بلیط تنریف

تنریف یکی از جزایر زیبا در کشور اسپانیا می باشد که هر ساله تعداد زیادی از مسافران کشورهای مختلف به آن سفر می کنند و دارای جاذبه های طبیعی بسیاری می باشد. برای مسافرت به این جزیره می توانید بلیط تنریف را به صورت یک مقصد مجزا خریداری کنید. همانطور که می دانید جزایر قناری شامل 7 جزیره می شود که یکی از آنها که بزرگ ترین جزیره محسوب می شود جزیره تنریف می باشد.

تنریف چگونه جزیره ای است؟

تنریف یکی از بزرگ ترین جزیره های اسپانیا می باشد که هر ساله تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می کند. این جزیره در اقیانوس اطلس واقع شده است و بسیاری از کسانی که تورهای اروپا را رزرو می کنند به دنبال رزرو بلیط تنریف نیز هستند. یکی از عجایب این جزیره این است که در شمال و جنوب دارای آب و هوای متفاوت می باشد. پس می توان گفت این جزیره یکی از عجایب نیز محسوب می شود. در یک محیط کوچک می توانید 2 نوع آب و هوا را تجربه کنید.

در شمال این جزیره معمولا باران بیشتری می بارد و آب و هوایی گرم و معتدل دارد. اگر شما به ورزش های آبی علاقه دارید بهتر است که در فصل تابستان به این جزیره سفر کنید. آب و هوای این جزیره در واقع یک آب و هوای استوایی است و در فصل زمستان هم زیاد سرد نمی شود اما نسبت به فصل تابستان کمی خنک تر می شود. همانطور که می بینید این جزیره یک جزیره توریستی فوق العاده زیبای اروپایی می باشد که برای مسافرت به آن نیاز به  گرفتن بلیط پرواز تنریف است.

[caption id="attachment_430" align="aligncenter" width="780"]تنریف چگونه جزیره ای است؟ تنریف چگونه جزیره ای است؟[/caption]

فستیوال های تنریف

یکی از زیبایی های جزیره تنریف فستیوال ها و جشنواره های آن می باشد . اکثر بلیط های تنریف که فروخته می شود برای شرکت در این جشنواره ها و فستیوال ها است. فستیوال هایی که برگزار می شود اکثرا از جشنوارهای مد و لباس اسپانیا می باشد که برای بازدیدکنندگان این جزیره برگزار می شود. تور تنریف یکی از شادترین تورهای اروپایی محسوب می شود. همچنین برگزاری کنسرت های محلی اسپانیا و حتی بعضی از کنسرت های جهانی هم در تنریف یکی دیگر از سرگرمی های هنری این جزیره محسوب می شود. شاید تعداد زیادی از بلیط های تنریف به دلیل شرکت در کنسرت های موسیقی این جزیره فروخته می شود.

[caption id="attachment_431" align="aligncenter" width="780"]فستیوال های تنریف فستیوال های تنریف[/caption]

رزرو بلیط تنریف

بلیط تنریف را می توانید از آژانس های هواپیمایی در سراسر کشور تهیه کنید. بلیط تنریف انواع مختلفی دارد که شما بر اساس نیاز خود مانند تاریخ پرواز، نوع پرواز، کلاس هواپیمایی می توانید بلیط تنریف با قیمت مورد نظر خود را خریداری کنید. از جمله آژانس های هواپیمایی که می توانید از آنها بلیط تنریف را خریداری کنید می توان به ایران ایر، تابان، ماهان، کیش ایر اشاره کرد.

[caption id="attachment_432" align="aligncenter" width="780"]رزرو بلیط تنریف رزرو بلیط تنریف[/caption]

قیمت بلیط تنریف

همانطور که می دانید بلیط تنریف به دلیل اینکه برای یکی از جزیره ها در کشور اسپانیا خریداری می شود و نیاز است که مسافت زیادی را بپیمایید از سایر بلیط ها گران تر می باشد. همانطور که می دانید ما هر روز شاهد افزایش قیمت بلیط های تورهای خارجی و داخلی هستیم . به همین دلیل معمولا به دلیل افزایش قیمت، قیمت بلیط های خارجی به طبع سریع تر بالا می رود و بلیط تنریف هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر به دنبال خرید بلیط تنریف ارزان هستید ما به شما بلیط های چارتری یا بلیط های لحظه آخری تورها را پیشنهاد می کنیم . معمولا این بلیط های تنریف به دلیل کنسلی مشتری ها و یا خریداری نشدن با قیمت بسیار پایین تری نسبت به قیمت اصلی به فروش می رسد.

[caption id="attachment_433" align="aligncenter" width="780"]قیمت بلیط تنریف قیمت بلیط تنریف[/caption]

کلاس های هواپیما برای بلیط تنریف

هنگامی که شما بلیط تنریف را خریداری می کنید هر پرواز شامل 3 کلاس می شود :

1.اکونومی: این پروازها به پروازهای اقتصادی شهرت دارند و معمولا بلیط تنریف آنها با قیمت های پایین تری به فروش می رسد. معمولا این هواپیماها تعداد زیادی صندلی دارند اما خدمات کمتری را به مسافرین ارائه می دهند. در واقع این پروازها چندان راحت نیستند اما با قیمت پایین آنها به صرفه هستند و می توانند شما را به مقصد برسانند.

2.بیزینس کلاس: نوع دیگری از پروازهای تنریف می باشد که امکانات آنها نسبت به نمونه اکونومی بهتر است و در واقع دارای امکانات متوسط می باشد. صندلی های این هواپیماها مبله هستند و به صورت 2 ردیفی چیده شده اند. در این هواپیماها یک سیستم صوتی و تصویری کوچک وجود دارد که همه افراد به صورت عمومی می توانند از آن استفاده می کنند.

3.فرست کلاس: همانطور که از نام این پروازها مشخص است این نوع پرواز بهترین نمونه پرواز می باشد. کل صندلی های این هواپیما 20 عدد می باشد به همین دلیل فضای بسیار زیادی وجود دارد . تمامی امکانات این هواپیماها مجلل هستند و در واقع کسانی که می توانند هزینه این پروازها را بدهند بلیط تنریف خود را فرست کلاس می گیرند. سیستم صوتی و تصویری در این هواپیماها جداگانه و اختصاصی می باشد. لب تاپ و اینترنت هم در محیط این هواپیما وجود دارد.

[caption id="attachment_434" align="aligncenter" width="780"]کلاس های هواپیما برای بلیط تنریف کلاس های هواپیما برای بلیط تنریف[/caption]

کنسل کردن بلیط تنریف

اگر شما بلیط تنریف را رزرو کنید و سپس بخواهید که آن را کنسل کنید تنها بخشی از هزینه ای که کرده اید به شما بازگردانده می شود که بسته به زمان پرواز و زمان کنسلی این هزینه متفاوت می باشد . برای کنسلی بلیط تنریف باید پول خود را از محلی که بلیط را از آن خریداری کرده اید پس بگیرید. همچنین در صورت مفقودی بلیط باید سریعا به مرکزی که بلیط را از آن خریداری کرده اید اطلاع دهید.

مدارک مورد نیاز برای تهیه بلیط تنریف

1- اصل مدرک گذرنامه با اعتبار حداقل 8 ماه که توسط صاحب گذرنامه امضا شده باشد. همچنین باید گذرنامه باطله قبلی را به همراه داشته باشید .

 2- دو قطعه عکس 3*4  که تصویر در آن تمام رخ و زمینه سفید باشد.

3- اصل شناسنامه و بیمه مسافرتی طبق درخواست زمان ویزای اسپانیا

4- برای فرزندان پسر بالاتر از 18 سال گواهی اشتغال به تحصیل یا معافیت سربازی

5- ضمانت برگشت برای افرادی که ضمانت کار دارند به مبلغ 40.000.000 تومان برای هر فرد که گاهی برای بعضی از شغل ها نیاز است که ضمانت بیشتری گذاشته شود.

6- قیمت اعلام شده بلیط برای هر نفر

7- همچنین به دلیل اینکه به یکی از کشورهای اتحادیه اروپا سفر می کنید لازم است که ویزای شینگن یا به صورت جزیی ویزای اسپانیا را به همراه داشته باشید.

[caption id="attachment_435" align="aligncenter" width="780"]مدارک مورد نیاز برای تهیه بلیط تنریف مدارک مورد نیاز برای تهیه بلیط تنریف[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱