هتل های تنریف

اگر به دنبال اقامت در تنریف هستید باید بدانید که هتل های تنریف در جزایر قناری کشور اسپانیا از تنوع بسیار زیادی برخوردارند و شما می توانید با توجه به معیارهایی مانند کیفیت، قیمت، فاصله از مرکز شهر و مواردی از این قبیل آن ها را انتخاب کنید. از آن جا که فرصت سفر مجدد به جزایر قناری و اقامت در هتل های تنریف ممکن است دیگر به آسانی به دست نیاید توصیه می شود افراد با آشنایی کامل نسبت به رزرو اتاق در تنریف اقدام کنند. در ادامه سعی شده تا با توجه به معیارهای افراد مختلف برخی از هتل های تنریف معرفی و بررسی شوند. ادامه این مطلب را از دست ندهید.

هتل گران تاکانده ولنس و ریلکس کاستا آدهه (Grand Tacande Wellness & Relax Costa Adeje)

هتلی بسیار لوکس و جذاب است و به نظر می رسد تنها برای افرادی تدارک دیده شده که کیفیت عالی هتل برایشان از همه چیز مهم تر باشد. این هتل 5 ستاره توانسته میزان رضایت 9.1 از 10 را از مسافران هتل های تنریف کسب کند و می توان آن را در رده هتل های عالی به شمار آورد. خدمات بی نظیر کارکنان هتل، فضای دوستانه، اتاق های شیک و بسیار مجهز، رستوران زیبا و غذاهای دلپذیر، دسترسی آسان به مرکز شهر، استخر، پارکینگ اختصاصی و اینترنت پرسرعت همگی از ویژگی هایی هستند که این هتل را شایسته رضایت بالای مسافران کرده است. قیمت حدودی یک شب اقامت در این هتل بالای 3 میلیون تومان است. اما عجله نکنید! در ادامه به آن دسته از هتل های تنریف خواهیم رسید که در عین کیفیت مناسب، قیمت مناسب تری هم داشته باشند.

[caption id="attachment_407" align="aligncenter" width="780"]هتل گران تاکانده هتل گران تاکانده[/caption]

هتل ساندوس سان بلاس (Sandos San Blas Hotel)

هتل 5 ستاره ساندوس سان بلاس بیشتر از هر چیز به خاطر زمین گلف اختصاصی اش مشهور است. این هتل تا مرکز شهر فاصله نسبتاً زیادی دارد اما این فاصله یک دلیل خوشایند دارد. این که این هتل یکی از هتل های تنریف است که درست در مجاورت ساحل اقیانوس اطلس قرار گرفته است و از این حیث هتلی رو به دریا به حساب می آید. دریاچه مصنوعی، 8 استخر جداگانه و ساحل اختصاصی این هتل هم از دیگر جذابیت های این هتل در میان هتل های تنریف به شمار می رود. این هتل در جنوب شهر تنریف قرار گرفته و نزدیکی اش به فرودگاه بین المللی تنریف می تواند یک مزیت به حساب بیاید. نیازی به گفتن نیست که اتاق ها، رستوران و دیگر امکانات این هتل همگی در سطح بسیار با کیفیتی قرار دارند.

[caption id="attachment_408" align="aligncenter" width="780"]هتل های تنریف هتل های تنریف[/caption]

هتل تورکسا پلایا (Turquesa Playa)

از دیگر هتل های تنریف، هتل تورکسا پلایا، هتلی مناسب و رضایت بخش برای خانواده هاست. فضای این هتل 4 ستاره بسیار صمیمی طراحی شده است و فضاهای بسیار خوبی برای بازی و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است. استخرهای متعدد، رستوران منحصر به فرد، سالن بدنسازی بزرگسالان و اتاق های شیک توانسته اند این هتل را به هتلی محبوب در میان هتل های تنریف تبدیل کنند.

[caption id="attachment_409" align="aligncenter" width="780"]هتل تورکسا پلایا (Turquesa Playa) هتل تورکسا پلایا (Turquesa Playa)[/caption]

هتل هاردین دلاپاز (Jardin de la Paz)

هتلی 4 ستاره است که منظره رو به اقیانوس آن هر بیننده ای را به وجد می آورد. این هتل هم از جمله هتل های لوکس در میان هتل های تنریف به شمار می رود. کیفیت کم نظیر اتاق ها، غذای مناسب و قابل قبول، سرویس دهی عالی و سرگرمی های جذاب از ویژگی های این هتل زیباست. در بررسی های صورت گرفته این هتل توانسته با کسب نمره 9.3 در جایگاه عالی میان هتل های تنریف قرار گیرد. استخر و پارکینگ اختصاصی اختصاصی را هم باید به دیگر امکانات هتل هاردین دلاپاز افزود. به علاوه این هتل از هتل های واقع شده در شمال جزیره تنریف است و اقامت در آن خاطره ای فراموش نشدنی در ذهن مسافران به جای خواهد گذاشت.

[caption id="attachment_410" align="aligncenter" width="780"]هتل هاردین دلاپاز (Jardin de la Paz) هتل هاردین دلاپاز (Jardin de la Paz)[/caption]

هتل کاتالونیا پونتا دل ری (Catalonia Punta Del Rey)

هتلی 4 ستاره است که در فاصله 14 کیلومتری از مرکز شهر و در مجاورت دریا قرار گرفته است. این هتل مدرن و زیبا با داشتن باشگاه های سرگرمی و استخر کودکان یکی از گزینه های محبوب برای خانواده هاست. استخرهای شنا، نگهداری از نوزاد و غذاهای کم نظیری که در این هتل تهیه می شوند باعث شده اند تا این هتل به یکی از هتل های پر رفت و آمد در میان هتل های تنریف بدل شود. مرکز خرید، باشگاه بدنسازی و انواع سرگرمی های این هتل را نباید از قلم انداخت. بدون شک این هتل از امکانات مورد انتظار مسافران چیزی کم ندارد و همین ویژگی هاست که آن را به بین هتل های تنریف به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است. در ادامه بیشتر به هتل هایی خواهیم پرداخت که قیمت ارزان تری دارند و در عین حال از هتل های میان رده خوب به شمار می روند.

[caption id="attachment_411" align="aligncenter" width="780"]هتل کاتالونیا پونتا دل ری (Catalonia Punta Del Rey) هتل کاتالونیا پونتا دل ری (Catalonia Punta Del Rey)[/caption]

هتل اکسیدنتال سانتا کروز (Occidental Santa Cruz)

هتل اکسیدنتال با داشتن 3 ستاره در مرکز شهر و در مجاورت پارک گارسیا سانابریا و ده ها مرکز خرید متنوع واقع شده است. این هتل تنها حدود 7 کیلومتر با ساحل و 12 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد. رستوران، کافه، استخر، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار و اینترنت پرسرعت از امکانات قابل توجه این هتل هستند. قیمت یک شب اقامت در چنین هتلی کمی بیشتر از 1.000.000 تومان خواهد بود. بی شک این هتل یکی از بهترین هتل های متوسط در مین هتل های تنریف است و اقامت در آن گزینه ای مناسب برای کسانی است که می خواهند با صرف هزینه ای مناسب از امکاناتی خوب بهره مند شوند.

[caption id="attachment_412" align="aligncenter" width="780"]هتل اکسیدنتال سانتا کروز (Occidental Santa Cruz) هتل اکسیدنتال سانتا کروز (Occidental Santa Cruz)[/caption]

هتل نه تنریف (Nh Tenerife)

این هتل 3 ستاره هم تنها 15 دقیقه با فرودگاه شمالی و 45 دقیقه با فرودگاه جنوبی تنریف فاصله دارد. آسانسور، خشکشویی، رستوران، جکوزی، باشگاه بدنسازی و اینترنت موبایل از امکانات این هتل است. هتل از نظافت خوبی برخوردار است و فضایی گرم و صمیمی دارد. اقامتی چند روزه در آن می تواند خاطره انگیز و به یاد ماندنی باشد. این هتل هم از دسته هتل های میان رده در بین هتل های تنریف است که قیمتی مناسب و کیفیتی قابل قبول دارد.

[caption id="attachment_413" align="aligncenter" width="780"]هتل نه تنریف (Nh Tenerife) هتل نه تنریف (Nh Tenerife)[/caption]

هتل آدونیس پلازا (Hotel Adonis Plaza)

این هتل 3 ستاره در 8 طبقه احداث شده است و دارای 40 اتاق تکی و 53 اتاق دوبل است. امکاناتی چون اینترنت، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، صرافی، اینترنت، منوی رژیمی، پارکینگ و خدمات فرودگاهی از ویژگی هایی است که این هتل را در میان هتل های تنریف به هتلی میان رده اما ممتاز تبدیل می کند. اتاق های این هتل بسیار پویا و با سلیقه طراحی شده اند و حس خوبی را به بیننده القا می کنند. در یک کلام می توان این هتل را راحت و دوست داشتنی توصیف کرد. این هتل هم با داشتن هزینه ای شبانه 2.000.000 تومان به بالا از مجموعه هتل های تنریف است که قیمتی متوسط و کیفیتی قابل توجه دارند.

جمع بندی

برای سفر به تنریف اسپانیا لازم است تا ابتدا از برخی امور اطمینان حاصل کنید. رزرو هتل در تنریف به عنوان یکی از مهم ترین آن ها نیازمند صرف وقت کافی است. بی شک انتخابی درست  از میان هتل های تنریف می تواند سفری خاطره انگیز را برای شما و همراهانتان رقم بزند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱