درباره اسپانیا

در این متن قصد داریم درباره اسپانیا صحبت کنیم و به بررسی کشور اسپانیا و جزئیات آن بپردازیم. اسپانیا یکی از کشورهای توسعه یافته و مدرن اروپایی می باشد که نظر افراد زیادی را به خود جلب می کند. اگر قصد آشنایی با کشور اسپانیا را دارید، تا انتهای متن با ما همراه باشید. ما در این متن قصد داریم اطلاعات جامعی از تاریخ، فرهنگ، جاذبه های گردشگری، چگونگی سفر، مراکز خرید و رستوران های متفاوت و ... در این کشور را به شما ارائه دهیم.

معرفی کشور اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهای جنوب غربی اروپا می باشد. که در شبه جزیره ایبری واقع می باشد. کشور اسپانیا 505992 کیلومتر مربع مساحت و حدود 50 میلیون نفر جمعت دارد. پایتخت کشور اسپانیا مادرید است. زبان رسمی مردم این کشور، اسپانیایی و واحد پول آن ها یورو می باشد. این کشور عضو اتحادیه اروپا است و افراد برای سفر به این کشور الزاماً باید ویزای شینگن دریافت کنند. نوع حکومت این کشور از نوع پادشاهی مشروطه می باشد. کشور اسپانیا از جمله کشورهای توسعه یافته ی اروپاست که از لحاظ اقتصادی بسیار پیشرفته می باشد. کشور اسپانیا شامل 50 استان است. این کشور از لحاظ کیفیت زندگی در بین 10 کشور اول جهان قرار دارد.

[caption id="attachment_303" align="aligncenter" width="780"]درباره اسپانیا درباره اسپانیا[/caption]

تاریخ کشور اسپانیا

درباره اسپانیا می توان گفت که اسپانیا یکی از کشورهای تاریخی در میان کشورهای قاره اروپا محسوب می شود. این کشور دارای تمدن و فرهنگ بسیار والایی می باشد. نام اسپانیا برگرفته از هیسپانیا می باشد. کشور اسپانیا در سال های دور تحت رهبری رومی ها بوده است. شاید جالب باشد که بگوییم مسلمانان در اواخر قرن هفتم این کشور را فتح کردند و نام این کشور را اندلس نهادند. اما حکمرانی مسلمانان در این کشور دوام نیاورد و مسیحیان با رهبری فلیپ توانستند این کشور را در دست خود بگیرند و بسیاری از مسلمانان را از کشور اسپانیا اخراج نمایند. بعد از خروج مسلمانان از کشور اسپانیا دین اسلام در این کشور ضعیف و ضعیف تر شد، تا جایی که مسلمانان در این کشور در اقلیت قرار گرفتند. کشور اسپانیا در تاریخ پر بار خود فرقه ها و پادشاهان زیادی را به خود دیده است. نشانه ی این قدمت بسیار کهن، آثار تاریخی است که در این کشور به جای مانده است.

[caption id="attachment_304" align="aligncenter" width="780"]تاریخ کشور اسپانیا تاریخ کشور اسپانیا[/caption]

مردم کشور اسپانیا

مردم کشور اسپانیا از اقوام و نژادهای مختلفی تشکیل شده اند. از این اقوام و نژادهای مختلف می توان به رومن ها، یهودیان، سوبی ها، مدیترانه ای ها، ویزیگوت ها و ... اشاره نماییم. بسیاری از این اقوام به اسپانیا مهاجرت کرده اند و در اصل غیر بومی می باشند. مردم کشور اسپانیا اغلب به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. درباره اسپانیا گفتنی است زبان کشور اسپانیا تنها مربوط به مردمان این کشور نمی باشد و حدود 15 کشور دیگر از این زبان برای مکالمه های روزانه ی خود استفاده می نمایند. مذاهب مختلفی در این کشور موجود می باشند. اما اگر بخواهیم یک آمار کلی ارائه دهیم، می توان گفت چیزی در حدود 97 درصد از مردمان کشور اسپانیا مسیحی می باشند و باقی مردمان این کشور سایر دین ها مانند دین اسلام را دارند. مردمان این کشور بسیار خون گرم می باشند و این موضوع را کسانی که به کشور اسپانیا سفر کرده اند اذعان داشته اند.

[caption id="attachment_305" align="aligncenter" width="780"]مردم کشور اسپانیا مردم کشور اسپانیا[/caption]

آداب و رسومی که در کشور اسپانیا به چشم می خورد

با توجه به تاریخ و فرهنگی که کشور اسپانیا دارد، آداب و رسوم بسیاری در این کشور به چشم می خورد. به طور مثال افراد در هنگامی که همدیگر را می بینند، بسیار گرم با یکدیگر برخورد می نمایند و این نشان از خون گرمی این افراد دارد. در آداب و رسوم این کشور تلاش و کوشش جمعی بسیار به چشم می خورد و مردمان کشور اسپانیا همواره در حال تلاش و کوشش می باشند. فرهنگ، ادب و احترام در آداب و رسوم کهن این کشور نهفته شده است. درباره اسپانیا جالب است بدانید در آداب و رسوم کشور اسپانیا جشن ها و مراسم مختلفی به چشم می خورد که در ادامه ی متن به آن خواهیم پرداخت.

[caption id="attachment_306" align="aligncenter" width="780"]آداب و رسومی که در کشور اسپانیا به چشم می خورد آداب و رسومی که در کشور اسپانیا به چشم می خورد[/caption]

جشن های سالانه کشور اسپانیا

پیش از سفر به این کشور بسیار بجاست که درباره اسپانیا و آداب و رسوم و جشن های آن اطلاعاتی کسب کنید تا سفری لذت بخش را تجربه کنید. جشنواره های آن یکی از مراسم های سنتی که در اغلب کشورهای مسیحی نشین رعایت می شود، آیین سال نو میلادی می باشد. این مراسمات به طور گسترده ای در کشور اسپانیا برگزار می شود. از سایر جشن ها و مراسمات آیینی این کشور می توان به روز سه پادشاه مقدس، روز ملی کشور اسپانیا، جشن رسمی سن خوزه و ... اشاره کرد. افرادی که قصد سفر به کشور اسپانیا را دارند خوب است که با بررسی این جشن ها در این ایام به این کشور سفر نمایند.

[caption id="attachment_307" align="aligncenter" width="780"]جشن های سالانه کشور اسپانیا جشن های سالانه کشور اسپانیا[/caption]

بررسی آب و هوای کشور اسپانیا

 در این بخش مقاله درباره اسپانیا ، آب و هوای اسپانیا را مورد بررسی قرار خواهیم داد. بهترین زمان برای سفر به اسپانیا بهار و پاییز در حدود ماه های می و اکتبر می باشد. در این زمان هوا نه کاملاً سرد و نه کاملاً گرم است. گفتنی است کشور اسپانیا با وسعتی که دارد، دارای آب و هوای متغیری می باشد و در بخش های مختلف این کشور آب و هوا متفاوت است. درباره اسپانیا لازم به ذکر است که آب و هوای اسپانیا در فصل تابستان بسیار گرم می باشد و این درجه گرمی هوا در برخی از شهرها مانند مادرید بیشتر حس می شود. افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند می توانند با توجه به آب و هوای مختلف این کشور در زمان های مختلفی سفر به این کشور را تجربه نمایند.

[caption id="attachment_308" align="aligncenter" width="780"]بررسی آب و هوای کشور اسپانیا بررسی آب و هوای کشور اسپانیا[/caption]

جاذبه های دیدنی کشور اسپانیا

کشور اسپانیا جاذبه‌های تاریخی، تفریحی و گردشگری بسیاری دارد که می‌تواند نظر هر توریستی را به خود جلب کند. همه ی هنرمندان، فوتبال دوستان، طرفداران طبیعت، افراد علاقه مند به کوه و جنگل در این کشور می‌توانند سفر خوشی را در ذهن خود ثبت کنند. از جمله جاذبه‌های تفریحی و گردشگری این کشور می‌توان به موزه دلپرادو، بارسلونا، موزه پیکاسو، پارک‌های زیبای بارسلونا، کلیسای ناتمام Sagrada Familia، منطقه Barrio Gotico، پارک مدرن و شگفت انگیز Guell، لا هویا دِهوسکا، جزایر قناری، جنگل Garajonay و آتشفشان پنهان شده در دل آن اشاره کرد. که هر کدام از این جاذبه‌ها زیبایی خاص خود را دارد.

 به افرادی که تا به حال به این کشور زیبا سفر نکرده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت برای سفر به اسپانیا اقدام کنند. زیرا جاذبه‌های این کشور حتی در حین تصور کردن نیز بسیار هیجان انگیز و جذاب است.

[caption id="attachment_309" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های دیدنی کشور اسپانیا جاذبه های دیدنی کشور اسپانیا[/caption]

بررسی سفر به کشور اسپانیا

با توجه به بررسی هایی که درباره اسپانیا انجام دادیم می توان گفت سفر به این کشور علاقه مندان زیادی دارد. بلیط اسپانیا یکی از بلیط های پر فروش می باشد که عوامل متعددی بر قیمت این بلیط تأثیرگذار است. مثلا ً نوع پرواز، زمان پرواز، خدماتی که در پرواز به افراد ارائه می شود و ... از عوامل مهم و تأثیرگذار بر قیمت بلیط سفر به اسپانیا می باشند. افراد برای خرید بلیط سفر به اسپانیا می توانند یا به صورت حضوری به آژانس های مسافرتی مراجعه کنند یا این که از طریق اینترنتی اقدام به تهیه ی بلیط کنند. برای سفر به اسپانیا در زمان های شلوغ، باید از مدتی قبل اقدام به این کار کرد.

[caption id="attachment_310" align="aligncenter" width="780"]بررسی سفر به کشور اسپانیا بررسی سفر به کشور اسپانیا[/caption]

معرفی مراکز خرید و بهترین رستوران های کشور اسپانیا

یکی از مهم ترین ویژگی های اسپانیا داشتن مراکز خرید بسیار بزرگ و جذاب می باشد که هر کدام برند خاص و مشهوری را به مشتریان عرضه می کند. این مراکز خرید شامل پرینسیپ پایو (Principe Pio)، لا گاویا (La Gavia)، لا واگوآدا (La Vaguada)، پلازا نورت ۲ (Plaza Norte 2)، مارماگنوم (Maremagnum)، گران ویا ۲ (Gran Via2)، لاسآرناس (Las Arenas)، لیا (L’Illa) می باشند. البته باید توجه داشت که این مرکز خرید فقط مکانی برای خرید کردن تنقلات، خوراکی، پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایش، لوازم منزل و اسباب بازی نمی باشند. بلکه در این مراکز، رستوران هایی وجود دارند، که انواع غذاهای اسپانیایی، ایتالیایی و چینی را سرو می کنند.

هر کدام از مراکز خرید اسپانیا جذابیت و معماری خاص خود را دارند که درباره اسپانیا و فرهنگ مردم ان بسیار گویاست. برخی از آن ها فضاهایی مانند پشت بام یا تراس را برای عکاسی یا کافی شاپ اختصاص داده اند. حتی در برخی از مراکز خرید مانند ژندوو (Xanadú) سینما نیز وجود دارد و افراد می توانند در این سینما به تماشای فیلم بپردازند. همانطور که می بینید، این کشور در این رابطه نیز سرمایه گذاری کلانی انجام داده و جدا از تاریخ پر بار خود دارای مراکز تفریحی و گردشگری فراوانی می باشد.

[caption id="attachment_311" align="aligncenter" width="780"]معرفی مراکز خرید و بهترین رستوران های کشور اسپانیا معرفی مراکز خرید و بهترین رستوران های کشور اسپانیا[/caption]

بحث پایانی در رابطه با کشور اسپانیا

با بررسی کشور اسپانیا در متن پی بردیم که این کشور تلفیقی از معماری سنتی و مدرن با جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری بسیاری می باشد. در کشور اسپانیا افراد می توانند لحظات خوشی را سپری کنند. سفر به این کشور از جمله سفرهاییست که نیاز به زمان زیاد و برنامه ریزی دقیقی دارد و بدون شک همه ی افرادی که به این کشور سفر می کنند پس از بازگشت، مجدداً علاقه مند به سفر به اسپانیا هستند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱