آب و هوای تنریف

آب و هوای تنریف اسپانیا بسیار معتدل و مدیترانه ای می باشد و گردشگران بسیار زیادی به دلیل معتدل و مناسب بودن آب و هوای تنریف به این جزیره سفر می کنند. آب و هوای تنریف در هر چهار فصل آن متفاوت می باشد و شما بایستی با توجه به میزان دما و بارندگی، فصل مناسبی را برای سفر خود انتخاب نمایید.

جزیره تنریف

تنریف یکی از جزیره‌های بسیار بی نظیر کشور اسپانیا می‌باشد که از زیباترین و مشهورترین جزایر قاره اروپا به شمار می‌آید و با داشتن مناظر بسیار جذاب توانسته است گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب کند. این جزیره بزرگ‌ترین جزیره در جزایر قناری می‌باشد که در اقیانوس اطلس واقع شده است. از جاذبه‌های مهم گردشگری این جزیره می‌توان به جنگل‌های کاج، کوه آتش فشان تیده، استخرهای گراچیکو و کارناوال‌های تنریف اشاره کرد. جزیره تنریف به عنوان پایتخت جزایر قناری شناخته شده و حدود 852945 نفر جمعیت دارد و اولین منطقه ی خود مختار در کشور اسپانیا می‌باشد که قوانین و مقررات به خصوصی را داشته و در هیچ جای کشور اسپانیا دیده نشده است.

آب و هوای تنریف بسیار معتدل و مدیترانه‌ای می‌باشد که در هر فصلی از سال آب و هوای تنریف متمایز می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به علایق خود یکی از این فصول را انتخاب کنید طوری که اگر سواحل تنریف و آفتاب آن برایتان در اولویت باشد بهتر است در فصل تابستان به این جزیره سفر کنید. در غیر این صورت فصل بهار و پاییز می‌تواند بهترین فصول برای سفر شما به این جزیره ی شگفت انگیز باشد.

[caption id="attachment_390" align="aligncenter" width="780"]جزیره تنریف جزیره تنریف[/caption]

آب و هوای جزیره تنریف در فصل بهار

آب و هوای جزیره تنریف در فصل بهار بسیار گرم و معتدل می باشد. البته در برخی مواقع باران های شدید نیز در این فصل مشاهده شده است. اگر شما فصل بهار را برای بازدید و سفر از این جزیره انتخاب کرده اید به شما توصیه می شود که لباس بارانی همراه با لباس های نازک با خود برداشته و چتر خود را فراموش نکنید. هم چنین در مورد کفش نیز باید چکمه و کفش پیاده روی راحتی نیز در چمدان سفرتان داشته باشید تا در صورت باریدن باران بتوانید از چکمه هایتان استفاده کنید. در این فصل شما نمی توانید در همه ی سواحل این جزیره، به جز ساحل بارسلونتا، آفتاب بگیرید. میزان بارش در این فصل در حدود 45 تا 50 میلی متر می باشد. فصل بهار یکی از مناسب ترین و پر طرفدارترین فصل برای سفر به این جزیره ی رؤیایی به شمار می آید.

[caption id="attachment_391" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای جزیره تنریف در فصل بهار آب و هوای جزیره تنریف در فصل بهار[/caption]

آب و هوای تنریف در فصل تابستان

آب و هوای تنریف در فصل تابستان بسیار گرم و شرجی می‌باشد. دما در این فصل بسیار بالا بوده و گاهی به اوج خود می‌رسد و شما تابش شدید نور خورشید را حس خواهید کرد. در این فصل می‌توانید به راحتی در تمام سواحل این جزیره آفتاب بگیرید. اگر فصل تابستان را برای سفر خود انتخاب کرده‌اید لباس هایی را که با خود می‌برید باید از جنس عرق گیر و پنبه‌ای باشد و سعی داشته باشید تا از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کرده و از صندل‌های راحتی نیز به جای کفش استفاده کنید تا جریان هوا بین پاهای شما به گردش بیفتد و از شدت گرمای حس شده کاسته شود. برای اینکه دچار گرمازدگی نشوید به شما توصیه می‌شود که بین ساعات 1 تا 5 بعد از ظهر از هتل و اقامتگاه خودتان بیرون نروید. آفتاب فصل تابستان بسیار سوزان و داغ بوده و برای سلامتی نیز بسیار مضر می‌باشد.

[caption id="attachment_392" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای تنریف در فصل تابستان آب و هوای تنریف در فصل تابستان[/caption]

آب و هوای تنریف در فصل پاییز

آب و هوای تنریف در فصل پاییز بارانی و معتدل می باشد. در این فصل از دمای آب و هوای تنریف زیاد کاسته نمی شود ولی میزان بارندگی و رعد برق های بسیار زیادی صورت می گیرید. فصل پاییز یکی از بهترین فصل ها برای سفر به این جزیره می باشد که البته باید لباس گرم و بارانی و چکمه یادتان نرود. در این فصل صبح ها و عصرها هوا خنک شده و نیاز به لباس گرم دارید. آب و هوای تنریف در فصل پاییز بسیار دل نشین و مدیترانه ای می باشد و غروب های بسیار زیبایی را دارد که اگر در این فصل به تنریف سفر کنید می توانید غروب زیبای خورشید را در سواحل تنریف مشاهده کنید و از این لحظات لذت ببرید.

[caption id="attachment_393" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای تنریف در فصل پاییز آب و هوای تنریف در فصل پاییز[/caption]

آب و هوای تنریف در فصل زمستان

آب و هوای تنریف در فصل زمستان نسبتاً سرد و بارانی می باشد. آب و هوای تنریف به دلیل هم جوار بودن با اقیانوس اطلس مدیترانه ای بوده بارش های بسیار زیادی در فصل زمستان می باشد. برخی از مسافران فصل زمستان را برای سفر خود به این جزیره انتخاب می کنند که بایستی لباس های گرم و پشمی، بارانی و دستکش همراه خود داشته باشند. در این فصل آفتاب گیری موضوع بسیار سختی بوده و به شما توصیه نمی شود چرا که آفتاب مستقیمی تابش نمی کند تا بتوانید از آن لذت ببرید. اگر سواحل تنریف و آفتاب گیری برای شما در اولویت نباشد می توانید این فصل را برای دیدن از جاذبه های بی نظیر دیگر تنریف انتخاب کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱