آب و هوای اسپانیا

برای دریافت ویزای اسپانیا و سفر به کشور اسپانیا بی شک آشنایی با آب و هوای این کشور می تواند برای شما بسیار مفید باشد. یکی از مهمترین ویژگی های کشور اسپانیا که گردشگران بسیار زیادی را به این کشور دعوت می کند، آب و هوای فوق العاده این کشور می باشد. فصل زمستان در کشور اسپانیا از ماه دسامبر شروع می شود و تا ماه فوریه به طول می انجامد. در قسمت های جنوبی از کشور اسپانیا می توانید آب و هوایی مدیترانه ای را مشاهده کنید، در این قسمت از کشور اسپانیا در بیشتر روزهای سال شاهد آب و هوای معتدل هستید. آب و هوای کشور اسپانیا آب و هوایی فوق العاده متغیر می باشد و در هر منطقه از این کشور می توانید آب و هوایی خاص را تجربه کنید. قسمت های شمالی و قسمت های کوهستانی کشور اسپانیا نیز دارای آب و هوایی کوهستانی هستند که نسبت به سایر مناطق دارای آب و هوای خنک تری هستند.

[caption id="attachment_179" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای اسپانیا آب و هوای اسپانیا[/caption]

فرهنگ مردم اسپانیا

برای دریافت ویزای اسپانیا و سفر به کشور اسپانیا بی شک آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ مردم کشور اسپانیا می تواند برای شما بسیار مفید باشد. بیشتر مردم اسپانیا پیرو دین مسیحی هستند و مذهب آن ها نیز بیشتر کاتولیک می باشد، البته نزدیک به 20 درصد از مردم این کشور نیز بی دین می باشند. مهاجران بسیار زیادی در کشور اسپانیا زندگی می کنند و هر ساله نیز تعداد بسیار زیادی از مهاجران به این کشور سفر می کنند، بیشتر مهاجرانی که در این کشور زندگی می کنند مهاجرانی از کشورهای رومانی، مراکش، آلمان و هند می باشند. یکی از مهمترین مراسمات مردم کشور اسپانیا را جشن ها، فستیوال ها و کارناوال ها تشکیل می دهند که می توانید با دریافت ویزای اسپانیا و سفر به این کشور در این مراسمات شرکت کنید. با دریافت ویزای اسپانیا و سفر به کشور اسپانیا می توانید با فرهنگ متفاوت مردم کشور اسپانیا نیز آشنا شوید.

[caption id="attachment_180" align="aligncenter" width="780"]فرهنگ مردم اسپانیا فرهنگ مردم اسپانیا[/caption]

بهترین زمان سفر به اسپانیا

بسیاری از کسانی که قصد دریافت ویزای اسپانیا و سفر به این کشور را دارند علاقه دارند که بهترین زمان سفر به این کشور را بدانند. کشور اسپانیا کشوری است که می توانید در هر زمانی به آن سفر کنید، چرا که آب و هوای این کشور آب و هوایی بسیار معتدل می باشد، با این حال بهترین زمان سفر به کشور اسپانیا را می توان فصل های بهار و پاییز دانست. در این 2 فصل می توانید از تمامی مکان های دیدنی کشور اسپانیا دیدن کنید. دلیل انتخاب این 2 فصل علاوه بر آب و هوای فوق العاده این است که در این فصل ها توریست های بسیار زیادی نیز در این کشور حضور دارند و می توانید از شلوغی جمعیت این کشور نیز لذت ببرید. در فصل تابستان اوج گرمای کشور اسپانیا را تجربه می کنید. در برخی از شهرها از جمله شهر مادرید پایتخت این کشور در این فصل دمای هوا بسیار بالا است.

[caption id="attachment_181" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به اسپانیا بهترین زمان سفر به اسپانیا[/caption]