هتل های والنسیا

هتل های والنسیا به سبب امکانات خوب و با کیفیتی که به مهمانان ارائه می دهند جزء معتبرترین هتل های اسپانیا هستند. اگر قصد سفر به والنسیا را دارید مسلما آشنایی با هتل های والنسیا اولین گام شما خواهد بود. در این مقاله با لوکس ترین هتل های والنسیا و امکانات و خدمات ارائه شده از سوی آنها آشنا می شویم.

والنسیا یکی از شهرهای جذاب و هیجان انگیز اسپانیا است که بعد از شهرهای مادرید و بارسلونا پیشرفته ترین و بزرگترین شهر در این کشور به شمار می رود. این شهر دارای قدمت تاریخی زیادی است و به همین سبب جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی را به خود اختصاص داده است. با توجه به موقعیت شهر والنسیا و امکانات آن افراد زیادی به این شهر سفر می کنند به همین دلیل هتل های متنوعی در سطح این شهر وجود دارد که آشنایی با آنها برای هر مسافری ضرورت دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با چند نمونه از بهترین هتل های والنسیا آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

هتل لاس آرناس بالنریو ریزورت

این هتل یکی از بهترین هتل های والنسیا است که اکثر مسافران آن را لوکس ترین و بی نظیرترین هتل این شهر می دانند. هتل لاس آرناس بالنریو ریزورت یک هتل پنج ستاره با امکانات رفاهی و خدماتی بی نظیر است که هر کسی را با هر سلیقه ای تحت تاثیر قرار می دهد. نزدیکی این هتل به مرکز شهر و ساحل از جمله مهم ترین امتیازات هتل لاس آرناس بالنریو رزورت است. اتاق های این هتل دارای دکوراسیونی شیک و مدرن هستند که فضای دلنوازی را برای مهمانان فراهم می کنند. این اتاق ها از امکانات بسیار خوبی نظیر تهویه، اینترنت بی سیم، تلویزیون، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی برخوردار هستند.

در رستوران های این هتل می توانید غذاهای بین المللی و سنتی زیادی را در کنار نوشیدنی های متنوع میل کنید.

مهم ترین امکانات هتل لاس آرناس بالنریو رزورت شامل بار، کتابخانه، پارکینگ، استخر، مرکز اسپا، خدمات خشکشویی، دوچرخه، اینترنت بی سیم و ... هستند. این هتل با توجه به امکاناتی که دارد به یکی از  معروف ترین و پرطرفدارترین هتل های والنسیا تبدیل شده است.

[caption id="attachment_418" align="aligncenter" width="780"]هتل های والنسیا هتل های والنسیا[/caption]

هتل کارو والنسیا

یکی دیگر از هتل های والنسیا که پنج ستاره هم می باشد هتل کارو والنسیا است. این هتل در مرکز شهر والنسیا قرار دارد و در یک کاخ قدیمی ساخته شده است. اتاق های این هتل اسپانیا توسط معماران ماهر طراحی شده اند و بی شک با اقامت در آنها می توانید بهترین تجربه یک اقامت لوکس و رویایی را برای خود به ارمغان آورید. همه اتاق ها در این هتل شامل امکاناتی نظیر مینی بار، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع هستند. در کنار امکاناتی مانند استخر و سالن های ورزشی می توانید موجبات سرگرمی خود را فراهم کنید و از تمام زمان های خود برای اقامت در این هتل استفاده کنید. در این هتل رستوران های مدرنی وجود دارند که می توانید در آنها به صرف غذاهای لذیذ و مدرن بپردازید.

مهم ترین امکانات هتل کارو والنسیا شامل رستوران، خدمات خشکشویی، اتاق های عایق صدا، اینترنت بی سیم، بار، ماساژ، سیستم های گرمایشی، تراس و ... هستند.

[caption id="attachment_419" align="aligncenter" width="780"]هتل کارو والنسیا هتل کارو والنسیا[/caption]

هتل هسپس پالائو د لا مار

هتل هسپس پالائو د لا مار یکی دیگر از هتل های والنسیا با امکانات منحصر به فرد است که در بین هتل های پنج ستاره این شهر قرار گرفته است. این هتل یکی از مجلل ترین هتل های والنسیا بوده که هر کسی با یک بار اقامت در این هتل شیفته آن شده است. فضای آرام و دلنشینی که این هتل برای مهمانان فراهم می کند مهم ترین امتیاز آن در بین سایر هتل های والنسیا است. اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی هستند و برای هر نوع سلیقه ای مناسب می باشند. بعد از گشت و گزارهای روزانه می توانید زمانی را در بخش اسپای این هتل صرف به آرامش رسیدن و رفع خستگی های خود کنید. این هتل نیز امکانات بی نظیری مانند اینترنت بی سیم، رستوران های شیک و مجلل، پذیرش 24 ساعته، خشک شویی، سالن های ورزشی و ... را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

[caption id="attachment_420" align="aligncenter" width="780"]هتل هسپس پالائو د لا مار هتل هسپس پالائو د لا مار[/caption]

هتل وستین والنسیا

اکثر مهمانانی که در هتل وستین والنسیا اقامت داشته اند این هتل را به سبب دکوراسیون مجلل و شیک آن می شناسند. موقعیت بسیار خوب این هتل در شهر والنسیا و خدمات بی رقیبی که به مهمانان ارائه می دهد باعث شده به یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین هتل های والنسیا تبدیل شود. با اقامت در این هتل به راحتی می توانید به مراکز خرید متنوع شهر دسترسی داشته باشید. اتاق های هتل وستین والنسیا دارای امکاناتی مانند حمام، اینترنت بی سیم، دستگاه چای و قهوه، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. در بار این هتل هم می توانید وقت بگذرانید و از نوشیدنی های سرو شده استفاده کنید.

[caption id="attachment_421" align="aligncenter" width="780"]هتل وستین والنسیا هتل وستین والنسیا[/caption]

هتل اس اچ والنسیا پالس

هتل اس اچ نیز یکی دیگر از هتل های والنسیا است که دارای محیطی گرم و صمیمی و اتاق هایی لوکس با امکاناتی کامل است. در زمان اقامت در این هتل می توانید از تمام امکانات رفاهی در نظر گرفته شده استفاده کنید و بهترین اقامت را در شهر والنسیا برای خود رقم بزنید. در طراحی دکوراسیون اتاق های این هتل از سبک هایی جدید و زیبا استفاده شده است. مهم ترین امکانات اتاق های این هتل شامل تلویزیون، اینترنت بی سیم، حمام و نورپردازی های زیبا هستند. این هتل جزء هتل های شیک والنسیا است که دارای یک استخر بزرگ، مرکز ماساژ و اسپا می باشد.

[caption id="attachment_422" align="aligncenter" width="780"]هتل اس اچ والنسیا پالس هتل اس اچ والنسیا پالس[/caption]

هتل نپتونو

یکی دیگر از هتل های والنسیا که طرفداران زیادی هم دارد هتل نپتونو است. این هتل یکی از هتل های چهار ستاره شهر بوده که خدماتی در حد هتل های پنج ستاره به مهمانان ارائه می دهد. این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و دارای اتاق هایی با دکوراسیون شیک و چیدمان منحصر به فرد است ضمنا در اتاق های این هتل تراس هایی قرار دارد که می توانید در اوقات فراغت خود به تماشای منظره های زیبا بپردازید. مهم ترین امکانات اتاق های این هتل شامل اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم های گرمایشی و غیره هستند. هتل نپتونو امکانات تفریحی متنوعی شامل دوچرخه های رایگان و سالن های بدنسازی به مهمانان خود ارائه می دهند. این هتل نیز یکی دیگر از بهترین هتل های والنسیا است که می توانید در زمان اقامت خود در این شهر نهایت لذت را از امکانات این هتل ببرید.

[caption id="attachment_423" align="aligncenter" width="780"]هتل نپتونو هتل نپتونو[/caption]

هتل مدیوم والنسیا

اگر قصد سفر به شهر والنسیا و اقامت در یکی از هتل های والنسیا را دارید هتل مدیوم یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. این هتل نیز یکی از هتل های چهار ستاره این شهر است که امکانات با کیفیتی به مسافران ارائه می دهد. اتاق های این هتل دارای دکوراسیونی زیبا همراه با امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، لوازم بهداشتی و آرایشی، اینترنت و حمام هستند.

همانطور که دیدید هتل های والنسیا دارای تنوع زیادی هستند و می توانید متناسب با نیاز و علاقه خود بهترین و شیک ترین هتل های والنسیا را برای اقامت در این شهر انتخاب کنید و نهایت لذت را از سفر خود به شهر والنسیا ببرید.

[caption id="attachment_424" align="aligncenter" width="780"]هتل مدیوم والنسیا هتل مدیوم والنسیا[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱