دیدنی تنریف[/caption]

پارک ملی تیده

درباره تنریف و پارک ملی تیده باید گفت که این منطقه جزوء یکی از دیدنی ترین مناطق جزیره تنریف است که هر ساله در حدود 3.5 میلیون گردشگر از آن دیدن می کنند. پارک ملی تیده دارای یکی از مرتفع ترین رشته کوها در قاره اروپا است که ارتفاع بسیاری از آنها به بیش از 3718 متر می رسد. یکی از مهمترین دلایلی که سبب شده تا این منطقه مکانی جذاب برای گردشگران سراسر دنیا به حساب آید منابع طبیعی و کوههای آتش فشانی نیمه فعال آن است که منظره بسیار زیبا به این پارک ملی می بخشد.

[caption id="attachment_584" align="aligncenter" width="780"]پارک ملی تیده پارک ملی تیده[/caption]

شهرک لوس کرستیانوس

درباره تنریف و شهرک لوس کریستیانوس باید گفت که این مکان جذاب در سواحل جنوبی جزیره تنریف قرار گرفته است و به منطقه توریستی و پر رفت و آمد پلیا دی لاس آمریکاس بسیار نزدیک است. شهرک لوس کریستیانوس سابقه بسیار کهنی در صنعت ماهی گیری و تجارت دارد و همین مسئله آن را تبدیل به یکی از مناطق پر گردشگر در جزیره تنریف اسپانیا کرده است. گشت و گذار در اطراف دهکده های این منطقه می تواند بسیار جذاب باشد، که دلیل آن هم دیدن بناهای باستانی به سبک معماری رومی که سابقه بنای آن به دوران پیش از میلاد بر می گردد است.

شهرک کوه پایه ای لوس گیگانتس

درباره تنریف و شهرک کوه پایه ای لوس گیگانتس باید گفت که این شهرک جزوء یکی از پر بازدید ترین مناطق جزیره تنریف در اسپانیا است که به عنوان یکی از بهترین مکان های گردشگری برای دیدن جاذبه های طبیعی اسپانیا شناخته می شود. در این شهرک کوه پایه ای فستیوال های زیادی برگزار می شود که از مهمترین آنها می توان نمایش دلفین ها، کارنوال کودکان و انواع نمایش های آتش بازی در نوبت شب اشاره کرد

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱