بهترین رستوران های تنریف

رستوران های جزیره تنریف در اسپانیا دارای طراحی و معماری های بسیار شیک و لوکسی هستند که شما می توانید لذیذترین غذاهای محلی و بین المللی را در این رستوران ها سفارش دهید. بهترین رستوران های تنریف دارای پرسنل بسیار حرفه ای و مجربی می باشد.

جزیره تنریف

جزیره تنریف یکی از معروف ترین جزیره های کشور اسپانیا می باشد و از جمله هفت جزیره ی جزایر قناری می باشد. وجود جاذبه های دیدنی و طبیعی بی شمار در جزیره تنریف باعث شده است هر ساله بتوان مسافران و گردشگران بسیاری را در این جزیره مشاهده کرد. از جاذبه های گردشگری این جزیره می توان به استخرهای گارچیکو، سواحل شنی و کوه تایدی اشاره نمود. امروزه با توجه به افزایش روز افزون گردشگران ورودی به جزیره تنریف شاهد گسترش و افزایش زیر ساخت های خدماتی و رفاهی گردشگران در این منطقه شده ایم. از جمله این زیر ساخت های گردشگری می توان به رستوران های لوکس و متعدد، هتل های چند ستاره و سیستم حمل و نقل و جابه جایی کارآمد اشاره کرد.

[caption id="attachment_506" align="aligncenter" width="780"]بهترین رستوران های تنریف بهترین رستوران های تنریف[/caption]

رستوران های جزیره تنریف

همان طور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم با توجه به ورود گردشگران و توریست های بسیار زیاد، هر ساله بر تعداد بهترین رستوران های تنریف افزوده می شود. شما می توانید با سفر به این جزیره انواع رستوران های کلاسیک، سنتی و مدرنی را مشاهده نمایید که در تمامی این رستوران ها می توانید غذاهای محلی، اسپانیایی و بین المللی را صرف کنید. بهترین رستوران های تنریف با توجه به شرایط اقلیمی حاکم در این منطقه دارای طراحی و معماری خاصی می باشند که می توان گفت در نوع خود منحصر به فرد هستند.

بیشتر رستوران های  تنریف در نزدیکی و رو به سواحل شنی این جزیره تأسیس شده اند که این امر سبب شده است منظره ای بسیار زیبا و دیدنی را هنگام میل کردن غذای خود مشاهده نمایید. غذاهای دریایی بهترین رستوران های تنریف از جمله لذیذترین و پرطرفدارترین غذاهای این منطقه می باشد. بیشترین سرمایه گذاران کشور اسپانیا با توجه به رونق یافتن صنعت گردشگری در این جزیره تمایل بسیار زیادی برای تأسیس و بنای رستوران های شیک و لوکس در جزیره تنریف دارند.

[caption id="attachment_507" align="aligncenter" width="780"]رستوران های جزیره تنریف رستوران های جزیره تنریف[/caption]

بهترین و لوکس ترین رستوران های تنریف

بیشترین رستوران های تنریف در سبک مدرن و لوکسی طراحی شده اند که از بهترین سرآشپزها و خدمات و امکانات در این رستوران ها استفاده می شود. پرسنل رستوران های این جزیره افرادی آموزش دیده و باتجربه ای می باشند که به گرمی از مهمانان و مشتریان خود استقبال و پذیرایی می کنند. بهترین رستوران های تنریف در تمامی فصول مملوء از مسافر و گردشگر می باشد. شما می توانید با سفر به این جزیره ی زیبا و بی نظیر علاوه بر بازدید از جاذبه های آن، در لوکس ترین و بهترین رستوران های تنریف اوقات خوشی را داشته باشید. توصیه می شود اگر قصد سفر به این جزیره را دارید حتماً برای صرف شام به بهترین رستوران های تنریف سر بزنید چرا که شب هنگام این رستوران ها بسیار رویایی و دلنشین می باشد و با نورپردازی بسیار خاص در فضای داخلی و خارجی رستوران ها، منظره ای بی نظیر را می توانید مشاهده کنید.

[caption id="attachment_508" align="aligncenter" width="780"]بهترین و لوکس ترین رستوران های تنریف بهترین و لوکس ترین رستوران های تنریف[/caption]

ارزان ترین رستوران های جزیره تنریف

علاوه بر رستوران های لوکس و گران می توان رستوران هایی ساده و شیک در عین حال ارزانی را در جزیره تنریف مشاهده کرد. شما می توانید با توجه به انتخاب و سلیقه ی خود و نیز مقدار بودجه ای که در اختیار دارید، یکی از بهترین رستوران های تنریف را برای میل کردن غذاهای بی نظیر این جزیره انتخاب نمایید. شما می توانید در  ارزان ترین رستوران های تنریف انواع غذاهای محلی و سنتی با قیمت بسیار مناسبی را میل نمایید.

البته بایستی توجه داشته باشید که رستوران های ارزان جزیره تنریف غذاهای بی کیفیتی را برای مشتریان خود ارائه نمی دهند و خدمات و امکانات موجود در این رستوران ها از حد متوسط به بالا بوده است. مردم محلی این جزیره از مهمانان و مشتریان همیشگی بهترین رستوران های تنریف می باشند که با حضور گرم خود در بهترین رستوران های تنریف می توانند هم نشینان بسیار خوبی برای گردشگران نیز باشند و از این طریق فرهنگ خودشان را رواج دهند.

[caption id="attachment_509" align="aligncenter" width="780"]ارزان ترین رستوران های جزیره تنریف ارزان ترین رستوران های جزیره تنریف[/caption]

رستوران Kabuki جزیره تنریف

رستوران kabuki جزیره تنریف یکی از زیباترین و بی نظیرترین رستوران های جزیره تنریف می باشد. این رستوران از 7 بعد از ظهر تا 10:30 شب باز بوده و با غذاهای بسیار لذیذ خود از مشتریان خود پذیرایی می کند. این رستوران با اینکه مدت زمان کمتری را برای پذیرایی از مشریان خود صرف می کند ولی در همین مدت زمان کم نیز مشتریان بسیار زیادی را دارد. این رستوران توانسته است با داشتن بهترین سرآشپزهای خود خوش طعم ترین و متنوع ترین غذاهای محلی و اسپانیایی را آماده و تهیه نمایید. رستوران کابوکی روزهای سه شنبه تعطیل بوده و در بقیه ی روزهای هفته در ساعت تعیین شده آماده خدمت رسانی می باشد. هم چنین شما می توانید هزینه ی مربوط به غذای خود را به صورت نقدی یا با استفاده از کارت های بانکی پرداخت کنید.

[caption id="attachment_510" align="aligncenter" width="780"]رستوران Kabuki جزیره تنریف رستوران Kabuki جزیره تنریف[/caption]

رستوران El Rincón de Juan Carlos

رستوران El Rincón de Juan Carlos یکی از رستوران های خانوادگی و بسیار لوکس جزیره تنریف به شمار می آید که بیشترین غذاهای این رستوران را غذاهای دریایی تشکیل می دهد. این رستوران روزهای شنبه ی هر هفته تعطیل بوده و در بقیه روزهای هفته از ساعت 7 بعد از ظهر تا 10 شب آماده ی پذیرایی از مسافران و گردشگران می باشد. آدرس رستوران El Rincón de Juan Carlos به صورت زیر می باشد:

 Acantilado de Los Gigantes, Pje Jacaranda, 2, 38683 Santiago del Teide, Tenerife

[caption id="attachment_511" align="aligncenter" width="780"]رستوران El Rincón de Juan Carlos رستوران El Rincón de Juan Carlos[/caption]

رستوران Kazan

رستوران kazan از جمله رستوران های ارزان جزیره تنریف محسوب می شود که می توان گفت از پر ترددترین و شلوغ ترین رستوران های جزیره تنریف است. ساعت کاری رستوران کازان در روزهای شنبه و یکشنبه از 1:30 تا 4 بعد از ظهر می باشد و در بقیه ی روزها از ساعت 8:30 شب تا 11:30 شب در حال خدمت رسانی است. این رستوران در قلب جزیره تنریف واقع شده است. شما قبل از سفارش می توانید غذای مورد نظر خود را بچشید و بعد از پسند کردن آن اقدام به سفارش نمایید. هم چنین شما می توانید غذای مورد نظر خود را به صورت تلفنی سفارش داده و در کمترین مدت زمان ممکن سفارش خود را با پیک رایگان دریافت نمایید.

[caption id="attachment_512" align="aligncenter" width="780"]رستوران Kazan رستوران Kazan[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱