بلیط اسپانیا

هر ساله مسافران زیادی به دلیل سفر به اسپانیا، بلیط هواپیما اسپانیا را رزرو می کنند. قیمت بلیط اسپانیا در زمان های مختلف متغیر می باشد. اگر شما هم قصد خرید بلیط اسپانیا را دارید، می توانید برای رزرو بلیط هواپیما اسپانیا از طریق مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی اقدام نمایید. در ادامه مطلب برای کسانی که قصد خرید بلیط هواپیما اسپانیا را دارند به توضیحات بیشتر درباره آن می پردازیم.

[caption id="attachment_471" align="aligncenter" width="780"]بلیط اسپانیا بلیط اسپانیا[/caption]

اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهای زیبا و پر جاذبه اروپایی است، که در شبه جزیره ایبری واقع شده است. شهر بزرگ و زیبای مادرید، پایتخت اسپانیا است. آب و هوای اسپانیا در مناطق مختلف آن متغیر می باشد، به طور کلی در برخی از مناطق دارای آب و هوا کوهستانی، در برخی مدیترانه ای و در برخی اقیانوسی می باشد. هر ساله گردشگران زیادی به قصد تماشای جاذبه های طبیعی و تاریخی شهرهای مختلف این کشور، به اسپانیا سفر می کنند. یکی از سوالات اساسی هر گردشگری قبل از سفر به کشورهای خارجی و از جمله کشور اسپانیا، این است که چگونه بلیط هواپیما را رزرو کنیم. به همین خاطر در این مقاله تصمیم گرفته ایم برای کسانی که قصد سفر به اسپانیا را دارند، درباره بلیط اسپانیا صحبت کنیم.

رزرو بلیط هواپیما اسپانیا

قبل از سفر به اسپانیا و تفریح و گشت و گذار در آن باید بلیط هواپیما اسپانیا را رزرو کنید. برای رزرو بلیط هواپیما اسپانیا با  مراجعه حضوری و تماس تلفنی، می توانید اقدام به رزرو بلیط کنید اقدام کنید. یکی از ویژگی های رزرو بلیط هواپیما اسپانیا از طریق آژانس ها، این است که بدون هیچ گونه محدودیت مکانی و زمانی، در هر ساعت از شبانه رزرو می توانید نسبت به خرید بلیط اسپانیا اقدام کنید.

[caption id="attachment_473" align="aligncenter" width="780"]رزرو بلیط هواپیما اسپانیا رزرو بلیط هواپیما اسپانیا[/caption]

قیمت خرید بلیط هواپیما اسپانیا

قیمت خرید بلیط اسپانیا در روز های مختلف و حتی ساعت های مختلف یکسان نمی باشد. قیمت بلیط اسپانیا به عوامل مختلفی مانند نوع مسیر پروازی، نوع هواپیما، نوع ایرلاین، کلاس پروازی، زمان پرواز، فصل پرواز و ... بستگی دارد. علاوه بر این موارد، نوع سایتی که بلیط اسپانیا را از آن خریداری می کنید، بر قیمت رزرو بلیط اسپانیا تاثیر گذار است. سایت ما همیشه بهترین و ارزان ترین بلیط های هواپیما را به شما پیشنهاد می کند. برای اطلاع از قیمت بلیط اسپانیا می توانید از طریق جست و جوی آنلاین و یا تماس با کارشناسان اقدام نمایید.

بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما اسپانیا

اکثر افراد قبل از سفر به اسپانیا و رزرو بلیط هواپیما اسپانیا، می خواهند بدانند بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیما اسپانیا چه زمانی است. به طور کلی بهترین زمان سفر به اسپانیا و هر کشور دیگری به شرایط و اهداف افراد بستگی دارد. افراد مختلف ممکن است از جنبه های مختلفی مانند برگزاری جشن ها و فستیوال ها، شرایط آب و هوایی، برگزاری مسابقات و ... به دنبال بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما اسپانیا باشند. از لحاظ آب و هوایی فصل بهار و پاییز، به دلیل شرایط آب و هوایی مساعد، بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیما اسپانیا می باشد.

[caption id="attachment_474" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما اسپانیا بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما اسپانیا[/caption]

رزرو ارزان ترین بلیط هواپیما اسپانیا

اگر قصد سفر به کشور زیبای اسپانیا را دارید و می خواهید یک سفر ارزان و کم هزینه داشته باشید. یکی از بهترین روش ها برای کاهش هزینه سفر به اسپانیا، رزرو ارزان ترین بلیط هواپیمای اسپانیا می باشد. قیمت بلیط اسپانیا در فصل های کم مسافر مانند فصل تابستان (به خاطر گرمی هوا) و فصل زمستان (به خاطر سردی هوا) نسبت به فصل های پر مسافر مانند فصل بهار و پاییز (به خاطر شرایط آب و هوایی مساعد و مناسب) بسیار ارزان تر می باشد. بنابراین می توانید در فصل زمستان و یا تابستان به کشور اسپانیا سفر کنید، در این فصل ها به خاطر کم بودن مسافر علاوه بر قیمت بلیط، قیمت رزرو هتل ها نیز ارزان می باشد. رزرو بلیط های چارتری روش دیگری برای رزرو ارزان بلیط هواپیما اسپانیا می باشد، فقط در هنگام رزرو بلیط های چارتر باید از زمان و تاریخ سفر خود به خوبی مطمئن باشید، به دلیل این که در بیشتر مواقع امکان کنسل کردن بلیط برای شما وجود ندارد.

[caption id="attachment_475" align="aligncenter" width="780"]رزرو ارزان ترین بلیط هواپیما اسپانیا رزرو ارزان ترین بلیط هواپیما اسپانیا[/caption]

مدت زمان پرواز تهران- اسپانیا

خیلی از افرادی که به قصد سفر به اسپانیا، بلیط هواپیمای اسپانیا را رزرو کرده اند، می خواهند بدانند مدت زمان پرواز تهران به اسپانیا چقدر می باشد. به طور کلی مدت زمان پرواز از تهران به اسپانیا به شرایط جوی، نوع هواپیما، مسیر پروازی و میزان توقف در مسیر بستگی دارد. بنابراین نمی توان یک ساعت مشخصی را برای مدت زمان پرواز از تهران به اسپانیا تعیین کرد.

 برای مثال مدت زمان پرواز از تهران به اسپانیا با ایرلاین لوفتهانزا با یک توقف در فرانکفورت آلمان، حدود 10 ساعت و 5 دقیقه طول می کشد. و مدت زمان پرواز از تهران به اسپانیا با ایرلاین قطر ایرویز و با یک توقف در فرودگاه دوهه قطر، حدود 17 ساعت 40 دقیقه طول می کشد.

کدام ایرلاین ها از ایران به اسپانیا پرواز دارند

در حال حاضر ایرلاین های مختلفی از ایران به اسپانیا پرواز دارند، تعدادی از این ایرلاین ها مانند ایرلاین ماهان ایر به صورت مستقیم از تهران به اسپانیا پرواز دارند. ایرلاین های دیگر با یک توقف در مسیر به اسپانیا پرواز دارند. برخی از بهترین ایرلاین هایی که برای رزرو و یا خرید بلیط هواپیما اسپانیا می توانید آنها را انتخاب کنید، به شرح زیر می باشند.

ایرلاین ماهان ایر (Mahan Air Airlines)

ایرلاین ترکیش (Turkish Airlines)

ایرلاین اکراین (Ukraine Airlines)

ایرلاین ایرویز امارات (Etihad Airways)

ایرلاین ایرویز قطر (Qatar Airways)

ایرلاین لوفتهانزا آلمان (Lufthansa Airlines)

ایرلاین بریتیش ایرویز (British Airways)

ایرلاین ایرویز بریتانیا (British Airways Airlines)

ایرلاین ایبریا اسپانیا (Iberia Airlines)

جست و جوی بلیط هواپیما اسپانیا

قبل از خرید و رزرو بلیط اسپانیا می توانید از طریق بخش جست و جو از آخرین وضعیت بلیط اسپانیا مطلع شوید. برای جست و جو کافی است در فیلدهای مشخص شده نام شهر مبداء و مقصد، نوع بلیط رفت و برگشت، تاریخ پرواز، تعداد مسافران، کلاس پرواز و ... را وارد نمایید. بعد از این که فیلدهای مشخص شده را کامل کردید، کافی است که دکمه جست و جو را فشار دهید تا لیست پروازهای مورد نظر شما به نمایش گذاشته شود. اگر به دنبال رزرو ارزان بلیط اسپانیا هستید و یا ایرلاین خاصی مد نظر شما می باشد و یا این که فرودگاه اسپانیا برای شما مهم است، می توانید از قسمت فیلتر درخواست های خود را به صورت سفارشی جست و جو کنید. در هنگام رزرو بلیط هواپیمای اسپانیا توجه داشته باشید که خدماتی از قبیل بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، تشریفات فرودگاهی و ... را خریداری کنید.

[caption id="attachment_476" align="aligncenter" width="780"]جست و جوی بلیط هواپیما اسپانیا جست و جوی بلیط هواپیما اسپانیا[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱