بهترین زمان سفر به تنریف

بهترین زمان سفر به تنریف با توجه به بودجه، علاقه و شرایط اقلیمی حاکم در این جزیره متفاوت می باشد؛ اما در کل می توان گفت فصل بهار و تابستان از بهترین زمان سفر به تنریف در اسپانیا به شمار می آیند که البته بایستی توجه داشته باشید در این فصول میزان هزینه های سفر شما افزایش خواهد یافت.

جزیره تنریف

کشور اسپانیا دارای جزایر بسیار متعددی می باشد که جزیره تنریف یکی از مشهورترین و دیدنی ترین جزایر این کشور می باشد. می توان گفت جزیره تنریف یکی از پرجمعیت ترین جزایر قناری می باشد که حدود هشتصد هزار نفر جمعیت دارد. جمعیت جزیره در برخی از فصول سال با ورود گردشگران چندین برابر می شود. این جزیره دارای جاذبه های طبیعی و دیدنی بی شماری است که این امر باعث شده است هر ساله افراد بسیاری از تمام نقاط دنیا به این منطقه سفر داشته باشند؛ و در تمامی فصول سال این جزیره گردشگران و مسافران متعددی را در خود مشاهده می کند. بهترین زمان سفر به تنریف برای هر فردی متغیر می باشد که در ادامه متن به این موضوع به صورت کلی پرداخته ایم.

[caption id="attachment_546" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به تنریف بهترین زمان سفر به تنریف[/caption]

آب و هوای جزیره تنریف

آب و هوای جزیره تنریف در طول سال نوسانات بسیار کمتری را دارد و در اکثر روز های سال معتدل و دل نشین می باشد. این جزیره به دلیل هم جوار بودن با اقیانوس اطلس دارای آب و هوای مدیترانه ای و شرجی می باشد. شما می توانید با توجه به علایق خود در هر فصلی به این جزیره رویایی سفر کنید و از جاذبه های بسیار بی نظیر آن دیدن کنید. البته بهتر است در فصل های بهار و پاییز و زمستان همیشه چتر و لباس بارانی و چکمه های خود را به همراه داشته باشید چرا که باران های غیره منتظره بسیاری در این جزیره صورت می گیرد. مناسب بودن آب و هوای جزیره تنریف یکی از نقاط قوت برای جذب گردشگران و توریست ها از سراسر جهان می باشد. کشور های شمال اروپایی و کانادا بیشترین سفر را به این جزیره دارند که می توان به صراحت گفت دلیل اصلی این سفر معتدل و دل نشین بودن آب و هوای جزیره تنریف می باشد.

[caption id="attachment_547" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای جزیره تنریف آب و هوای جزیره تنریف[/caption]

سفر به جزیره تنریف در فصل بهار

فصل بهار یکی از زیباترین فصل های جزیره تنریف می باشد که گردشگران بسیار این فصل را برای سفر خود انتخاب می کنند. فصل بهار از ماه می تا ژوئن را شامل می شود که شما می توانید در این ماه ها توریست های زیادی را که با تور تنریف و یا تور اسپانیا به این جزیره سفر می کنند را مشاهده کنید. هزینه سفر در این فصل نسبتا بیشتر می باشد چرا که تقاضا کننده برای سفر و استفاده از زیرساخت های گردشگری بیشتر می شود. اگر شما نیز قصد سفر به این جزیره را دارید و به دنبال بهترین زمان سفر به تنریف هستید توصیه می شود اگر که بالا بودن قیمت ها و تردد زیاد گردشگران حس آرامش شما را  صلب نخواهد کرد می توانید فصل بهار را بهترین زمان سفر به تنریف بدانید.

[caption id="attachment_548" align="aligncenter" width="780"]سفر به جزیره تنریف در فصل بهار سفر به جزیره تنریف در فصل بهار[/caption]

سفر به جزیره تنریف در فصل تابستان

تصور بسیاری از گردشگران از بهترین زمان سفر به تنریف فصل تابستان می باشد؛ زیرا این فصل دارای گرم ترین روزهای سال بوده و برای گردشگرانی که علاقمند به آفتاب گرفتن می باشند بسیار محبوب است. البته باید در نظر داشته باشید که فصل تابستان در مقایسه با فصل بهار از هزینه های بسیار هنگفتی برخوردار است. هم چنین با توجه به اینکه فصل تابستان به عنوان فصل تعطیلات و گذراندن اوقات فراغت برای اکثر مردم جهان می باشد بنابراین میزان تقاضا در اوج خود قرار گرفته و این امر سبب افزایش قیمت ها می شود. اگر شما می خواهید با هزینه مناسب و ارزانی به جزیره تنریف سفر کنید فصل تابستان گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.

[caption id="attachment_549" align="aligncenter" width="780"]سفر به جزیره تنریف در فصل تابستان سفر به جزیره تنریف در فصل تابستان[/caption]

سفر به جزیره تنریف در فصل پاییز

سفر به جزیره تنریف در فصل پاییز گزینه بسیار مناسب و ایده آل برای افرادی که می خواهند با هزینه پایین و مناسب به این جزیره سفر داشته باشند، می باشد. البته باید توجه داشته باشید که با کاهش دمای هوا در فصل پاییز و بارندگی فراوان در این فصل شما نمی توانید در سواحل این جزیره شنا کرده و آفتاب بگیرید. با توجه به کاهش تعداد گردشگران ورودی به این جزیره در فصل پاییز قیمت هتل ها و مراکز تفریحی کاهش می یابد؛ که از نظر برخی گردشگران این فصل بهترین زمان سفر به تنریف محسوب می شود. اگر شما از جمله افرادی هستید که تمایل دارید سفری بی هیاهو و دور از شلوغی را تجربه کنید فصل پاییز فرصت بسیار خوبی برای سفر شما به جزیره تنریف می باشد.

[caption id="attachment_550" align="aligncenter" width="780"]سفر به جزیره تنریف در فصل پاییز سفر به جزیره تنریف در فصل پاییز[/caption]

سفر به جزیره تنریف در فصل زمستان

بسیاری از گردشگران که علاقه وافری به جاذبه های تاریخی و فرهنگی جزیره تنریف دارند فصل زمستان را برای سفر خود انتخاب می کنند. چرا که این فصل با همراه بودن کمترین و حداقل ترین هزینه ها جزء بهترین فصول برای این افراد می باشد. در این فصل دمای هوا بسیار کاهش یافته و تعداد سفر ها و پرواز ها به جزیره تنریف کاهش می یابد؛ که با این حال شما شاهد گردشگران زیادی در این جزیره هستید. اگر شما علاقه زیادی به بارش باران دارید می توانید فصل زمستان را به عنوان بهترین زمان سفر به تنریف در اولویت خود قرار دهید.

[caption id="attachment_551" align="aligncenter" width="780"]سفر به جزیره تنریف در فصل زمستان سفر به جزیره تنریف در فصل زمستان[/caption]

بهترین زمان سفر به تنریف

با توجه به علایق افراد و شرایط اقلیمی حاکم بهترین زمان سفر به تنریف متفاوت می باشد؛ و نمی توان فصل و یا ماهی را مختص بهترین زمان سفر به تنریف معرفی کرد. با این حال بیشترین سفرهای گردشگران در فصول بهار و تابستان می باشد. شما با توجه به تعداد روزهای تعطیلی خود می توانید ماه و یا فصلی را به عنوان بهترین زمان سفر به تنریف انتخاب نمایید. هر فصلی دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله شرایط آب و هوایی، نرخ هتل ها و رستوران ها و غیره دارد که هر گردشگری در هنگام سفر خود به تنریف بایستی به تمام این نکات و موارد توجه داشته باشد؛ و متناسب با بودجه و علایق خود زمانی را به عنوان بهترین زمان سفر به تنریف برگزیند.

[caption id="attachment_552" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به تنریف بهترین زمان سفر به تنریف[/caption]

بهترین زمان سفر به تنریف از نظر جشن و فستیوال ها

از بهترین زمان سفر به تنریف اسپانیا از نظر جشن و وقایع خاص را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-بهترین زمان سفر به تنریف در عید سنت جان مصادف با 23 ژوئن می باشد.

- برگزاری فستیوال های متعددی مانند فستیوال گرگ به عنوان بهترین زمان سفر به تنریف می باشد.

-فستیوال خیابانی فستا میجردی گراسیا، از 15 تا 21 آگوست می باشد که می تواند بهترین زمان سفر به تنریف باشد.

- روز 3 پادشاه جشنی است که در فصل زمستان برگزار می شود و در این جشن 3 مرد خردمند سوار بر شتر به کودکان هدیه می دهند.

این مقاله در زمینه معرفی بهترین زمان سفر به تنریف برای شما خوانندگان عزیز ارائه شده است که با مطالعه این مقاله می توانید اطلاعات مفیدی را به دست بیاورید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱