بهترین هتل های تنریف

امروز می خواهیم شما را با بهترین هتل های تنریف اسپانیا آشنا کنیم. این جزیره یکی از پربازدید ترین جزایر قناری است و مسافران بسیاری به این منطقه سفر می کنند. به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که در چه هتلی اقامت داشته باشند.

آشنایی با هتل های تنریف

تنریف یکی از جزایر کشور اسپانیا و بزرگترین جزیره مجموعه جزایر قناری می باشد. به همین خاطر گردشگران بسیار زیادی هر ساله به این منطقه سفر می کنند و تعطیلات خود را در این منطقه گردشگری سپری می کنند. اما برای سفر به این جزیره شما می بایست یک مکان مناسب را برای اقامت خود انتخاب کنید. البته اکثر هتل های تنریف کیفیت بسیار بالایی دارند. اما ما باز هم لازم دانستیم تا در این مقاله شما را با انواع مختلف هتل های تنریف آشنا کنیم، تا بتوانید انتخاب مناسب تر  و دقیق تری در این مورد داشته باشید. از جمله هتل های تنریف می توان به هتل  Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje، هتل San Telmo، هتل monopol، هتل Valdemar ، Best Semiramis، Tejuma و Las Aguilas اشاره کرد.

هتل Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje

هتل Gran Tacande Wellness یکی از بهترین هتل های تنریف است که دارای 5 ستاره نیز می باشد. کیفیت خدمات و امکانات در این هتل بسیار بالا است و تقریبا می توان گفت این هتل، یکی از پرطرفدارترین هتل های تنریف می باشد. امکانات هتل های تنریف و مخصوصا بهترین هتل های تنریف تنوع بسیار زیادی دارد و معمولا مورد رضایت مسافران قرار می گیرند.

از جمله امکانات این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، استخر شنا، پارکینگ رایگان، اتاق های خانوادگی، اتاق ماه عسل، تراس، میز و صندلی در ساحل، باغ، استخر کودکان، تناسب اندام، ماساژ بدن، امکانات آبگرم، خدمات زیبایی، انواع استخر شنا، سونا، قهوه خانه، بوفه بچه ها، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، اسنک بار، خدمات شاتل، اتاق افراد سیگاری و افراد غیر سیگاری، سیستم گرمایش، کرایه اتومبیل و فروشگاه اشاره کرد. این هتل بیش از 40 نوع اتاق برای مسافران خود در نظر گرفته است و تقریبا می توان گفت جوابگوی نیاز هر کس می باشد. کارکنان این هتل به 7 زبان زنده دنیا مسلط می باشند. از جمله این زبان ها می توان به زبان روسی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و هلندی اشاره کرد.

[caption id="attachment_534" align="aligncenter" width="780"]بهترین هتل های تنریف بهترین هتل های تنریف[/caption]

هتل San Telmo

یکی از ارزانترین هتل های تنریف، هتل San Telmo می باشد. این هتل 3 ستاره است و قاعدتا نسبت به بهترین هتل های تنریف، از امکانات و کیفیت خدمات پایین تری برخوردار می باشد. اما با همه این ها می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین هتل های تنریف نیز باشد. تنوع اتاق های این هتل به بیش از 5 نوع اتاق می رسد. این هتل در فاصله 21 کیلومتری از فرودگاه این شهر قرار دارد. هتل San Telmo در نزدیکی ساحل شهر قرار دارد و شما می توانید در کمتر از چند دقیقه به ساحل دریا برسید. امکانات این هتل شبیه به دیگر هتل های تنریف است که 3 ستاره می باشند. امکانات این هتل شامل استخر، صندلی آفتابگیر، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، بیلیارد، اتاق بازی، استخر روباز، تراس، قهوه خانه، بار، رستوران، اینترنت رایگان، فاقد پارکینگ، کرایه ماشین، میز تور، سرویس اتاق، خدمات کپی و فکس و صرافی می باشد.

[caption id="attachment_535" align="aligncenter" width="780"]هتل San Telmo هتل San Telmo[/caption]

هتل monopol

یکی دیگر از هتل های با قیمت مناسب در تنریف، هتل monopol می باشد. این هتل 3 ستاره است و تنها 16 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد. هتل monopol در نزدیکی ساحل جزیره واقع شده است و شما در کمترین زمان ممکن و با پیاده روی می توانید به ساحل بروید. 4 مدل اتاق در این هتل وجود دارد.  شما بنا به دلخواه خود می توانید از هر یک از این اتاق ها استفاده کنید. امکانات این هتل شامل بار، سرویس اتاق، نظافت 24 ساعته، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتو، خدمات فکس و چاپ، کرایه ماشین، سیستم تهویه مطبوع، گرمایش و اتاق خانواده می باشد. اصلی ترین ویژگی این هتل قیمت بسیار ارزان آن است. تا جایی که می توان گفت هتل monopol یکی از ارزانترین و بهترین هتل های تنریف می باشد.

[caption id="attachment_536" align="aligncenter" width="780"]هتل monopol هتل monopol[/caption]

هتل Valdemar

یکی از بهترین هتل های تنریف است که 4 ستاره دارد و علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت بسیار خوبی نیز دارد، هتل valdemar می باشد. تنوع خدمات و امکانات این هتل بالا است و اگر به دنبال یک هتل مناسب و با قیمت خوب هستید، به شما این هتل را پیشنهاد می کنیم. امکانات این هتل شامل تراس، باغ، استخر، استخر بر روی سقف، استخر آبگرم، استخر روباز، سولاریوم، قهوه خانه، صبحانه در اتاق، اسنک بار، بار، رستوران، اینترنت رایگان، پارکینگ با رزرو، شاتل فرودگاهی، میز تور، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس و جشن، سیستم تهویه، اتاق مخصوص افراد سیگاری و غیر سیگاری، خدمات خشکشویی، مجموعه عروسی، سرویس اتاق، کارکنان با چند زبان ایتالیایی، انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی و بسیاری امکانات دیگر می باشد.

[caption id="attachment_537" align="aligncenter" width="780"]هتل Valdemar هتل Valdemar[/caption]

هتل  Best Semiramis

این هتل یکی از بهترین هتل های تنریف اسپانیا است که برای افرادی که هزینه سفر اهمیت چندانی برایشان ندارد، می تواند گزینه بسیار مناسبی در بین بهترین هتل های تنریف باشد. این هتل یک هتل 5 ستاره است و تنوع امکانات و خدمات آن بسیار زیاد می باشد. موقعیت قرارگیری هتل بسیار مناسب میباشد و شما تنها 20 کیلومتر با فرودگاه جزیره فاصله خواهید داشت. از امکانات این هتل می توان به سونا، Spa، سالن بدنسازی، استخر روباز، استخر سرپوشیده، ماساژ، پدیکور، مانیکور، سولاریوم، رستوران، بار، اسنک بار، استخر سقف، استخر کودکان، میز تور، میز تنیس، شاتل فرودگاهی، کرایه ماشین، وای فای رایگان، خشکشویی، فروشگاه و مرکز تجاری، منطقه ساحلی، اتاق غیر سیگاری، تهویه مناسب، جعبه ایمنی، صندوق امانات، اتاق خانواده، دستگاه نوشیدنی و بسیاری دیگر اشاره کرد.

[caption id="attachment_538" align="aligncenter" width="780"]هتل Best Semiramis هتل Best Semiramis[/caption]

هتل Tejuma

اگر هزینه سفر برایتان بسیار اهمیت دارد و سعی دارید در یکی از ارزانترین هتل های تنریف اقامت داشته باشید، ما به شما اقامت در هتل 2 ستاره Tejuma را پیشنهاد می کنیم. از جمله امکانات این هتل 2 ستاره می توان به تراس آفتاب گیر، دستگاه نوشیدنی، اینترنت رایگان، میز تور، کرایه ماشین، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، اتاق افراد غیر سیگاری , اتاق ذخیره چمدان ها اشاره کرد. شما با اقامت در این هتل 2 ستاره می توانید به میزان بسیار زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

[caption id="attachment_539" align="aligncenter" width="780"]هتل Tejuma هتل Tejuma[/caption]

هتل Las Aguilas

هتل Las Aguilas یک هتل 4 ستاره در جزیره تنریف است که فاصله بسیار کمی با مرکز شهر و دیگر مراکز اصلی دارد. این هتل در عین حال که قیمت بسیار مناسبی دارد، از امکانات بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. تنوع اتاق ها بسیار زیاد است و بیش از 40 نوع اتاق مختلف برای شما در نظر گرفته شده است. دیگر امکانات این هتل، به مانند امکانات هتل های 4 ستاره شهر است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به شما نیز پیشنهاد می کنیم با رزرو اتاق در هتل Las Aguilas از بهترین امکانات بهره مند شوید و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. این هتل دست کمی از بهترین هتل های 5 ستاره ندارد و می تواند محل مناسبی برای اقامت شما باشد.

[caption id="attachment_540" align="aligncenter" width="780"]هتل Las Aguilas هتل Las Aguilas[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱