دریافت وقت سفارت اسپانیا

برای دریافت وقت سفارت اسپانیا می توانید با مراجعه به آزانس های گردشگری اقدام به اخذ ویزا کنید و بعد از آن نسبت به تهیه مدارک موردنیاز که کارشناسان آژانس ها به شملا اعلام می کنند کنید، سپس زمان مراجعه شما به سفارت اسپانیا از طریق کارشناسان به شما اعلام می شود و شما می توانید در این زمان با در دست داشتن مدارک خود به سفارت اسپانیا مراجعه کنید.

[caption id="attachment_194" align="aligncenter" width="780"]دریافت وقت سفارت اسپانیا دریافت وقت سفارت اسپانیا[/caption]

مدت زمان اقامت در اسپانیا با دریافت ویزای اسپانیا

یکی از مهمترین سوالاتی که درباره ویزای اسپانیا پرسیده می شود این است که بعد از دریافت ویزای اسپانیا چه مدت می توانیم در این کشور اقامت داشته باشیم؟ برای پاسخ به این سوال باید بدانید که شما با دریافت ویزای اسپانیا می توانید حداکثر به مدت 3 ماه یعنی 90 روز در این کشور حضور داشته باشید و از زیبایی های این کشور نهایت لذت را ببرید. با این حال مدت زمان اقامت شما در کشور اسپانیا باید در ویزای اسپانیایی که برای شما صادر شده است ذکر شود به همین دلیل از سوالات معمولی که در سفارت اسپانیا برای صدور ویزای اسپانیا از شما پرسیده می شود این است که چه مدت می خواهید در این کشور حضور داشته باشید و بعد از پاسخگویی شما این زمان برای شما در ویزای اسپانیا ثبت می شود.

سفارت اسپانیا در ایران

همان طور که گفته شد برای دریافت ویزای اسپانیا باید به سفارت این کشور مراجعه کنید. بنابراین دانستن آدرس سفارت اسپانیا می تواند برای شما مفید باشد. آدرس این سفارت در ایران در شهر تهران، دروس، بلوار شهرزاد، خیابان کماسایی، کوچه اول شرقی و پلاک 10 واقع شده است. مورد بعدی درباره سفارت اسپانیا ساعت کاری این سفارت است که این ساعت کاری به این صورت است که از روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 16 عصر می توانید به این سفارت برای دریافت ویزای خود مراجعه کنید. نکته آخر درباره سفارت اسپانیا در ایران آدرس پست الکترونیک یا همان ایمیل این سفارت است که برای ارتباط برقرار کردن با سفارت اسپانیا می توانید از این طریق نیز اقدام کنید.

[caption id="attachment_195" align="aligncenter" width="780"]سفارت اسپانیا در ایران سفارت اسپانیا در ایران[/caption]

هزینه سفر و زندگی در اسپانیا

هزینه زندگی در کشور اسپانیا هزینه زیادی می باشد، با این حال سطح درآمد افراد نیز متناسب با هزینه زندگی در این کشور است. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کشور اسپانیا را دارید لزومی ندارد که نگران هزینه زندگی در این کشور باشید چرا که می توانید متناسب با این هزینه ها درآمد نیز داشته باشید، با این حال برای سفر به این کشور و دریافت ویزای اسپانیا برای گردشگری در این کشور نیاز به پول زیادی دارید.

[caption id="attachment_196" align="aligncenter" width="780"]هزینه سفر و زندگی در اسپانیا هزینه سفر و زندگی در اسپانیا[/caption]